AnonymBruker Skrevet 17. august #34741 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Rart av noen å spørre hvor mange dpo isteden for å si ja eller nei.. uansett, jeg føler jeg kan skimte noe? uansett om du går på prevensjon eller ikke så vil det være en svak strek om du er meget tidlig i graviditeten. Tok du test i går? Evnt i dag? Hvordan ser den ut? Anonymkode: 5d79f...e59 Det er jo ikke rart i det hele tatt. Er det 8,9,10 dpo så kan det jo være en normal strek men er det 14 dpo så hadde jeg tippet skyggestrek. Anonymkode: 8904c...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #34742 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rart av noen å spørre hvor mange dpo isteden for å si ja eller nei.. uansett, jeg føler jeg kan skimte noe? uansett om du går på prevensjon eller ikke så vil det være en svak strek om du er meget tidlig i graviditeten. Tok du test i går? Evnt i dag? Hvordan ser den ut? Anonymkode: 5d79f...e59 svarte ja i starten. Det er da ikke rart, lettere å vite om det er en baby- strek om man vet hvor mange dpo det er? Anonymkode: 3bb92...88d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #34743 Skrevet 17. august Noen som ser noe her? 8-9dpo Anonymkode: 84302...1ae 1
Hjertefisk Skrevet 17. august #34744 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Noen som ser noe her? 8-9dpo Anonymkode: 84302...1ae Ja synes jeg kan skimte noe suuuupersvakt der, men tror det er for tidlig til å vite om det er skygge eller ekte strek. Jeg har for godt syn til mitt eget beste, og synes 90% av strimmeltester gir en eller annen form for skygge. det er først når man ser fargepigment at man kan være sikker.
HeleneHS Skrevet 17. august #34745 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som ser noe her? 8-9dpo Anonymkode: 84302...1ae Jeg ser ingenting, men det er enda veldig tidlig uansett, lykke til 🤞
AnonymBruker Skrevet 17. august #34746 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo ikke rart i det hele tatt. Er det 8,9,10 dpo så kan det jo være en normal strek men er det 14 dpo så hadde jeg tippet skyggestrek. Anonymkode: 8904c...9ec AnonymBruker skrev (6 timer siden): svarte ja i starten. Det er da ikke rart, lettere å vite om det er en baby- strek om man vet hvor mange dpo det er? Anonymkode: 3bb92...88d Åja jeg så ikke at det sto ja i starten.. jeg antar at de som vet dpo skriver det på og de som ikke vet ikke skriver noe.. men det var kanskje bare meg. Jeg er hvertfall interessert i å høre om andre skimter strek, uavhengig om den er rosa eller grå. Anonymkode: 5d79f...e59
AnonymBruker Skrevet 18. august #34747 Skrevet 18. august Er så vant til å ha strekøyne uten strek, at jeg må spørre: Ser dere noe? Usikker på DPO, har hoppet over en syklus😞 Anonymkode: 7697a...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #34748 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så vant til å ha strekøyne uten strek, at jeg må spørre: Ser dere noe? Usikker på DPO, har hoppet over en syklus😞 Anonymkode: 7697a...1ca Jeg skimter en strek Anonymkode: 5d79f...e59
HeleneHS Skrevet 18. august #34749 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er så vant til å ha strekøyne uten strek, at jeg må spørre: Ser dere noe? Usikker på DPO, har hoppet over en syklus😞 Anonymkode: 7697a...1ca Ser antydning til en strek jeg og!
AnonymBruker Skrevet 18. august #34750 Skrevet 18. august Er det noe her?🩷 6dpo Øverste er tidligtest. Anonymkode: 2cd80...db9
Hjertefisk Skrevet 18. august #34751 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er så vant til å ha strekøyne uten strek, at jeg må spørre: Ser dere noe? Usikker på DPO, har hoppet over en syklus😞 Anonymkode: 7697a...1ca Ser noe, men mulig en skyggestrek. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det noe her?🩷 6dpo Øverste er tidligtest. Anonymkode: 2cd80...db9 Hvis du er helt sikker på eggløsning, så er 6 dpo for tidlig. Det er ikke sikkert embryoet har festet seg enda. Jeg ser en strek på babyplan testen, men de har hatt noen dårlige batch det siste året som gir slike skyggestreker. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #34752 Skrevet 18. august Skyggestrek eller svakt positiv? 🤞 Anonymkode: af164...d8f
HeleneHS Skrevet 18. august #34753 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skyggestrek eller svakt positiv? 🤞 Anonymkode: af164...d8f Jeg ser strek, men den ser grå ut, så vanskelig å si.
HeleneHS Skrevet 18. august #34754 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noe her?🩷 6dpo Øverste er tidligtest. Anonymkode: 2cd80...db9 Enig med @Hjertefisk, hvis du er sikker på EL så må det være skygge/feil. Men jeg ser også strek på babyplan testen. Var vel en batch nylig som var dårlig og ga skygger på alle tester, så ville kokt avventet en dag eller to og tatt ny test.
AnonymBruker Skrevet 18. august #34755 Skrevet 18. august HeleneHS skrev (3 minutter siden): Enig med @Hjertefisk, hvis du er sikker på EL så må det være skygge/feil. Men jeg ser også strek på babyplan testen. Var vel en batch nylig som var dårlig og ga skygger på alle tester, så ville kokt avventet en dag eller to og tatt ny test. Ja, enig🩷 Da får jeg vente i noen dager. Anonymkode: 2cd80...db9
AnonymBruker Skrevet 19. august #34756 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er så vant til å ha strekøyne uten strek, at jeg må spørre: Ser dere noe? Usikker på DPO, har hoppet over en syklus😞 Anonymkode: 7697a...1ca Litt vanskelig å få øye på noe i dårlig lys, så skrudde på kontrast litt. Syns jeg ser noe, men kan like gjerne være skygge. Anonymkode: 7697a...1ca
Hjertefisk Skrevet 19. august #34757 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt vanskelig å få øye på noe i dårlig lys, så skrudde på kontrast litt. Syns jeg ser noe, men kan like gjerne være skygge. Anonymkode: 7697a...1ca Skjønner hva du mener, men når den er så svak så tror jeg det er skygge!
AnonymBruker Skrevet 19. august #34758 Skrevet 19. august 🆘 Ser jeg syner er eller det antydning til strek? Skulle hatt mensen søndagen, 3 mnd siden fødsel, tok angrepille etter ubeskyttet og fikk dette opp nå. 😵💫 Anonymkode: 14781...7ca
AnonymBruker Skrevet 19. august #34759 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): 🆘 Ser jeg syner er eller det antydning til strek? Skulle hatt mensen søndagen, 3 mnd siden fødsel, tok angrepille etter ubeskyttet og fikk dette opp nå. 😵💫 Anonymkode: 14781...7ca Jeg ser! Anonymkode: d9894...d2e
AnonymBruker Skrevet 20. august #34760 Skrevet 20. august Hva betyr dette? Er denne positiv? Anonymkode: 30b36...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå