AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Del Skrevet 21. august 2023 Har kun erfaring med Saucony sine sko, men hørt mye bra med de to andre merkene også. Anonymkode: 63dbd...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Del Skrevet 21. august 2023 Ingen som har prøvd disse skomerkene? Ts Anonymkode: 63dbd...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Del Skrevet 21. august 2023 Nå er det jo slik at alle har forskjellige preferanser og behov på sko, og spesielt når man skal løpe... Også er det jo forskjell på grunnlaget man løper på... Så her tror jeg du får lite svar. Du må prøve selv og finne DITT behov. Anonymkode: 24c6e...abd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg har brukt følgende joggeskomerker i min "løpskarriere" på 12 år: Saucony, Hoka, Nike, New Balance, Acics, Puma... og sikkert andre jeg ikke husker. Jeg kjøper det som er på salg, og sliter dem uansett ut etter maks et år. Da er de ubrukelige uansett. Kjøp gjerne noe dyrt og hypet dersom du ikke løper regelmessig. Men av egen erfaring så er skomerke langt ned på listen under form, teknikk og regelmessighet. Sånne sko løp matatonere med på 1980-tallet. Lite demping å spore da. Anonymkode: 8e45a...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Del Skrevet 21. august 2023 Å kjøpe Hoka er å kaste bort penger. Anonymkode: ba66f...079 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #6 Del Skrevet 22. august 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Å kjøpe Hoka er å kaste bort penger. Anonymkode: ba66f...079 Bruker hoka som hverdagssko, funker fjell det. Men til å løpe med? Nope. Anonymkode: 24c6e...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 0.02): Jeg har brukt følgende joggeskomerker i min "løpskarriere" på 12 år: Saucony, Hoka, Nike, New Balance, Acics, Puma... og sikkert andre jeg ikke husker. Jeg kjøper det som er på salg, og sliter dem uansett ut etter maks et år. Da er de ubrukelige uansett. Kjøp gjerne noe dyrt og hypet dersom du ikke løper regelmessig. Men av egen erfaring så er skomerke langt ned på listen under form, teknikk og regelmessighet. Sånne sko løp matatonere med på 1980-tallet. Lite demping å spore da. Anonymkode: 8e45a...f28 Det er viktig med riktige sko som passer foten og underlaget, hvis ikke kan man lett få skader Ts Anonymkode: 63dbd...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 24. august 2023 #8 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 0.08): Å kjøpe Hoka er å kaste bort penger. Anonymkode: ba66f...079 Ikke enig i hele tatt. Jeg har Hoka Mach 4 og Hoka Rincon 2 og begge er supre på mølle i hvert fall. Ute på gress og grusvei bruker jeg Saucony. On clouds har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #9 Del Skrevet 24. august 2023 Ms. Steele skrev (6 timer siden): Ikke enig i hele tatt. Jeg har Hoka Mach 4 og Hoka Rincon 2 og begge er supre på mølle i hvert fall. Ute på gress og grusvei bruker jeg Saucony. On clouds har jeg ikke prøvd. Funker Hoka skoene til asfalt løping ? Ts Anonymkode: 63dbd...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 24. august 2023 #10 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Funker Hoka skoene til asfalt løping ? Ts Anonymkode: 63dbd...226 Det vet jeg ikke, for jeg kan ikke løpe på asfalt pga to kneskader. De har jo bra med demping, så det burde funke på asfalt. Anbefaler å prøve på foten selv, evt forhøre det i en Løplabbet-butikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #11 Del Skrevet 24. august 2023 Alle merkene har ulike modeller som passer til ulike formål. On, Hoka, Saucony, Nike, Adidas. Det er ikke nødvendigvis ett merke som er bedre enn et annet. Kommer an på hva du skal bruke dem til, hvem du er som løper, hvilken fot du har og hva du liker. On er et bra merke. Det er sveitsisk, men har ikke slått an helt her i Norge enda. Lurer på om det kan være fordi Løplabbet ikke tar det inn? Jeg har testet et par ganger. Passer ikke foten min, men det er jo veldig subjektivt. Anonymkode: fa609...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #12 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle merkene har ulike modeller som passer til ulike formål. On, Hoka, Saucony, Nike, Adidas. Det er ikke nødvendigvis ett merke som er bedre enn et annet. Kommer an på hva du skal bruke dem til, hvem du er som løper, hvilken fot du har og hva du liker. On er et bra merke. Det er sveitsisk, men har ikke slått an helt her i Norge enda. Lurer på om det kan være fordi Løplabbet ikke tar det inn? Jeg har testet et par ganger. Passer ikke foten min, men det er jo veldig subjektivt. Anonymkode: fa609...9a6 Og med innledningen om merker og formål, så var egentlig poenget at Hoka har også sko til det meste av løping og de passer like bra til asfalt som et hvilket som helst annet merke, så lenge du velger riktig modell og den passer deg. Anonymkode: fa609...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle merkene har ulike modeller som passer til ulike formål. On, Hoka, Saucony, Nike, Adidas. Det er ikke nødvendigvis ett merke som er bedre enn et annet. Kommer an på hva du skal bruke dem til, hvem du er som løper, hvilken fot du har og hva du liker. On er et bra merke. Det er sveitsisk, men har ikke slått an helt her i Norge enda. Lurer på om det kan være fordi Løplabbet ikke tar det inn? Jeg har testet et par ganger. Passer ikke foten min, men det er jo veldig subjektivt. Anonymkode: fa609...9a6 Hvor får man kjøpt On? Ts Anonymkode: 63dbd...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #14 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor får man kjøpt On? Ts Anonymkode: 63dbd...226 Anton Sport har dem i tillegg til flere nettbutikker. Anonymkode: fa609...9a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå