Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

I motsetning til mange andre her så kan kun en film være den siste jeg har sett. 

Bohemian Rapsody. Likte den veldig godt, selv om jeg ikke liker Queen noe særlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Call me by your name. Tenkte først at den virket litt treig, men etter å ha sett den ferdig så likte jeg den godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wedding Crashers - Å se Bradley Cooper i denne filmen like etter at jeg så ham i A Star is Born er som natt og dag. Dette var midt i Alias-perioden og like før han hadde litt dødtid før han kom krasjende(!) inn i livene våre igjen og nå blir vi ikke kvitt ham og det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murder on the orient express (2017), orket ikke se ferdig, veldig opprørt over hvordan de forandre "Poirot", hovedpersonen.

Anonymkode: 966be...aa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi så The Nutcracker på kinodagen. Likte den!!!

Også så vi Kutoppen i helga. Vet ikke helt om jeg likte den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Fantastiske beist  2. Bra film. Veldig intenst.  Typisk toer. Mange spørsmål lite svar. Og nå venter jeg på 3. Ps elsker niffler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostbusters. Den gikk på TV i går, først hadde jeg ikke tenkt å se, da de faktisk presterte å bruke et bilde fra nyinnspillingen fra 2016, men så viste det seg å være klassikeren fra 1984. En liten glipp der. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jagten, dansk drama. Så den for noen år siden da den var ny men hadd ejo glemt det meste. Sterk drama, blandt de bedre i sin sjanger. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2018 den 22.25, Lady Lovelylocks skrev:

I motsetning til mange andre her så kan kun en film være den siste jeg har sett. 

Bohemian Rapsody. Likte den veldig godt, selv om jeg ikke liker Queen noe særlig. 

Jeg er som deg. Ser også bare én film av gangen. Skulle gjere visst hvordan de andre fikk det til, gitt... 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Room. Mor og sønn holdes innesperret i et skur. Hun planlegger å flykte. Fantastisk samspill mellom mor og sønn. Spennende og rørende. 

Anonymkode: 0b8ee...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.11.2018 den 0.19, sofie777 skrev:

Ghostbusters (2016)

PS. Det går an å se flere filmer etter hverandre og føre dem opp i samme innlegg, altså.

Men selv om du ser mange filmer på en dag så er jo en den siste!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2018 den 20.18, sofie777 skrev:

Wedding Crashers - Å se Bradley Cooper i denne filmen like etter at jeg så ham i A Star is Born er som natt og dag. Dette var midt i Alias-perioden og like før han hadde litt dødtid før han kom krasjende(!) inn i livene våre igjen og nå blir vi ikke kvitt ham og det er helt greit.

Åja, er det han her? 😀Bilderesultat for juan mata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, æøå* skrev:

Åja, er det han her? 😀

2

Selvfølgelig ikke. Vi er da oppdatert på de mest populære skuespillerne her i denne tråden. Her er et bilde av den riktige Bradley Cooper fra IMDb (Han på ditt bilde heter forresten Juan Mata, så hvordan du kom frem til ham, er en stor gåte for meg)

 MV5BMjM0OTIyMzY1M15BMl5BanBnXkFtZTgwMTg0

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...