AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Del Skrevet 19. august 2023 Har fått beskjed om å starte med sprøytene mensdag 2. Har begynt å blø i ettermiddag/kveld. Altså jeg ser rødt friskt blod, selv om det ikke er store mengder enda. Er første mensdag idag, eller imorgen? Blir usikker fordi blødningen startet med brun spotting tidligere i dag, og mere rødt friskt nå på ettermiddag/kveld. Blir usikker på om jeg skal begynne på sprøyter imorgen eller mandag, men heller mot i morgen. Takknemlig for svar 😊 Anonymkode: 82f34...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Del Skrevet 19. august 2023 Hadde regnet i dag som dag 1 og i morgen som dag 2, og startet med sprøytene i morgen hilsen tidligere ivf’er Anonymkode: 722a7...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg fikk beskjed om å begynne dagen etter blødning hvis man ikke fikk friskt blod før på ettermiddagen/kvelden. Altså hadde jeg ansett første blødningsdag i morgen. Anonymkode: 6e309...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Del Skrevet 20. august 2023 Takk for svar Føler meg fremdeles usikker.. Idag har mensen kommet skikkelig i gang. Igår var mer spotting, men det var jo rødt blod.. Kan man ringe til riksen på en søndag for å spørre? Anonymkode: 82f34...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Del Skrevet 20. august 2023 Kan du ikke bare starte i dag? Du har åpenbart mensen nå Anonymkode: fb1de...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for svar Føler meg fremdeles usikker.. Idag har mensen kommet skikkelig i gang. Igår var mer spotting, men det var jo rødt blod.. Kan man ringe til riksen på en søndag for å spørre? Anonymkode: 82f34...ee1 Dessverre kan man ikke ringe Riksen nei, de har vare callback og det kan ta over 6 dager å få svar. Du kan eventuelt prøve å ringe lab-en, velg det i tastevalgene, mener de har folk der i helgene også for å passe på. Men tviler dessverre sterkt på at du får svar. Prøv eventuelt å ringe legevakten. Det er veldig irriterende at man får så dårlig info av Riksen, men neste gang må du være mere "på" og spørre om hva du gjør i din situasjon når du vet at mensen din starter som den gjør. Anonymkode: 6e309...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Del Skrevet 20. august 2023 Jeg fikk beskjed om at hvis jeg fikk frisk rød blødning før kl 20 på kvelden skulle jeg regne den dagen som dag 1, men kom det seinere burde jeg regne neste dag som dag 1. I ditt tilfelle ville jeg regnet i dag som dag 1 hvis du føler at det ble mer skikkelig mens i dag Vs i går. Anonymkode: d6f55...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk beskjed om at hvis jeg fikk frisk rød blødning før kl 20 på kvelden skulle jeg regne den dagen som dag 1, men kom det seinere burde jeg regne neste dag som dag 1. I ditt tilfelle ville jeg regnet i dag som dag 1 hvis du føler at det ble mer skikkelig mens i dag Vs i går. Anonymkode: d6f55...b0e Samme her. Anonymkode: 6b853...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Del Skrevet 20. august 2023 Jeg er en kronisk spotter. Har alltid regnet første mensdag som den første dagen det flommer. Brunt blod er gammelt blod, trolig rester fra forrige mens eller slimhinneblødninger fra før. Kan ingenting om ivf, men når det gjelder eggløsningssyklusene mine etc, blir alt bare tull/ingenting gir mening om jeg tar utgangspunkt i første spottedag. Kanskje er det individuelt, altså. Anonymkode: 4082c...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Del Skrevet 20. august 2023 Tusen takk for hjelpa dere 😊 Anonymkode: 82f34...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå