Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan dette være starten på noe? Er veldig vanskelig å se, synes å skimte noe. Tanterød er ca ikm i dag 

IMG_1712.jpeg

IMG_1722.jpeg

Anonymkode: 49173...027

Jeg klarer heller ikke så noe på disse dessverre. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
urenluren skrev (1 time siden):

Ikm for to dager siden og svaaak strek. Med førstemann hadde jeg veldig tydelig strek, så syntes de er litt for svake til å være såpass mange dpo. Skal kjøpe en annen type test i morgen🤞🏻

IMG_8226.thumb.jpeg.63ec979ffcf0cc940b1a91e9d01e832f.jpeg

Hmm ja enig i at de så litt svake ut, men kan det hende eggløsning har skjedd tidligere enn du har trodd? Håper et nytt merke gir en bedre strek 🤞

AnonymBruker
Skrevet

En dråpe beige utflod for 2 dager siden, ikkenoe siden. Mensenmurringer i går og i dag som at mensen skal komme hvert øyeblikk, men ikkenoe. Usikker på dpo, har ikke testet etter eggløsning, men tok provera og letrozol denne syklusen. Jeg håper med alt jeg har 🫣 fler som ser?IMG_5783.thumb.jpeg.a05856cea30dabcd22e77fae44619ff3.jpeg

Anonymkode: 781da...f8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En dråpe beige utflod for 2 dager siden, ikkenoe siden. Mensenmurringer i går og i dag som at mensen skal komme hvert øyeblikk, men ikkenoe. Usikker på dpo, har ikke testet etter eggløsning, men tok provera og letrozol denne syklusen. Jeg håper med alt jeg har 🫣 fler som ser?IMG_5783.thumb.jpeg.a05856cea30dabcd22e77fae44619ff3.jpeg

Anonymkode: 781da...f8d

Ser strek! Har du et annet merke du kan dobbeltsjekke med? Stoler ikke 100% på babyplan sine tidligtester lengre, får alltid skyggestrek. 😅

Skrevet

Ingen som ser noe på denne? Tror selv den er helt negativ, men synes ofte folk ser streker som jeg ikke ser i det hele tatt. Er bare 6DPO og er tatt med vanlig test. 

IMG_6754.jpeg

Skrevet
lb skrev (1 time siden):

Ingen som ser noe på denne? Tror selv den er helt negativ, men synes ofte folk ser streker som jeg ikke ser i det hele tatt. Er bare 6DPO og er tatt med vanlig test. 

IMG_6754.jpeg

Ser ingenting dessverre. Men er bare lurt å teste litt tidlig, sånn at man kan lære seg å skille potensielle skyggestreker fra ekte streker. ;) hvis du er sikker på EL så er nok 6 dpo alt for tidlig. De fleste får ikke antydning til positiv før ved 8-9-10 dpo, og da på sensitive tester. Vanlige tester slår ut enda senere. 😊

Skrevet
Hjertefisk skrev (1 minutt siden):

Ser ingenting dessverre. Men er bare lurt å teste litt tidlig, sånn at man kan lære seg å skille potensielle skyggestreker fra ekte streker. ;) hvis du er sikker på EL så er nok 6 dpo alt for tidlig. De fleste får ikke antydning til positiv før ved 8-9-10 dpo, og da på sensitive tester. Vanlige tester slår ut enda senere. 😊

Det er et godt poeng! Ja, er enten 6 eller 7 DPO, Fertility friend sier 6dpo, men kan også være 7. Så uansett tidlig 🤞

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 13.23):

Jeg søker solskinnshistorier, men er også klar over realiteten.

Jeg fikk clear blue 3+ på onsdag, i dag fredag viste den 2-3. 

Det er utfordrende å holde tankene positive. Jeg er 6+0. 

Er dere flere som har opplevd dette? Hvordan gikk det?

Anonymkode: bd7c7...8dd

Tilbake til 3+ i dag 🤯

Anonymkode: bd7c7...8dd

Skrevet

Hei! Har tatt disse i går og i dag, skulle hatt mensen for to dager siden, spotter litt og har hatt murringer i 3 dager nå.. er det bare skygger? I følge appen er jeg 16 dpo men har ikke tatt eggløsningstester denne måneden.. 

IMG-7780.jpg

Skrevet
Bamsekos skrev (14 minutter siden):

Hei! Har tatt disse i går og i dag, skulle hatt mensen for to dager siden, spotter litt og har hatt murringer i 3 dager nå.. er det bare skygger? I følge appen er jeg 16 dpo men har ikke tatt eggløsningstester denne måneden.. 

IMG-7780.jpg

Ser ingenting på disse dessverre. Men er vanskelig hvis du ikke er sikker på dpo.

AnonymBruker
Skrevet
HeleneHS skrev (13 minutter siden):

Ser ingenting på disse dessverre. Men er vanskelig hvis du ikke er sikker på dpo.

Det synes jeg er rart. Jeg ser åpenbart streker på alle sammen  :ler:

Men de er grå, så jeg tror det er skygge

Anonymkode: dabe9...d8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det synes jeg er rart. Jeg ser åpenbart streker på alle sammen  :ler:

Men de er grå, så jeg tror det er skygge

Ja er det som er rart.. tok en til og er samme greia, har også sluttet å spotte igjen og det murrer veldig, må nok bare vente og se🙈

Skrevet
Bamsekos skrev (5 timer siden):

IMG-7780.jpg

Har du bilder fra når testen er fuktig? Veldig mange strimmeltester får en grå skygge når de har tørket. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser dere noe på denne? Vi har prøvd i 4 år og jeg har verken testet positivt eller fått skyggestrek før, så jeg ble litt usikker😄 6dp3dt (9dpo)

68683051-4F9D-4BF3-B316-A94859B18EF4.png

Anonymkode: 39ad4...a84

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ser dere noe på denne? Vi har prøvd i 4 år og jeg har verken testet positivt eller fått skyggestrek før, så jeg ble litt usikker😄 6dp3dt (9dpo)

Japp, positiv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg ser strek 🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Strek🥹

AnonymBruker
Skrevet
SeBraHaHa skrev (3 minutter siden):

Strek🥹

HeleneHS skrev (7 minutter siden):

Jeg ser strek 🥰

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Japp, positiv 

😭❤️ dere tror ikke det bare er en skyggestrek? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

😭❤️ dere tror ikke det bare er en skyggestrek? 

Nei :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det ble noe feil på denne 🤔 Hva er deres dom? 🫣 

Har sett noen redigere bildet for å se bedre om det er strek. Hva gjøres da?

20250904_123633.jpg

Anonymkode: 8544b...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...