AnonymBruker Skrevet 2. november #35281 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ligger bilde av resten lenger oppe. Ser en svak strek, men vet ikke om det regnes som skyggestrek eller positiv? Sånn stripstest fra normal Tviler på at jeg er gravid. Det stemmer ikke med eggløsning og sånn, og nå har jeg jo mensen. Det var bare det at mensen oppførte seg slik som ved forrige graviditet og så var det den svake positive testen nå da. Men nå har jeg jo vanlig menstruasjon, så jeg tar en ekstra test i morgen for sikkerhets skyld, men regner med at jeg kan legge den ballen død Anonymkode: cdf40...629 Du sier jo at menstruasjon er svak? Kan være festeblødning Anonymkode: 7b757...ba4
AnonymBruker Skrevet 2. november #35282 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Festeblødning Anonymkode: d5111...7e8 Det tok seg opp til vanlig mensen i kveld Anonymkode: 1e34f...584
AnonymBruker Skrevet 2. november #35284 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vanlig mensen nå Anonymkode: cdf40...629 Okei, men da er det ikke verre enn å ta en ny test om noen dager å se Anonymkode: 7b757...ba4 1
mommyaka Skrevet 2. november #35285 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Vanlig mensen nå Anonymkode: cdf40...629 Om du hadde eggløsning 8 dager siden og fikk mensen nå burde fy ta tur til legen. Du kan ikke bli gravid på sp kort lh fase( dager fra eggløsning til mens) under 10 dager er ikke bra
AnonymBruker Skrevet 2. november #35286 Skrevet 2. november mommyaka skrev (1 minutt siden): Om du hadde eggløsning 8 dager siden og fikk mensen nå burde fy ta tur til legen. Du kan ikke bli gravid på sp kort lh fase( dager fra eggløsning til mens) under 10 dager er ikke bra Aner ikke når jeg hadde eggløsning Anonymkode: cdf40...629
AnonymBruker Skrevet 3. november #35287 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 7.42): Det er bare en uke siden sex og jeg har mild menstruasjon. Veldig merkelig. Er det mulig?! Anonymkode: 1e34f...584 Er jo litt mer relevant hvor mange dager siden EL? Jeg for min del kan godt ha sex etter EL også 😅 Anonymkode: 04647...798
AnonymBruker Skrevet 3. november #35288 Skrevet 3. november 9 dpo. Liker å tro at jeg kan skimte NOE 😂 ikke morgenurin.... Anonymkode: d0f39...219
AnonymBruker Skrevet 3. november #35289 Skrevet 3. november Usikker på dpo.. Anonymkode: 7697a...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #35290 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): 9 dpo. Liker å tro at jeg kan skimte NOE 😂 ikke morgenurin.... Anonymkode: d0f39...219 Om jeg legger godviljen til så kan jeg også skimte noe. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Usikker på dpo.. Anonymkode: 7697a...1ca Ser noe, men usikker på om det er farge i den? Anonymkode: d5111...7e8
AnonymBruker Skrevet 3. november #35291 Skrevet 3. november TS her! Har tatt digital test og den viser «Gravid 1-2» 🥹 wow, for en følelse! håper alt går bra… Anonymkode: 15cef...50c 6
AnonymBruker Skrevet 3. november #35292 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her! Har tatt digital test og den viser «Gravid 1-2» 🥹 wow, for en følelse! håper alt går bra… Anonymkode: 15cef...50c Gratulerer, TS ❤️ Anonymkode: 6032e...8d3
hverdagsglitter Skrevet 4. november #35293 Skrevet 4. november Hva tenker dere om progresjonen? Jeg hadde kjemisk i juli og SA forrige måned, så jeg freaker ut litt🥹 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #35294 Skrevet 4. november hverdagsglitter skrev (2 minutter siden): Hva tenker dere om progresjonen? Jeg hadde kjemisk i juli og SA forrige måned, så jeg freaker ut litt🥹 Det ser veldig bra ut!! Nydelig utvikling. Selv er jeg 10dpo, ser bare skygge men skimter "noe". Gratulerer!🥰🥰 Anonymkode: d0f39...219 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #35295 Skrevet 4. november hverdagsglitter skrev (24 minutter siden): Hva tenker dere om progresjonen? Jeg hadde kjemisk i juli og SA forrige måned, så jeg freaker ut litt🥹 Foreløpig ser progresjonen bra ut, men det er for tidlig til å vurdere det. Prøv å bare sammenligne tester fra hver andre dag, det er det som er anbefalt for å følge med på progresjon. Krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: 52c07...323 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #35297 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gratulerer 🥰 Anonymkode: 40148...f62 Har hatt mensen siden lørdag, så tviler sterkt på at det er noe på gang 😅 Anonymkode: 6852f...c9f
AnonymBruker Skrevet 4. november #35298 Skrevet 4. november Dette er ikke noe graviditet strek? Angst hver gang jeg har vært uforsiktig så testet egentlig litt får tidlig Anonymkode: 6bf96...a35
AnonymBruker Skrevet 5. november #35300 Skrevet 5. november Jeg føler jeg ser en svaaaakkkkk grå strek, men det er nok ønsketenkning(?) Anonymkode: 8544b...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå