AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg har to episoder i livet mitt som jeg føler en fryktelig vond karma har slått inn. Jeg er en person som er naiv, snill og vennlig mot andre. Er litt for snill, som mange ganger fører til utnyttelse andre. Det har skjedd ting i livet mitt som har fått meg tøffere, en av disse episodene var ds barnevernet koblet seg på min kjæreste. Det resulterte i at jeg holdt på å miste mitt barn. Et kaldt barnevern som ikke faset at jeg og barnet var trist og lei. Om jeg gråt slang bv bort en rull så jeg kunne stoppe å gråte. Jeg var den gang bare 22år. I ettertid mistet denne personen et nært familiemedlem. Så en annen historie hvor jeg var ansatt på et teater hvor sjefen var ufyselig mot meg, hun snakket ned om persoligheten min og mente jeg måtte være mer sånn og sånn. Hun ville tilslutt ikke ha meg der og mente jeg ikke gjorde en god nok jobb, jeg fikk fyken på dagen midt i min skilsmisse med min daværende mann, uten sympati fra henne. Ikke lenge etter mistet hun et fryktelig nært familiemedlem, altså det vondeste man kan miste. (Vil ikke gå dypere inn..Men dere skjønner ) Men jeg har hatt mye motgang i livet, men aldri blitt sur på en sjel. Vi alle er forskjellige, men lønner det seg kanskje å være god mot alle. De to personene har ødelagt meg, rakket meg og min personlighet ned -, og idag sitter de uten sin nærmeste. Ren tilfeldighet eller kan man kalle det en slags karma? Var ei venninne som mente det. Anonymkode: 62f41...f5d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Del Skrevet 5. september 2023 . Anonymkode: 62f41...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg tror ikke på karma. Jeg mener det er på lik linje med horoskop og annen overtro. Det som skjedde med disse personene var tilfeldigheter. Anonymkode: 26a68...bbe 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Del Skrevet 5. september 2023 Nei Anonymkode: f3d6c...cf8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Del Skrevet 5. september 2023 Selvsagt finnes det ikke. Tilfeldigheter finnes derimot. Anonymkode: e3594...09c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Del Skrevet 5. september 2023 Hvis du er hindu eller buddhist… Anonymkode: e1bf9...4ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7 Del Skrevet 6. september 2023 Nei. Da må jeg ha gjort mye ubevisst fælt i mitt liv, for jeg får bare dritt tilbake. Anonymkode: ce560...648 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #8 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei. Da må jeg ha gjort mye ubevisst fælt i mitt liv, for jeg får bare dritt tilbake. Anonymkode: ce560...648 Ts, samme her😅 Anonymkode: 62f41...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #9 Del Skrevet 6. september 2023 Hadde den fungert hadde jeg vunnet i lotto for lengst. Anonymkode: 255de...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #10 Del Skrevet 6. september 2023 Det slår tilbake, før eller siden. Anonymkode: 49af1...70c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 6. september 2023 #11 Del Skrevet 6. september 2023 Såklart ikke. Like dumt som law of attraction. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #12 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det slår tilbake, før eller siden. Anonymkode: 49af1...70c Alltid spurt folk som mener det at når jeg var fire og ble seksuelt misbrukt, hva gjorde jeg for å fortjene noe slikt? Stakkars alle som går igjennom mye fælt når noen faktisk tror man fortjener det. Anonymkode: 255de...5ad 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #13 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid spurt folk som mener det at når jeg var fire og ble seksuelt misbrukt, hva gjorde jeg for å fortjene noe slikt? Stakkars alle som går igjennom mye fælt når noen faktisk tror man fortjener det. Anonymkode: 255de...5ad Nei akkurat sånne ting forstår ikke jeg heller. Ble seksuelt misbrukt da jeg 15 selv. Det at barn også skal skades/dø i så liten alder, er ubegripelig å forstå hvorfor. Anonymkode: 62f41...f5d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 10. september 2023 #14 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg tror ikke at de personene døde fordi du var snill. Men tror på en slags karma, eller what goes around comes around. Gjør man noe negativt om igjen og om igjen kan man ofte få en skikkelig lærepenge eller få det samme rettet mot seg selv. Jeg opplevde det mye før da jeg gjorde mye negativt, og det har forandret meg som person til noe mer positivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #15 Del Skrevet 10. september 2023 Eg trur at det vonde eg har opplevd i dette livet er pga min eigen karma. Både frå dette livet og dei tidlegare liva mine. Anonymkode: 571cf...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #16 Del Skrevet 10. september 2023 Natta1980 skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke at de personene døde fordi du var snill. Men tror på en slags karma, eller what goes around comes around. Gjør man noe negativt om igjen og om igjen kan man ofte få en skikkelig lærepenge eller få det samme rettet mot seg selv. Jeg opplevde det mye før da jeg gjorde mye negativt, og det har forandret meg som person til noe mer positivt. Ja hun som var sjefen min rakket ned på min økonomiske stand. Hun sa blant annet at jeg aldri kom til å få det økonomisk greit igjen, det stakk virkelig å høre. Skulle rapportert dette videre, men fikk aldri gjort dette. Nå har det skjedd noe tragisk i hennes liv. Anonymkode: 62f41...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #17 Del Skrevet 11. september 2023 Inner-Soul skrev (Akkurat nå): Handlinger og total intensjon av din fri vilje til og servere ondskap, det vil komme rundt tilbake og skade deg. Jeg fikk vite det, den brutale dagen hviskeren nesten tok livet av meg. Men som jeg alltid sier om de der... 1: Over 30 angrep, over 30 tap. Hviskeren skal en ikke spøke med. Og kompisen hans, Gauleren er enda verre. Anonymkode: e3594...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #18 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 20.57): Ja hun som var sjefen min rakket ned på min økonomiske stand. Hun sa blant annet at jeg aldri kom til å få det økonomisk greit igjen, det stakk virkelig å høre. Skulle rapportert dette videre, men fikk aldri gjort dette. Nå har det skjedd noe tragisk i hennes liv. Anonymkode: 62f41...f5d Karma, ja. Forstår ikke at mennesker ikke forstår dette konseptet. Hentet fra bruker "Gjør man noe negativt om igjen og om igjen kan man ofte få en skikkelig lærepenge eller få det samme rettet mot seg selv" Jeg ser det selv i mitt liv, at karma utspiller seg mot de som faktisk er ekstremt utspekulerte og gjør slike ting. Man håper jo at de lærer til slutt, kutter ut tullet og blir et bedre menneske. Natta1980 skrev (På 10.9.2023 den 17.43): Jeg tror ikke at de personene døde fordi du var snill. Men tror på en slags karma, eller what goes around comes around. Gjør man noe negativt om igjen og om igjen kan man ofte få en skikkelig lærepenge eller få det samme rettet mot seg selv. Jeg opplevde det mye før da jeg gjorde mye negativt, og det har forandret meg som person til noe mer positivt. ❤️ Anonymkode: 27bb2...117 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #19 Del Skrevet 12. september 2023 Nei, det finnes ikke noe sånt. Det blir som å tro på horoskopene i ukeblader. Det skjer ikke fæle ting med folk bare fordi de først var fæle med andre. Da hadde jo alle pedofile drittsekker ligget døde. Anonymkode: c504f...83f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #20 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det finnes ikke noe sånt. Det blir som å tro på horoskopene i ukeblader. Det skjer ikke fæle ting med folk bare fordi de først var fæle med andre. Da hadde jo alle pedofile drittsekker ligget døde. Anonymkode: c504f...83f Og vi som har vært ute for de drittsekken føler litt på det at det finnes idioter som faktisk mener vi fortjente det. Helt horible mennesker rett og slett. Anonymkode: 255de...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå