AnonymBruker Skrevet 11. november #32881 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at dette ikke lover godt. Anonymkode: afef6...114 Det tenker jeg også…men kan det virkelig gå så fort nedover bare på et døgn? Anonymkode: d0bbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #32882 Del Skrevet 11. november Er denne graviditetstesten positiv eller negativ? Anonymkode: 25767...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #32883 Del Skrevet 11. november Negativ Anonymkode: 0d526...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #32884 Del Skrevet 11. november er foresten en egen samletråd for graviditetstester her Anonymkode: 0d526...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #32885 Del Skrevet 11. november Negativ ja Anonymkode: 518da...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #32886 Del Skrevet 11. november Negativ. Positiv har to slike streker. Anonymkode: 5fd58...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32887 Del Skrevet 12. november Noen? Anonymkode: d0bbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineee Skrevet 12. november #32888 Del Skrevet 12. november 🥹🤞🏻 10 dpo, flere enn meg som ser svak strek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32889 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det tenker jeg også…men kan det virkelig gå så fort nedover bare på et døgn? Anonymkode: d0bbb...653 Ja, HCG halverer seg på et døgn når den først går ned har jeg skjønt. Anonymkode: afef6...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32890 Del Skrevet 12. november Sunshineee skrev (2 timer siden): 🥹🤞🏻 10 dpo, flere enn meg som ser svak strek? Tydelig positiv. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32891 Del Skrevet 12. november 1 - rfsu sine tester er dårlige tester. De gir dårligere og uregelmessige streker, kjent for skyggestreker etc 2 - ingen tester er ment til å bruke for å sjekke hcg stigning. De er ment til å vise gravid eller ikke. Styrken på streken avhengiger av mengden fargestoff den enkelte testen har - noe som kan variere, mengden hcg i urinen, tid på dagen etc. 3 - hcg stiger ca hver 48t, den kan derimot synke raskere, men for noen bruker hcg like lang tid på å synke som den bruker på å stige - det er avhengig av hvor høy hcg var i utgangspunktet. Så tidlig som for deg så kan det være store forskjeller på kort tid. 4 - kan være kjemisk ja. Du må nesten få tatt blodprøve for å se. Anonymkode: 57d56...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32892 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 1 - rfsu sine tester er dårlige tester. De gir dårligere og uregelmessige streker, kjent for skyggestreker etc 2 - ingen tester er ment til å bruke for å sjekke hcg stigning. De er ment til å vise gravid eller ikke. Styrken på streken avhengiger av mengden fargestoff den enkelte testen har - noe som kan variere, mengden hcg i urinen, tid på dagen etc. 3 - hcg stiger ca hver 48t, den kan derimot synke raskere, men for noen bruker hcg like lang tid på å synke som den bruker på å stige - det er avhengig av hvor høy hcg var i utgangspunktet. Så tidlig som for deg så kan det være store forskjeller på kort tid. 4 - kan være kjemisk ja. Du må nesten få tatt blodprøve for å se. Anonymkode: 57d56...d9b Takk for godt og utfyllende svar. Men regner med at siden testen først var så sterk og så dropper i styrke bare på et døgn så er det vel ikke noe håp. Men hvor lenge kan hcg henge igjen i kroppen? Altså hvor lang tid tar det før testen blir helt negativ? har ikke tid denne uka til å få tatt blodprøve da det er fullt opp på jobben.. Anonymkode: d0bbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32893 Del Skrevet 12. november De sier man ikke skal bruke tester til å måle hcg, men de har vist alle mine SA.. I morgen har du nok svar. Anonymkode: b0fc0...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32894 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De sier man ikke skal bruke tester til å måle hcg, men de har vist alle mine SA.. I morgen har du nok svar. Anonymkode: b0fc0...e48 Tenker jeg også, tror du den vil kunne bli negativ allerede i morgen? Anonymkode: d0bbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conzi Skrevet 12. november #32895 Del Skrevet 12. november Jeg syns jeg ser antydning.. men lest flere si de opplever falske med disse.. aner ikke dpo eller el, fjernet spiral og ikke hatt normal syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32896 Del Skrevet 12. november Hvor langt er man på vei når det står 3+ på Clear Blue graviditetstesten? Det er vel ikke over 12 uker? Anonymkode: face1...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32897 Del Skrevet 12. november 3 uker Anonymkode: 08dcb...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32898 Del Skrevet 12. november Det kan ingen svare deg på Anonymkode: 883d6...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32899 Del Skrevet 12. november Du regner ut hvor langt du er på vei ved å regne fra første dag i siste mens. Testen kan ikke si nøyaktig hvor langt du er på vei. Anonymkode: cee7b...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #32900 Del Skrevet 12. november Husker ikke sist jeg hadde mensen Anonymkode: face1...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå