AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Del Skrevet 26. august 2023 Til klarsynte: Er det noen som ser om forholdet til han jeg dater kommer til å renne ut i sanden? Det går så ufattelig treigt, han har lite tid til å sees, og han er svært forsiktig i prosessen og holder for det meste tanker og følelser for seg selv, med få unntak hvor det kommer noen små glimt hvor han forteller litt om hva han føler. Vi skrives litt hver kveld, men helt overfladisk og hverdagslig. Noen som ser om dette er helt håpløst, eller om det kan ligge noe fint der for oss lengre fremme? Anonymkode: 53b92...b55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Del Skrevet 26. august 2023 Jeg er ikke klarsynt, men har mye erfaring. Han er ikke interessert, en interessert mann oppfører seg ikke sånn. Han liker din interesse og soler seg litt i den. Anonymkode: 05717...7f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke klarsynt, men har mye erfaring. Han er ikke interessert, en interessert mann oppfører seg ikke sånn. Han liker din interesse og soler seg litt i den. Anonymkode: 05717...7f0 Er redd for det😔 Men det nytter ikke å tolke og spekulere, derfor håper jeg noen klarsynte kan tune seg inn på han og se hva som kommer opp. Anonymkode: 53b92...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Del Skrevet 27. august 2023 Sender denne opp igjen. Anonymkode: 53b92...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Del Skrevet 28. august 2023 Er det ingen klarsynte som hadde kunnet se litt på dette? Hva med dere som er god på tarotkort? Blir takknemlig for hjelp❤️ Anonymkode: 53b92...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Del Skrevet 29. august 2023 Det spiller egentlig ingen rolle om forholdet renner ut i sanden eller ikke, du kan holde fast i det om du vil, men denne mannen har ikke de egenskapene som du trenger i en mann for å ha et godt liv med ham i lengden. Anonymkode: 14b51...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 29. august 2023 #7 Del Skrevet 29. august 2023 Det kan ligge noe fint der fremme hvis du selv tør å fortelle ham at du skulle ønske kontakten mellom dere var dypere og større. Du skulle ønske han snakket mer om følelser, da må du også vise at du kan være sårbar. Hvis ikke du åpner deg og risikerer å bli avvist, vil det bli økende lidelse for din del frem til forholdet er over. Hvis du ikke åpner deg til denne mannen, vil du møte en ny mann som skaper den samme frustrasjonen i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det spiller egentlig ingen rolle om forholdet renner ut i sanden eller ikke, du kan holde fast i det om du vil, men denne mannen har ikke de egenskapene som du trenger i en mann for å ha et godt liv med ham i lengden. Anonymkode: 14b51...e39 Takk for svar. Hm, ser du noe mer ang dette? 🤔 Anonymkode: 53b92...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Del Skrevet 29. august 2023 ESFP skrev (3 timer siden): Det kan ligge noe fint der fremme hvis du selv tør å fortelle ham at du skulle ønske kontakten mellom dere var dypere og større. Du skulle ønske han snakket mer om følelser, da må du også vise at du kan være sårbar. Hvis ikke du åpner deg og risikerer å bli avvist, vil det bli økende lidelse for din del frem til forholdet er over. Hvis du ikke åpner deg til denne mannen, vil du møte en ny mann som skaper den samme frustrasjonen i deg. Takk for svar til deg også. Jeg har vært åpen med han, jeg. Så åpen jeg kan være så tidlig i prosessen. Han vil fortsatt at vi skal sees og tilbringe tid sammen, men han er veldig forsiktig med hva han sier, og også hvilke fysiske tilnærmelser han gjør. Han vil ta det sakte, og det vil jeg også, men kanskje ikke så sakte som han legger opp til. Jeg har både sagt mer og vist mer følelser, og mer kan jeg ikke gjøre på dette tidspunktet, føler jeg? Anonymkode: 53b92...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Del Skrevet 1. september 2023 ESFP skrev (På 29.8.2023 den 21.40): Det kan ligge noe fint der fremme hvis du selv tør å fortelle ham at du skulle ønske kontakten mellom dere var dypere og større. Du skulle ønske han snakket mer om følelser, da må du også vise at du kan være sårbar. Hvis ikke du åpner deg og risikerer å bli avvist, vil det bli økende lidelse for din del frem til forholdet er over. Hvis du ikke åpner deg til denne mannen, vil du møte en ny mann som skaper den samme frustrasjonen i deg. Kan jeg forresten spørre om dette er noe du ser, som klarsynt? Eller er det et generelt råd? Jeg har som sagt vært mer åpen enn han og fortalt hvor jeg står, og jeg føler ikke jeg kan gjøre mer av det enda, uten å potensielt skremme han vekk eller gi han en følelse av å være presset. Anonymkode: 53b92...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 1. september 2023 #11 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg forresten spørre om dette er noe du ser, som klarsynt? Eller er det et generelt råd? Jeg har som sagt vært mer åpen enn han og fortalt hvor jeg står, og jeg føler ikke jeg kan gjøre mer av det enda, uten å potensielt skremme han vekk eller gi han en følelse av å være presset. Anonymkode: 53b92...b55 Spiller det noen rolle om jeg er klarsynt eller om det er et generelt råd? Når man vet hvilke mekanismer som foregår i mellom mennesker, så kan man med god sannsynlighet spå fremtiden. Du er redd for å bli avvist hvis du virkelig viser hvem du er og hva du vil. Men for å finne kjærlighet, enten med ham eller noen andre, er du nødt til å vise hvem du er. Hvis du tør det, vil det viser deg om han er riktig for deg. Hvis ikke, er du fri og nærmere en som kan elske den du er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Del Skrevet 1. september 2023 ESFP skrev (4 timer siden): Spiller det noen rolle om jeg er klarsynt eller om det er et generelt råd? Når man vet hvilke mekanismer som foregår i mellom mennesker, så kan man med god sannsynlighet spå fremtiden. Du er redd for å bli avvist hvis du virkelig viser hvem du er og hva du vil. Men for å finne kjærlighet, enten med ham eller noen andre, er du nødt til å vise hvem du er. Hvis du tør det, vil det viser deg om han er riktig for deg. Hvis ikke, er du fri og nærmere en som kan elske den du er. Generelle råd er supert det, og jeg er enig i det du skriver. Men ja, akkurat i denne tråden var det klarsynte jeg søkte svar fra, så derfor spilte det en rolle for meg om du er klarsynt eller ei. Anonymkode: 53b92...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå