Gogglebox Skrevet 13. juli #12841 Del Skrevet 13. juli Fikk endelig ro i rumpa til å se Oppenheimer. Veldig bra film. 10/10⭐️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12842 Del Skrevet 13. juli Beverly Hills Cop 4!! Hadde skikkelig maraton😊 Bra det regnet skikkelig en dag her😝 Så alle 4 filmene 🥰 Skikkelig gøy🤝 Anonymkode: 7c9b7...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 14. juli #12843 Del Skrevet 14. juli Cast Away (2000) Sorg. Overlevelse. Ensomhet. Emosjonelt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. juli #12844 Del Skrevet 17. juli Kong Fu Panda 4. Sett på kino med ungen. Vi likte den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 17. juli #12845 Del Skrevet 17. juli Så The sixth sense igjen igår kveld. Like ubehagelig som første gang jeg så den, men for et plot og for en skuespillerprestasjon av gutten! (Haley Joel Osment) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 17. juli #12846 Del Skrevet 17. juli Siste kveld med jentene, eeeelsker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #12847 Del Skrevet 17. juli good boys ,veldig morsom Anonymkode: a8588...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. juli #12848 Del Skrevet 17. juli (endret) Enda et hull i det mentale arkivet er lukket, jeg så ferdig Alien. Spennende film, men likevel ikke så spennende og veldig langdryg etter nåtidens standarder. Enkelte ting ble heller ikke forklart. Jeg kommer ikke til å se denne igjen og heller ikke etterfølgerne (naturlig nok) Endret 17. juli av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 18. juli #12849 Del Skrevet 18. juli Disco skrev (6 timer siden): Så The sixth sense igjen igår kveld. Like ubehagelig som første gang jeg så den, men for et plot og for en skuespillerprestasjon av gutten! (Haley Joel Osment) Det er en av mine favorittfilmer. Så den for 4 eller 5 gang for noen uker siden så tenåringen skulle se den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juli #12850 Del Skrevet 20. juli Syk pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 23. juli #12851 Del Skrevet 23. juli Save the Last Dance (2001) Kjærlighet. Kontraster. Mangfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12852 Del Skrevet 23. juli Fikk endelig sett denne: Anonymkode: 52f38...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12853 Del Skrevet 23. juli sofie777 skrev (På 17.7.2024 den 23.33): Enda et hull i det mentale arkivet er lukket, jeg så ferdig Alien. Spennende film, men likevel ikke så spennende og veldig langdryg etter nåtidens standarder. Enkelte ting ble heller ikke forklart. Jeg kommer ikke til å se denne igjen og heller ikke etterfølgerne (naturlig nok) Hva er det som ikke blir forklart? Liker den selv, men om du bare syns den er sånn passe er det ingen grunn til å se oppfølgerne. Anonymkode: 52f38...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. juli #12854 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hva er det som ikke blir forklart? Liker den selv, men om du bare syns den er sånn passe er det ingen grunn til å se oppfølgerne. Anonymkode: 52f38...dc1 Det er vel mer at det ikke blir uttalt, man må bare tenke seg til at det var derfor Ripley tok enkelte valg hun tok. Det var etterhvert ikke så mange igjen å snakke med, men før det. Det er i "tv/film-hukommelsestid" lenge siden jeg så filmen, så den begynner å gå i glemmeboken, så jeg husker ingen konkrete handlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. juli #12855 Del Skrevet 23. juli Life of the party og The Color Purple (den siste versjonen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. juli #12856 Del Skrevet 24. juli Deadpool & Wolverine: (kopi fra Facebook) Wow, det skjedde så utrolig mye. Og jeg er glad jeg har sett mange Marvel-filmer for her var det mange korte og lange cameos! På IMDb står det ingenting om ekstra-scener, men det er det, det er til og med "sammen med credits"-scener som er gode og mimrete. Håper ikke dette spoiler filmen, for det skal ekstremt mye til, hver mikro-scene får salen til å bryte ut i latter, så det man har sett i trailere er helt snudd rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12857 Del Skrevet 24. juli de dødens tjern, faktisk ganske bra Anonymkode: a8588...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12858 Del Skrevet 24. juli Pirates 2 - Stagnetti's Revenge Måtte se hvordan det gikk videre. Anonymkode: 52f38...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12859 Del Skrevet 24. juli Back to black, var ganske bra og tekstene hennes gav veldig mye mening sammen med filmen Anonymkode: f790b...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 27. juli #12860 Del Skrevet 27. juli El camino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå