urenluren Skrevet 31. august #34821 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan dette være starten på noe? Er veldig vanskelig å se, synes å skimte noe. Tanterød er ca ikm i dag Anonymkode: 49173...027 Jeg klarer heller ikke så noe på disse dessverre.
Hjertefisk Skrevet 31. august #34822 Skrevet 31. august urenluren skrev (1 time siden): Ikm for to dager siden og svaaak strek. Med førstemann hadde jeg veldig tydelig strek, så syntes de er litt for svake til å være såpass mange dpo. Skal kjøpe en annen type test i morgen🤞🏻 Hmm ja enig i at de så litt svake ut, men kan det hende eggløsning har skjedd tidligere enn du har trodd? Håper et nytt merke gir en bedre strek 🤞
AnonymBruker Skrevet 31. august #34823 Skrevet 31. august En dråpe beige utflod for 2 dager siden, ikkenoe siden. Mensenmurringer i går og i dag som at mensen skal komme hvert øyeblikk, men ikkenoe. Usikker på dpo, har ikke testet etter eggløsning, men tok provera og letrozol denne syklusen. Jeg håper med alt jeg har 🫣 fler som ser? Anonymkode: 781da...f8d
Hjertefisk Skrevet 31. august #34824 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): En dråpe beige utflod for 2 dager siden, ikkenoe siden. Mensenmurringer i går og i dag som at mensen skal komme hvert øyeblikk, men ikkenoe. Usikker på dpo, har ikke testet etter eggløsning, men tok provera og letrozol denne syklusen. Jeg håper med alt jeg har 🫣 fler som ser? Anonymkode: 781da...f8d Ser strek! Har du et annet merke du kan dobbeltsjekke med? Stoler ikke 100% på babyplan sine tidligtester lengre, får alltid skyggestrek. 😅
lb Skrevet 31. august #34825 Skrevet 31. august Ingen som ser noe på denne? Tror selv den er helt negativ, men synes ofte folk ser streker som jeg ikke ser i det hele tatt. Er bare 6DPO og er tatt med vanlig test.
Hjertefisk Skrevet 31. august #34826 Skrevet 31. august lb skrev (1 time siden): Ingen som ser noe på denne? Tror selv den er helt negativ, men synes ofte folk ser streker som jeg ikke ser i det hele tatt. Er bare 6DPO og er tatt med vanlig test. Ser ingenting dessverre. Men er bare lurt å teste litt tidlig, sånn at man kan lære seg å skille potensielle skyggestreker fra ekte streker. hvis du er sikker på EL så er nok 6 dpo alt for tidlig. De fleste får ikke antydning til positiv før ved 8-9-10 dpo, og da på sensitive tester. Vanlige tester slår ut enda senere. 😊
lb Skrevet 31. august #34827 Skrevet 31. august Hjertefisk skrev (1 minutt siden): Ser ingenting dessverre. Men er bare lurt å teste litt tidlig, sånn at man kan lære seg å skille potensielle skyggestreker fra ekte streker. hvis du er sikker på EL så er nok 6 dpo alt for tidlig. De fleste får ikke antydning til positiv før ved 8-9-10 dpo, og da på sensitive tester. Vanlige tester slår ut enda senere. 😊 Det er et godt poeng! Ja, er enten 6 eller 7 DPO, Fertility friend sier 6dpo, men kan også være 7. Så uansett tidlig 🤞
AnonymBruker Skrevet 1. september #34828 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 13.23): Jeg søker solskinnshistorier, men er også klar over realiteten. Jeg fikk clear blue 3+ på onsdag, i dag fredag viste den 2-3. Det er utfordrende å holde tankene positive. Jeg er 6+0. Er dere flere som har opplevd dette? Hvordan gikk det? Anonymkode: bd7c7...8dd Tilbake til 3+ i dag 🤯 Anonymkode: bd7c7...8dd
Bamsekos Skrevet 1. september #34829 Skrevet 1. september Hei! Har tatt disse i går og i dag, skulle hatt mensen for to dager siden, spotter litt og har hatt murringer i 3 dager nå.. er det bare skygger? I følge appen er jeg 16 dpo men har ikke tatt eggløsningstester denne måneden..
HeleneHS Skrevet 1. september #34830 Skrevet 1. september Bamsekos skrev (14 minutter siden): Hei! Har tatt disse i går og i dag, skulle hatt mensen for to dager siden, spotter litt og har hatt murringer i 3 dager nå.. er det bare skygger? I følge appen er jeg 16 dpo men har ikke tatt eggløsningstester denne måneden.. Ser ingenting på disse dessverre. Men er vanskelig hvis du ikke er sikker på dpo.
AnonymBruker Skrevet 1. september #34831 Skrevet 1. september HeleneHS skrev (13 minutter siden): Ser ingenting på disse dessverre. Men er vanskelig hvis du ikke er sikker på dpo. Det synes jeg er rart. Jeg ser åpenbart streker på alle sammen Men de er grå, så jeg tror det er skygge Anonymkode: dabe9...d8f
Bamsekos Skrevet 1. september #34832 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det synes jeg er rart. Jeg ser åpenbart streker på alle sammen Men de er grå, så jeg tror det er skygge Anonymkode: dabe9...d8f Ja er det som er rart.. tok en til og er samme greia, har også sluttet å spotte igjen og det murrer veldig, må nok bare vente og se🙈
Hjertefisk Skrevet 1. september #34833 Skrevet 1. september Bamsekos skrev (5 timer siden): Hei! Har tatt disse i går og i dag, skulle hatt mensen for to dager siden, spotter litt og har hatt murringer i 3 dager nå.. er det bare skygger? I følge appen er jeg 16 dpo men har ikke tatt eggløsningstester denne måneden.. Har du bilder fra når testen er fuktig? Veldig mange strimmeltester får en grå skygge når de har tørket. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #34834 Skrevet 3. september Ser dere noe på denne? Vi har prøvd i 4 år og jeg har verken testet positivt eller fått skyggestrek før, så jeg ble litt usikker😄 6dp3dt (9dpo) Anonymkode: 39ad4...a84 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #34835 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ser dere noe på denne? Vi har prøvd i 4 år og jeg har verken testet positivt eller fått skyggestrek før, så jeg ble litt usikker😄 6dp3dt (9dpo) Anonymkode: 39ad4...a84 Japp, positiv Anonymkode: dabe9...d8f
HeleneHS Skrevet 3. september #34836 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ser dere noe på denne? Vi har prøvd i 4 år og jeg har verken testet positivt eller fått skyggestrek før, så jeg ble litt usikker😄 6dp3dt (9dpo) Anonymkode: 39ad4...a84 Jeg ser strek 🥰
SeBraHaHa Skrevet 3. september #34837 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ser dere noe på denne? Vi har prøvd i 4 år og jeg har verken testet positivt eller fått skyggestrek før, så jeg ble litt usikker😄 6dp3dt (9dpo) Anonymkode: 39ad4...a84 Strek🥹
AnonymBruker Skrevet 3. september #34838 Skrevet 3. september SeBraHaHa skrev (3 minutter siden): Strek🥹 HeleneHS skrev (7 minutter siden): Jeg ser strek 🥰 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Japp, positiv Anonymkode: dabe9...d8f 😭❤️ dere tror ikke det bare er en skyggestrek? Anonymkode: 39ad4...a84
AnonymBruker Skrevet 3. september #34839 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 😭❤️ dere tror ikke det bare er en skyggestrek? Anonymkode: 39ad4...a84 Nei Anonymkode: dabe9...d8f
AnonymBruker Skrevet 4. september #34840 Skrevet 4. september Jeg lurer på om det ble noe feil på denne 🤔 Hva er deres dom? 🫣 Har sett noen redigere bildet for å se bedre om det er strek. Hva gjøres da? Anonymkode: 8544b...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå