MarianneE Skrevet 3. september 2023 #21 Del Skrevet 3. september 2023 Absolutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #22 Del Skrevet 3. september 2023 Ja, men det kan bli litt mye. Det holder med små doser. Jeg ser på Deutschland (originalversjonen) på youtube med jevne mellomrom. Det er ganske interessant at noen blåser av sånne summer på en musikkvideo. For dette må være dyrt. Anonymkode: a4caa...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 3. september 2023 #23 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg liker enkelte sanger, men sangene deres er altfor like, så jeg hører ikke mye på dem. Dette er min favoritt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. september 2023 #24 Del Skrevet 3. september 2023 Mitt favorittband ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #25 Del Skrevet 3. september 2023 Nei. Det er, for å sitere den gamle damen jeg er blitt, skrik og skrål. 😅 Anonymkode: 9d003...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. september 2023 #26 Del Skrevet 5. september 2023 Ja, et av mine mange favorittband Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. september 2023 #27 Del Skrevet 5. september 2023 Nei! Not my cup of tea 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå