Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser, men det ser mer ut som skygge. 

Det finnes en egen samletråd for dette du kan bruke. 

Anonymkode: 5efbc...7de

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe der, men gi det et par dager og ta en ny 

Anonymkode: 3ec58...987

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2025 den 8.59):

Er denne graviditetstesten positiv eller negativ?

IMG_4883.png

Anonymkode: acc1f...91c

Ugyldig. Ta en ny.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ser du noe her?👀

IMG_3082.jpeg

Anonymkode: 7697a...1ca

Jeg ser ingenting på denne, dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser ingenting. 

Anonymkode: d05e2...300

AnonymBruker
Skrevet

Ser den, men vanskelig å se om det er farge i den

Anonymkode: 216bc...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Synes den ser positiv ut! Sier forsiktig gratulerer 🥳 

Anonymkode: 44526...16f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes den ser positiv ut! Sier forsiktig gratulerer 🥳 

Anonymkode: 44526...16f

Åh, krysser fingrene!! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 18.54):

Har fått strek på normal sin test som er ganske sterk. Men clearblue digital negativ. Har noen erfart at normal sine slår ut falsk positiv? 

IMG_4868.jpeg

Anonymkode: 1322a...dde

Har du bilde av den positive testen? 

Anonymkode: 0b6aa...f05

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 8.25):

Hei! 
noen som kan forstå hvorfor jeg får svak strek på normal sin test, men ikke på make sure? Den kommer opp innen tidsfristen.. etter kun 2 minIMG_4617.thumb.jpeg.45254fcd4ea378c2322c06e0f617176d.jpeg

Anonymkode: b4b7f...484

Ble det positiv eller negativ? Jeg har en lik nå

AnonymBruker
Skrevet

Positive eller skyggestrek? Den med rosa er babyplan (dessverre gått ut på dato med noen mnd så jeg), og den hvite er rfsu early.

Screenshot_20251031_051609_Gallery.jpg

Screenshot_20251031_051624_Gallery.jpg

Anonymkode: a417f...a0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Positive eller skyggestrek? Den med rosa er babyplan (dessverre gått ut på dato med noen mnd så jeg), og den hvite er rfsu early.

Screenshot_20251031_051609_Gallery.jpg

Screenshot_20251031_051624_Gallery.jpg

Anonymkode: a417f...a0b

Det strek på begge!

AnonymBruker
Skrevet

Positiv

Anonymkode: 68b14...3cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 7.59):

Du må ta blodprøver for å kunne si om det er faktisk stigning av hcg eller ikke. Så personen du anklagde for å ikke ha erfaring her, har rett. Jeg hadde selv negativ strimmel og positiv digital 12-14 dpo, og skulle jeg bare sett på strimler for å vurdere stigning av hcg hadde jeg blitt gal, for det fungerer ikke sånn. Bestill time hos legen du:) 

Anonymkode: 7582c...90f

...eller bare ta livet med ro og la det gå sin gang? Jeg syns det er veldig rart at fastlegene som er så overarbeidet tydeligvis tar i mot en hver som er nervøs for spontanabort (er vi ikke alle det?) for å ta blodprøver og bruke masse tid og ressurser på det. 

Anonymkode: cba66...5b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

IMG_2012.thumb.jpeg.581b96ebbb2fa96787d5862bf8b2f427.jpeg

positiv eller negativ? 

Anonymkode: ae487...065

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

IMG_2012.thumb.jpeg.581b96ebbb2fa96787d5862bf8b2f427.jpeg

positiv eller negativ? 

Anonymkode: ae487...065

Jeg vil tro positiv her :)

Anonymkode: 52c07...323

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

...eller bare ta livet med ro og la det gå sin gang? Jeg syns det er veldig rart at fastlegene som er så overarbeidet tydeligvis tar i mot en hver som er nervøs for spontanabort (er vi ikke alle det?) for å ta blodprøver og bruke masse tid og ressurser på det. 

Anonymkode: cba66...5b3

Nei, ikke alle er nervøs for SA, det er man ofte først etter å ha opplevd å miste en gang eller to. Også er det helt innafor å oppsøke lege når man er urolig eller bekymret! Det å rekvirere blodprøve tar ikke mange minutter, og vi betaler alle skatt for å betale for helsevesenet! En kvinne er kanskje gravid og redd for SA en håndfull ganger i livet, tenker at det er helt innafor å bruke de systemene vi har. Folk går til legen for alt mulig rart, noen ganger er det nødvendig, andre ganger kanskje ikke fullt så "nødvendig", men en fastlegens jobb er også å være en støttespiller når det gjelder helse. De gir råd når man er overvektig, hjelper med diabetes, vaksiner, høy blodtrykk og også kvinnehelse. Syns det er feil å alltid utpeke gravide som er bekymret som syndebukker!!! De som soler seg og så er bekymret for hudkreft får også legetimer, de som drikker alkohol eller spiser usunt får også legetimer, de som skader seg ved trening får også legetimer, det er ikke vits å krangle om hvem som har "mest rett" eller hvilke pasienter som er verdt mer - det vil ikke løse problemene i systemet uansett!

Anonymkode: 2d0a9...c9a

• Nyttig 1
Skrevet

Er denne testen positiv eller negativ? Jeg og samboeren mener at vi ser en svak strek, men lurer på om det bare er innbilning? IMG_1130.thumb.jpeg.e9e4ccc3a4d7802151794c1ccdb32c90.jpegIMG_0705.thumb.jpeg.bf76f860bcaf4b169e124b15fee8b3ee.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
NettMeg skrev (13 minutter siden):

Er denne testen positiv eller negativ? Jeg og samboeren mener at vi ser en svak strek, men lurer på om det bare er innbilning? IMG_1130.thumb.jpeg.e9e4ccc3a4d7802151794c1ccdb32c90.jpegIMG_0705.thumb.jpeg.bf76f860bcaf4b169e124b15fee8b3ee.jpeg

Jeg ser noe der, men klarer ikke se om det er skygge eller ei. Ta ny i morgen tidlig 🤞🏻

Anonymkode: 52c07...323

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, ikke alle er nervøs for SA, det er man ofte først etter å ha opplevd å miste en gang eller to. Også er det helt innafor å oppsøke lege når man er urolig eller bekymret! Det å rekvirere blodprøve tar ikke mange minutter, og vi betaler alle skatt for å betale for helsevesenet! En kvinne er kanskje gravid og redd for SA en håndfull ganger i livet, tenker at det er helt innafor å bruke de systemene vi har. Folk går til legen for alt mulig rart, noen ganger er det nødvendig, andre ganger kanskje ikke fullt så "nødvendig", men en fastlegens jobb er også å være en støttespiller når det gjelder helse. De gir råd når man er overvektig, hjelper med diabetes, vaksiner, høy blodtrykk og også kvinnehelse. Syns det er feil å alltid utpeke gravide som er bekymret som syndebukker!!! De som soler seg og så er bekymret for hudkreft får også legetimer, de som drikker alkohol eller spiser usunt får også legetimer, de som skader seg ved trening får også legetimer, det er ikke vits å krangle om hvem som har "mest rett" eller hvilke pasienter som er verdt mer - det vil ikke løse problemene i systemet uansett!

Anonymkode: 2d0a9...c9a

Signerer denne. 

Anonymkode: 7582c...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...