AnonymBruker Skrevet 16. september #34901 Skrevet 16. september Ser (dessverre eller heldigvis, alt ettersom) ingen antydning til strek. Anonymkode: 8bc0e...8b5
Mtrgh Skrevet 16. september #34902 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den er negativ. Hvis du hadde vært gravid, ville streken vært tydelig om du er to dager forsinka. Anonymkode: 65cfc...29d Jeg syns selv jeg ser de så tydelig…. Men ok får bare vente å se
AnonymBruker Skrevet 16. september #34903 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Åh 💔 Når ble testene svakere for deg da? Jeg fikk denne i går ettermiddag som jeg følte var litt sterkere igjen. Har også masse murringer i underlivet, tørste og ekstra sulten, litt kvalme, puppene er ømme og tunge. Men man har kanskje symptomer ved kjemisk også? Anonymkode: 52c07...323 Slik så den kjemiske ut. Ser jeg ikke hadde testet mellom 14 og 18 😕 kan leggr ved bilder på hvordan det gikk med den som ikke var kjemisk. Anonymkode: 8904c...9ec
AnonymBruker Skrevet 16. september #34904 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slik så den kjemiske ut. Ser jeg ikke hadde testet mellom 14 og 18 😕 kan leggr ved bilder på hvordan det gikk med den som ikke var kjemisk. Anonymkode: 8904c...9ec Her er den som ikke var kjemisk: Anonymkode: 8904c...9ec
HeleneHS Skrevet 16. september #34905 Skrevet 16. september Jeg ser strek, ihvertfall på den nederste. Hadde selv lignende svak positive RFSU tester da jeg var gravid for første gang (endte dessverre i SA 7+0). Prøv gjerne en annen merke hvis du har mulighet.
Mtrgh Skrevet 16. september #34906 Skrevet 16. september HeleneHS skrev (10 minutter siden): Jeg ser strek, ihvertfall på den nederste. Hadde selv lignende svak positive RFSU tester da jeg var gravid for første gang (endte dessverre i SA 7+0). Prøv gjerne en annen merke hvis du har mulighet. Ah 🤞🏼🤞🏼takk for svar! Skal kjøpe en annen type også
mommyaka Skrevet 16. september #34907 Skrevet 16. september Mtrgh skrev (57 minutter siden): 2 dager over mens.. Er du sikker på eggløsning dagen?
Mtrgh Skrevet 16. september #34908 Skrevet 16. september mommyaka skrev (16 minutter siden): Er du sikker på eggløsning dagen? Ja.. testet
mommyaka Skrevet 16. september #34909 Skrevet 16. september Mtrgh skrev (5 minutter siden): Ja.. testet Husk at testen bare vil vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Så enten hadde du eggløsning senere eller ikke
Ny Bruker Skrevet 16. september #34910 Skrevet 16. september Mtrgh skrev (2 timer siden): Hei, jeg føler jeg ser noe her men mulig jeg ser syner. Er denne negativ eller positiv? Takk for svar Nederste har to streker.
Ny Bruker Skrevet 16. september #34911 Skrevet 16. september Mtrgh skrev (1 time siden): Jeg syns selv jeg ser de så tydelig…. Men ok får bare vente å se Den øverste har to streker.
Mtrgh Skrevet 16. september #34912 Skrevet 16. september Ny Bruker skrev (2 minutter siden): Den øverste har to streker. Takk for svar, det er den samme jeg ser
AnonymBruker Skrevet 16. september #34913 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Slik så den kjemiske ut. Ser jeg ikke hadde testet mellom 14 og 18 😕 kan leggr ved bilder på hvordan det gikk med den som ikke var kjemisk. Anonymkode: 8904c...9ec Takk for svar, selv om det ikke er svaret jeg håper på 🙏🏻 Jeg syns det er rart at strekene mine verken blir sterkere eller svakere etter fem dager. Tar en ny digital+strimmel i morgen og hvis det ikke er noen endring ringer jeg legekontoret og hører om jeg kan få HCG-prøver. Anonymkode: 52c07...323
AnonymBruker Skrevet 16. september #34914 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar, selv om det ikke er svaret jeg håper på 🙏🏻 Jeg syns det er rart at strekene mine verken blir sterkere eller svakere etter fem dager. Tar en ny digital+strimmel i morgen og hvis det ikke er noen endring ringer jeg legekontoret og hører om jeg kan få HCG-prøver. Anonymkode: 52c07...323 Ja det er jo litt rart. Masse lykke til. Håper det ikke er kjemisk 🩷 Anonymkode: 8904c...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #34915 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for svar, selv om det ikke er svaret jeg håper på 🙏🏻 Jeg syns det er rart at strekene mine verken blir sterkere eller svakere etter fem dager. Tar en ny digital+strimmel i morgen og hvis det ikke er noen endring ringer jeg legekontoret og hører om jeg kan få HCG-prøver. Anonymkode: 52c07...323 Hvordan gikk det?🩷 Anonymkode: 8904c...9ec
AnonymBruker Skrevet 17. september #34916 Skrevet 17. september Noen som ser noe? Kontrast er skudd opp 🙈 Anonymkode: 0b6aa...f05
Karmelia Skrevet 17. september #34917 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som ser noe? Kontrast er skudd opp 🙈 Anonymkode: 0b6aa...f05 Synes jeg kanskje kan skimte noe på nederste. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #34918 Skrevet 18. september Skulle hatt mensen igår (syklus mellom 28-33 dager, igår var dag 33). Tok en test på morgenen i dag - ser en strek, men litt for grå syns jeg. Noen erfaringer med Valmed? Anonymkode: f223c...c7e
AnonymBruker Skrevet 18. september #34919 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle hatt mensen igår (syklus mellom 28-33 dager, igår var dag 33). Tok en test på morgenen i dag - ser en strek, men litt for grå syns jeg. Noen erfaringer med Valmed? Anonymkode: f223c...c7e ser strek, tatt flere? Anonymkode: 3bb92...88d
AnonymBruker Skrevet 18. september #34920 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ser strek, tatt flere? Anonymkode: 3bb92...88d Det er grunnen til at jeg spør. Tok en digital nå nettopp, den sier ikke gravid. Men var veldig stressa så heiv i meg en kopp te og testet mindre enn en time siden sist jeg var på toalettet - så er litt usikker. Anonymkode: f223c...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå