AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #21 Del Skrevet 30. august 2023 Millinea skrev (6 minutter siden): Tenker dere på garantien når dere valgte bil? Er garanti viktig for TS? Vi gikk for MG marvel r pga 7 års garanti Folk flest bryr seg ikke nevneverdig om de kjøper ny bil, da de ofte selger den før garantien går ut uansett. Anonymkode: c33cb...862 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. august 2023 #22 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg hadde kjøpt en Hyundai Ioniq 6. Men jeg har lite peiling på elbiler. Men synes Ioniq 6 er en av de fineste i hvert fall 😄 Så ikke så mye hjelp å få fra meg 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #23 Del Skrevet 30. august 2023 Det kommer jo litt an på behovene man har, men jeg har Model X og kunne ikke vært mer fornøyd. Vi er 5 i familien og har hund, så vi trenger en del plass. Har 6-seter og set-upen er perfekt mtp to små barn. Den er romslig, god å kjøre, er behagelig og smart. Og så synes jeg den er veldig pen, selv om jeg har skjønt at de fleste ikke deler mitt syn der. 😅 Anonymkode: e0459...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #24 Del Skrevet 30. august 2023 Vi trenger en trygg god bil. Har 3 barn i alder 13-14-17 år, så ikke ofte dem sitter samtidig i bilen. har hund. Bilen må ha 4 hjulstrekk. Bilen skal brukes til småkjøring, så rekkevidde er ikke så viktig, selvom det sikkert er kjekt å slippe å lade så ofte. Den må være god å kjøre, og pen. fra før er vi vant til stor suv, men ønsker nå elbil pga bensinpriser. Anonymkode: 663ec...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 30. august 2023 #25 Del Skrevet 30. august 2023 Hva er folkets mening om Skoda enyaq? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #26 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi trenger en trygg god bil. Har 3 barn i alder 13-14-17 år, så ikke ofte dem sitter samtidig i bilen. har hund. Bilen må ha 4 hjulstrekk. Bilen skal brukes til småkjøring, så rekkevidde er ikke så viktig, selvom det sikkert er kjekt å slippe å lade så ofte. Den må være god å kjøre, og pen. fra før er vi vant til stor suv, men ønsker nå elbil pga bensinpriser. Anonymkode: 663ec...89f Vi har Audi etron. Hytte på fjellet og uten tvil en fantastisk bil i bratte bakker på vinterføre. 40-45 mils rekkevidde holder «akkurat» for vårt bruk. Kjapp lading på 18 min😊 Anonymkode: 4a89e...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #27 Del Skrevet 30. august 2023 Styr unna Tesla Anonymkode: 27a05...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #28 Del Skrevet 30. august 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Usikker hva eller hvordan man skal velge Har prøvd en del, og burde kanskje prøve flere. - Mercedes Eqc og Eqe -tesla X og S - Voyha - Hongqi - Audi Etron - Id4 og Id5 - ford e mack - byd uavhengig i de jeg har testet, hvilken elbil hadde du kjøpt idag? Anonymkode: 663ec...89f Tesla 3 eller Y Anonymkode: a5501...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #29 Del Skrevet 30. august 2023 Pudderrosa skrev (40 minutter siden): Hva er folkets mening om Skoda enyaq? Vi har denne. Godt fornøyd! God å kjøre Anonymkode: e1ce2...69d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melodiana Skrevet 30. august 2023 #30 Del Skrevet 30. august 2023 Skoda Enyaq IV80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 30. august 2023 #31 Del Skrevet 30. august 2023 Vi er på vår 2. Tesla S og er veldig fornøyde! Blir nok en til neste gang vi skal ha ny også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #32 Del Skrevet 30. august 2023 Du nevner ikke Kia EV 6 eller Ioniq 5/6. Disse er i samme kategori elbil som flere av de du nevner - og litt like hverandre (men ulike de andre). HUD i EV6, kjørekomfort, rekkevidde, 7 års rekkevidde og hurtiglading gjorde at denne skilte seg ut for oss. Men det kommer jo an på hva som er viktigst for deg, men jeg ville nok prøvekjørt de i alle fall. Og er prøvekjøring for kort, finn noen som leier de ut for en dag eller helt på Getaround e.l (gamle Nabobil) Anonymkode: abff5...a67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #33 Del Skrevet 30. august 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har denne. Godt fornøyd! God å kjøre Anonymkode: e1ce2...69d Superfornøyd her også. Anonymkode: 52ff5...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #34 Del Skrevet 30. august 2023 Skoda Enyaq er faktisk fin å se på, må prøvd å få prøvekjørt den Anonymkode: 663ec...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #35 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du nevner ikke Kia EV 6 eller Ioniq 5/6. Disse er i samme kategori elbil som flere av de du nevner - og litt like hverandre (men ulike de andre). HUD i EV6, kjørekomfort, rekkevidde, 7 års rekkevidde og hurtiglading gjorde at denne skilte seg ut for oss. Men det kommer jo an på hva som er viktigst for deg, men jeg ville nok prøvekjørt de i alle fall. Og er prøvekjøring for kort, finn noen som leier de ut for en dag eller helt på Getaround e.l (gamle Nabobil) Anonymkode: abff5...a67 Ja må se på de bilene også 😇 Mannen har faktiskt nevnt Kia Anonymkode: 663ec...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #36 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tesla Y. Uten tvil. Hvis jeg hadde pengene. Anonymkode: 653ec...085 Den er jo forferdelig stygg. Det var kun S modellen som var noe, alle andre er bare stygge og dårlige. Har Polestar nå, veldig fornøyd. Anonymkode: 9bbf7...a44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #37 Del Skrevet 30. august 2023 Skoda enyaq❤️🙌🏼 Anonymkode: 3abdf...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #38 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ID4. Kjører ID4 idag og er kjempe fornøyd. Hatt 3 Teslaer (en S og 2 modell 3) og jeg skal aldri ha Tesla igjen. Dårlig lakk og verdens dårligste "kundeservice". Aldri skal jeg ha noe med dem å gjøre igjen. Hatt 2 e-tron - likte de kjempe godt, men ikke verdt prisen mtp. rekkevidden du får Anonymkode: 5e649...3e5 Oj, du har hatt mange biler! Du kjører ikke elbil av miljøhensyn, skjønner jeg? 😉 Anonymkode: f1e20...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #39 Del Skrevet 30. august 2023 Veldig fornøyd med vår Hyundai Ioniq 5. God plass til tre tenåringer i baksetet, justerbar seterad bak, sjåfør- og passasjersetet har fotskammel og kan legges i liggeposisjon. Praktisk under lading o.l. da man kan slappe godt av. Stort bagasjerom. Finnes i 4WD. Den aller største ekstraluksusen er at man kan kjøre bilen ved hjelp av nøkkelen. Veldig praktisk ved parkering i trange phus og lignende. Bare still bilen i rett posisjon, gå ut, og rygg/kjør den på plass fra utsiden med nøkkelen. Og når du skal dra igjen med bilen kjører du den frem igjen med nøkkelen, så er det bare å hoppe inni når dørene er "frigjort" fra trange hindringer. Anonymkode: 8c8a5...677 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #40 Del Skrevet 30. august 2023 Du bør sjekke lovlig nyttelast. Den er lav generelt på elbiler, og siden noen av dem veier mer enn oppgitt blir den ekstremt lav i noen tilfeller. På MG Marvel R er den 303 kilo, eller 4 personer på 75 kg hver, og da må de ha lett tøy... https://nye.naf.no/elbil/bruke-elbil/nyttelast-test Anonymkode: 67ad7...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå