Prøver95 Skrevet i går, 12:32 #33001 Del Skrevet i går, 12:32 Di to øverste bildene tok jeg på urin nr 2 i dag. Den ene er test tidlig, mens den gule er vanlig. Di to nederste er fra i går morges og idag morges. Babyplan sine. Jeg fikk også positiv eggløsningstest idag på dag 25 av syklus. (Første positive eggløsningstest denne mnd) så vetikke om det er LH som slår ut på graviditetstestene, eller om det er HCG som slår ut på eggløsningstesten? Hva ser dere andre med tanke på disse testene..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet i går, 12:33 #33002 Del Skrevet i går, 12:33 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Noen som ser noe her? Anonymkode: 0e1e1...c34 Ja🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet i går, 12:34 #33003 Del Skrevet i går, 12:34 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen som ser noe på disse? Anonymkode: 09d38...87d Ja, testet på ny idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet i går, 12:35 #33004 Del Skrevet i går, 12:35 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 8 eller 9dpo. Noen som ser noe? Anonymkode: e3908...ae5 Ja ser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:30 #33005 Del Skrevet i går, 13:30 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Åja. Dette er før den tørket. Anonymkode: da100...d41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil si den ser negativ ut. Anonymkode: 5f067...994 I dag 9dpo; Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:36 #33006 Del Skrevet i går, 13:36 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I dag 9dpo; Anonymkode: da100...d41 Nåå skjer det noe her ja 🥰 Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:38 #33007 Del Skrevet i går, 13:38 Prøver95 skrev (1 time siden): Di to øverste bildene tok jeg på urin nr 2 i dag. Den ene er test tidlig, mens den gule er vanlig. Di to nederste er fra i går morges og idag morges. Babyplan sine. Jeg fikk også positiv eggløsningstest idag på dag 25 av syklus. (Første positive eggløsningstest denne mnd) så vetikke om det er LH som slår ut på graviditetstestene, eller om det er HCG som slår ut på eggløsningstesten? Hva ser dere andre med tanke på disse testene..? Synes jeg skimter noe på den første, men om det er skygge er vanskelig å vite. Makesure ser negativ ut spør du meg. Ville lagt inn aksjer i dag for sikkerhets skyld mtp positiv EL-test. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 23 timer siden #33008 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag 9dpo; Anonymkode: da100...d41 Her er det noe på gang 🩷 Håper det går veien for deg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #33009 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nåå skjer det noe her ja 🥰 Anonymkode: 5f067...994 senti skrev (28 minutter siden): Her er det noe på gang 🩷 Håper det går veien for deg 🥰 Tusen takk! ❤️ Vårt 11.innsett. 🤗 Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #33010 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tusen takk! ❤️ Vårt 11.innsett. 🤗 Anonymkode: da100...d41 Krysser fingre og tær på at spiren sitter!! Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33011 Del Skrevet 6 timer siden Prøver95 skrev (19 timer siden): Di to øverste bildene tok jeg på urin nr 2 i dag. Den ene er test tidlig, mens den gule er vanlig. Di to nederste er fra i går morges og idag morges. Babyplan sine. Jeg fikk også positiv eggløsningstest idag på dag 25 av syklus. (Første positive eggløsningstest denne mnd) så vetikke om det er LH som slår ut på graviditetstestene, eller om det er HCG som slår ut på eggløsningstesten? Hva ser dere andre med tanke på disse testene..? Ser noe! Er 11 dpo selv i dag, og min ser ut som din nederste. Anonymkode: fb54b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 6 timer siden #33012 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ser noe! Er 11 dpo selv i dag, og min ser ut som din nederste. Anonymkode: fb54b...164 Jeg tok clearblue ultratidlig digitaltest i dag. Den var negativ. Eggløsningstesten er også blitt litt svakere. Kanskje jeg har en veldig sen eggløsning... men merkelig med di svakt positive graviditetstestene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33013 Del Skrevet 5 timer siden Prøver95 skrev (35 minutter siden): Jeg tok clearblue ultratidlig digitaltest i dag. Den var negativ. Eggløsningstesten er også blitt litt svakere. Kanskje jeg har en veldig sen eggløsning... men merkelig med di svakt positive graviditetstestene.... Hmm, det var rart da! Har du flere strimler? Anonymkode: fb54b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 5 timer siden #33014 Del Skrevet 5 timer siden Meg igjen her.. etter 1 time så testen slik ut: samt åpnet opp digital som bare har 1 strimmel inne i seg var også stripe på. Hva tenker vi? Eggløsningstest er også positiv. Stripsen er makesure vanlig graviditetstest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 1 time siden #33015 Del Skrevet 1 time siden Prøver95 skrev (3 timer siden): Meg igjen her.. etter 1 time så testen slik ut: samt åpnet opp digital som bare har 1 strimmel inne i seg var også stripe på. Hva tenker vi? Eggløsningstest er også positiv. Stripsen er makesure vanlig graviditetstest Fikk nettopp denne. Det er tidlig test og streken kom innen tiden 20241123_134800.heic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 1 time siden #33016 Del Skrevet 1 time siden Her er et bedre bilde. Tok denne nå. Lest av innen tidsfristen. Er en test tidlig test. Hva tenker vi? Positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidu123 Skrevet 1 time siden #33017 Del Skrevet 1 time siden Hva betyr hvit strek på test? Er det negativt, feil med testen eller? 2.gang det skjer, veldig frustrerende får ikke lagt inn bilde men tydelig hvit strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå