AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg er så spent nå. Jeg spiller i et orkester, 2.stemme, og har lenge ønsket meg 1.stemme. Neste uke skal én av 2.stemmene settes opp på 1.stemme, og jeg får helt vondt i magen av å tenke på det! Kan jeg være så heldig at det blir meg? Eller kommer jeg til å bli skuffet? Det er en ære å få 1.stemme, så dette er nervepirrende! Hva tenker dirigenten om meg? Vær så snill å se hva dere får opp😄😅 Tusen takk!! Anonymkode: 458c2...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg får opp "lærerens favoritt" og "bitterhet". Men jeg tenker at din tur vil komme senere, og den sjansen du får da vil være mye større. Anonymkode: 83c0e...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamerface Skrevet 29. august 2023 #3 Del Skrevet 29. august 2023 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg får opp "lærerens favoritt" og "bitterhet". Men jeg tenker at din tur vil komme senere, og den sjansen du får da vil være mye større. Anonymkode: 83c0e...dd1 Mener du at en annen er «lærerens favoritt», og jeg er den som blir bitter? Hvilken større sjansen er det jeg får senere? Anonymkode: 458c2...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå