AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32761 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): God morgen. Er dette ekte strek? Den er rosa i virkeligheten, men ser kanskje litt grå ut på bildet. Første bildet er tatt etter 1 minutt å det andre etter ca 3-4 minutter. 🥺 Sammen med sterk positiv EL test. Anonymkode: 31c8b...554 Bare en tanke. Jeg har lest at graviditetstester kan slå ut positive når man får EL (har også lest det samme veien). Blir litt satt ut da jeg bare er på CD 9 idag, så venter jo EL om ikke mange dagene. Kan dette være det som skjer her? Tett som jeg var tok jeg en ny istad, på utvannet urin å der ser jeg ingen strek (mulig om jeg snur å vender på testen). 🤔🥺 Føler meg så alene å har egentlig lyst å fortelle mannen om testen, men tørr ikke. Orker ikke at han også blir skuffet. Har nemlig fått positive tester før (en gang kjemisk, en gang mistet i uke 6). Tok en CB med ukesinsikator som viste ikke gravid 🤰🏼. Hilsen bekymret "gravid mamma". Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32762 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for svar. Prøvde meg på Clearblue med ukesinsikator som var negativ 🤔 skjønner ingeting jeg. 🥺 Anonymkode: 31c8b...554 Jeg har lest om flere i ulike tråder som har fått «dårlig utslag» på Clearblue mtp hva de skulle fått på ukesindikator men har hatt langt over grenser for hvilken hcg de har trengt for at den skal slå ut sånn og sånn, så jeg ville ikke stolt blindt på den! Prøv igjen om et par dager 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32763 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har lest om flere i ulike tråder som har fått «dårlig utslag» på Clearblue mtp hva de skulle fått på ukesindikator men har hatt langt over grenser for hvilken hcg de har trengt for at den skal slå ut sånn og sånn, så jeg ville ikke stolt blindt på den! Prøv igjen om et par dager 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Takk for det ♥️ Faktiskt litt betryggende om så kan sies. ☺️ Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32764 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare en tanke. Jeg har lest at graviditetstester kan slå ut positive når man får EL (har også lest det samme veien). Blir litt satt ut da jeg bare er på CD 9 idag, så venter jo EL om ikke mange dagene. Kan dette være det som skjer her? Tett som jeg var tok jeg en ny istad, på utvannet urin å der ser jeg ingen strek (mulig om jeg snur å vender på testen). 🤔🥺 Føler meg så alene å har egentlig lyst å fortelle mannen om testen, men tørr ikke. Orker ikke at han også blir skuffet. Har nemlig fått positive tester før (en gang kjemisk, en gang mistet i uke 6). Tok en CB med ukesinsikator som viste ikke gravid 🤰🏼. Hilsen bekymret "gravid mamma". Anonymkode: 31c8b...554 Oog husk at utvannet urin er noe annet enn morgenurin pga konsentrasjon, tester du før du skulle hatt mensen skal du alltid teste med morgenurin 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiske Skrevet 29. oktober #32765 Del Skrevet 29. oktober (endret) Babystrek eller skyggestrek? Bildet er tatt etter at testen har tørka, men det var mulig å se tegn til strek allerede 1min etter testen ble tatt. Tok 2 tester i går, begge hadde tegn til skyggestrek, men svakere enn denne. Litt usikker på hvor mange dpo. Har fått skyggestrek på disse testene før, men ikke så sterk som dagens, og ikke 3 på rad. Endret 30. oktober av Fiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 30. oktober #32766 Del Skrevet 30. oktober Fiske skrev (8 timer siden): Babystrek eller skyggestrek? Bildet er tatt etter at testen har tørka, men det var mulig å se tegn til strek allerede 1min etter testen ble tatt. Tok 2 tester i går, begge hadde tegn til skyggestrek, men svakere enn denne. Litt usikker på hvor mange dpo. Har fått skyggestrek på disse testene før, men ikke så sterk som dagens, og ikke 3 på rad. Det der tror jeg kan være babystrek :). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #32767 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Oog husk at utvannet urin er noe annet enn morgenurin pga konsentrasjon, tester du før du skulle hatt mensen skal du alltid teste med morgenurin 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Morgenurin gir faktisk hos mange mye dårligere utslag enn utvannet kveldsurin.. Hvis du googler dette finner du masse om det blant annet på babyverden-forumet. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 30. oktober #32768 Del Skrevet 30. oktober 8 dpo. Noen som ser noe? Erfaringsvis er ikke mine strekøyne til å stole på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #32769 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Morgenurin gir faktisk hos mange mye dårligere utslag enn utvannet kveldsurin.. Hvis du googler dette finner du masse om det blant annet på babyverden-forumet. Anonymkode: 5f067...994 Jojo, men på de fleste tester står det at man skal bruke morgenurin hvis man tester før testdato 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prompelompe Skrevet 30. oktober #32770 Del Skrevet 30. oktober Sydenkupp skrev (3 timer siden): 8 dpo. Noen som ser noe? Erfaringsvis er ikke mine strekøyne til å stole på. Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #32771 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jojo, men på de fleste tester står det at man skal bruke morgenurin hvis man tester før testdato 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Men det er jo fordi det henger igjen fra gammelt av hvor man trodde at morgenurin alltid var best. Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #32772 Del Skrevet 31. oktober Hei! Er ny bruker men skulle hatt hjelp til å tolke en test. Hvordan legger jeg ved bilde? 😅 Anonymkode: 9447f...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #32773 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men det er jo fordi det henger igjen fra gammelt av hvor man trodde at morgenurin alltid var best. Anonymkode: da100...d41 Men morgenurin er jo mer konsentrert? Anonymkode: 78733...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #32774 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Men morgenurin er jo mer konsentrert? Anonymkode: 78733...c4f Ikke hos alle. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 1. november #32775 Del Skrevet 1. november 🌈IKM: WilhelmineAmalie - 35 - B2 - PP5 - EL 22.10 - IKM 04.11 Leia17 - 34 -B1 - PP2 - EL 03.11 - IKM 18.11 t0nje - 29 - B2 - PP6 - EL 11.11 - IKM 20.11 Nirie. - 33 - B2 - PP3 - EL 03.11 - IKM 17.11 Trollungen96 - 28 - B2 - PP25 - EL ?? - IKM ?? Jegermegogsånnerdet - 33 - B1 - PP2 - EL? - IKM 03.11 Gakkepus - 34 - B2 - PP1 - EL 22.10 - IKM 06.11 🩸TR: 🤰Gravid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #32776 Del Skrevet 1. november Sydenkupp skrev (På 30.10.2024 den 19.38): 8 dpo. Noen som ser noe? Erfaringsvis er ikke mine strekøyne til å stole på. Jeg ser ☺️ Anonymkode: 6187b...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eriksen1994 Skrevet 1. november #32777 Del Skrevet 1. november Hei! I det siste har jeg ofte fått en veldig tynn rosa strek rett etter tiden har gått ut. Streken er rosa og tynn som en sytråd. Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1. november #32778 Del Skrevet 1. november Om du får strek etter 10 min er de ofte ugyldige. Disse har en tid begrensninger i forhold til når du skal lese de av Men dette ser ut som en positiv test.serlig om den er lest av 3-6 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #32779 Del Skrevet 1. november Denne ser jo ganske blenda ut, men mensen er forsinket… jeg er typ 13 dpo, men vet ikke helt sikkert. Noen som ser noe? Anonymkode: 928a4...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 1. november #32780 Del Skrevet 1. november 8 eller 9 dpo. Jeg blir gaaaal av strekøynene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå