Gå til innhold

Mann som blir sint på andre bilister når han kjører bil.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han viser finger til andre bilister. Lager sur å dårlig stemninga bilen. Han kan også bråbremse mens andre ligger bak som irriterer han. Hva tenker dere om sånn oppførsel? 

Anonymkode: 46d7e...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ender vel opp med at vedkommende får seg en på trynet. Kanskje du hadde andre planer? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThereGoesBob skrev (Akkurat nå):

Ender vel opp med at vedkommende får seg en på trynet. Kanskje du hadde andre planer? 

Han har ikke fått seg en på trynet enda.Det hadde vært bra om han fikk en lærepenge.Mannen er 55 år så godt voksen. Han mener jeg bare må godta  oppførselen hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at han ikke har noe bak rattet å gjøre, så lenge han ikke klarer å styre temperamentet sitt 🤔 En dag møter han "feil" person i trafikken og da kommer det til å smelle så det ljomer etter 😄 Men det er kanskje det han vil.... 😄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ingenting bak ratte og gjøre, klarer du ikke beherske deg så ta bussen. Han lager også trafikkfarlig situasjoner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta rattet da. Enkel løsning:

Sitat

Klarer du ikke å beherske deg vil jeg ikke sitte på. Da må du la meg kjøre - og holde kjeft.

Hvis ikke bråsinnet er nytt og et tidlig tegn på Alzheimers?

Anonymkode: 37930...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang kjører du. Og informerer han om at han ikke har den personlige modenheten til å ferdes ute blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han har ikke fått seg en på trynet enda.Det hadde vært bra om han fikk en lærepenge.Mannen er 55 år så godt voksen. Han mener jeg bare må godta  oppførselen hans. 

Hva jeg tenker om sånn oppførsel? Jeg tenker han er umoden og ikke klarer å regulere følelsene sine. Han mangler empati for andre og setter seg selv i sentrum av universet det alt rundt ham skal gå slik han ønsker. Han føler seg berettiget til å behandle folk rundt seg som han vil og mener at alle andre skal endre seg for å gjøre hans dag bedre, mens han ikke skal gjøre noen endringer for mennesker rundt seg. 

Synes synd på den som er partneren hans. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å bli sint, kanskje tute, men bråbremsing på trass og tilsvarende i trafikken hadde vært nok for meg til å gå fra han. Så utrolig patetisk og farlig. 

Anonymkode: 15375...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han viser finger til andre bilister. Lager sur å dårlig stemninga bilen. Han kan også bråbremse mens andre ligger bak som irriterer han. Hva tenker dere om sånn oppførsel? 

Åltså, å tute, rope og/eller vise finger til bilister som gir faen i å følge trafikkreglene, syns jeg er innafor.
Det er så mange talentløse sjåfører i trafikken som aldri burde hatt sertifikat og det skapes ofte farlige situasjoner.

Anonymkode: 43e20...94f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åltså, å tute, rope og/eller vise finger til bilister som gir faen i å følge trafikkreglene, syns jeg er innafor.
Det er så mange talentløse sjåfører i trafikken som aldri burde hatt sertifikat og det skapes ofte farlige situasjoner.

Og hvis du ikke klarer å regulere egne følelser når andre mennesker oppfører seg som mennesker, så blir du selv en stor fare i trafikken og burde brukt kollektivtransport istedenfor. De fleste som kjører bil forstår og er forberedt på at andre mennesker gjør feil i trafikken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike har ingenting bak rattet å gjøre og burde gå til sinne-terapi! Har selv vært utsatt for en hissipropp bak rattet. Han kom kjørende i full fart i det vi svingte ut fra parkeringsplassen (min mor kjørte) Han var et godt stykke unna, men nådde oss igjen og måtte bråbremse for å ikke kræsje i ræva på oss. Han begynte å følge etter oss og blinket med front lysene, tutet og spilte helt idiot. Det var et stykke å kjøre fra byen og hjem og denne idioten fulgte etter hele veien. Da vi parkerte bilen utenfor huset, parkerte han rett forran oss, rev opp døren på bilen og kom trampet mot oss. Han begynte å bjeffe, var veldig høyrøstet, og viftet med pekefingeren i ansiktet på min mor. Jeg stilte meg forran henne og bjeffet tilbake til ham at hvis han ikke kom seg vekk så ringte jeg purken. Han holdt opp en knyttet neve, jeg var sikker på han skulle slå meg rett ned, men heldivis gjorde han ikke det. Han snudde og gikk tilbake til bilen og kjørte sin vei. Han tutet i det han passerte oss og viste oss fingeren ut sidevinduet helt til han forsvant ut av syne. Det var en veldig skremmende opplevelse, jeg var helt "Elvis" i føttene (skalv) og måtte sette meg ned for å ikke ramle. Jeg var redd, det må jeg innrømme, men jeg ville beskytte min mor fra denne galne fyren. Håper vi aldri møter på en slik hissiprop igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag så bremser han foran feil person og ender enten opp med å bli overkjørt/påkjørt eller på sykehuset etter å ha fått en sabla runde med juling.

For ikke å glemme at om den typen bremsing uten grunn for det blir fanga opp av enten politi som observerer det eller på dashkamera som senere vises til politiet, vil han også havne i trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du tror noen lærer noe de ikke kan og gjør det bedre av å bli vist langfinger? 

Undres da hvorfor ikke langfinger blir brukt i opplæringsøyemed hvis det er så effektivt. - Læreren brukte langfinger og sa jækla kuk, så gikk alle elevene hjem og tok seg sammen og lærte seg pensum. Hmmmmm..   nei, en slik historie har jeg aldri hørt........   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også sint på andre bilister når de 

- Ikke holder vikeplikten

- Kjører alt for fort og gjør farlige forbikjøringer

- Kjører seint, ligger under fartsgrensa og nekter å slippe forbi. 

- Folk som kjører seint og gasser på når man prøver å gjøre en trygg forbikjøring

- Folk som ligger helt i ræva på meg og ikke holder trygg avstand. 

Osv.

Jeg har både bannet, vist fingeren, tutet og jeg måtte tute senest i går på grunn av en tulling som ikke holdt vikeplikten. Når det liggen en i ræva på meg så kjører jeg i midt tempo så får han bare ligge der å snuse meg helt oppi den vakre ræva mi.

Det er ikke noe galt med slikt oppførsel og det å bli sint. Tror de aller fleste blir sint i trafikken når noen oppfører seg dårlig og lager farlige situasjoner. 

Men bråbremse når noen bak deg irriterer? Nei det har jeg aldri gjort og det er aldri grei oppførsel fra noen. Det må du bare fortelle mannen din. For da er han med på å lage farlige situasjoner. Hvis mannen din bråbremser for en bil bak irriterer og bilen bak kjører i han, da er det mannen din sin feil.

Bråbremse for noen irriterer må han enkelt og greit slutte med med en gang, for det kan være livsfarlig. 

Endret av Elooon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...