Gå til innhold

En liten dames tanker og ting og tang...:)

Litle Lady

Anbefalte innlegg

HEISANN OG VELKOMMEN TIL MITT LILLE VIRVAR! ;)

Litle Lady ei lita madam fra vestlandet, opptatt av mystiske ting som ånder og healing :sjarmor: Elsker shopping og shampagne.... :ler: Og jobber med mennseker :) Så får Jeg teste ut dette her og se hva d blir til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på Cubus idag og handla meg rosa champo på tilbud... :ler: Hadde sånn El-vital champoer til bare 19 kr..de pleier vel forsåvidt å væra noe dyre...? :sjenert: Vel d ble vel noe spart da :blunke: Å så kjeøpte jeg meg ansiktsmasker og hårkur... Bare ELSKER å dille med sånt å føle meg litt "ny" etterpå... :rosasmil: Angrer bare på at jeg ikke kjøpte en bringebær farga neglelack som de hadde der... tor jeg må nedå kjøpe den imorra.... er bare litthåpløs sånn jeg... :lol:

Fikk gjort noe vetigt idag da.... Fikk handla inn en hel MASSE med fine blomster på torget.. Trengte å få skifta ut litt nå altså... Og ikke minnst få inn litt nye flotte fargar etter at jeg "kasta ut jula"... :) Blir liksom alltid så trist i huset rett etterpå synes nå jeg.... :sjenert:

Lipstick: Heisann! Koselig at du stakk innom! :vinke::hoppe:

Får ta meg en aldrig så liten oppdatering i nermeste dagbøkene rundt tror jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :klem:

Så koselig med hilsen fra deg i dagboka mi! Alltid så kjekt med nye fjes der inne.

Håper du vil trives som dagbokskriver!

:velkommen: skal du iallefall være.

Hørtes kos ut med shopping!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Takk for besøk i dagboka! Er det i Bergen du bor? Har bodd der i ti år selv nemlig,og savner byen litt for tiden. :)

Håper du får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var helga her! :hoppe:

Må si den begynte litt dårlig med kraftig tante-rød som kom imorges og har vært en smule plagsomt idag... :rodme: Men formen er stigande... og d hjalp litt at ei god venninda ringte litt tidligare og tattla litt... ;):klem1:

Ellers så har eg nettopp nytt et herlig måltid med biff og god drikke til... :sjarmor: Yammi....! :wow: Så no blir d bare kos og avslapping på sofaen for meg og min kjære... litt godt å drikka på og gode programmer på kassen.. som Idol f.eks... :ler: Kan kvelden bli bedre...?? :eeeh:

Charmina:Takk for at du stakk innom meg og då.... :) Kan jo si d sånn at.... veeel... nytt og nytt fjes.... er jeg vel ikke akkurat da... :blunke:

#Spidergirl#: Kjekt at du kom på "besøk" til meg og då... :smilbla: MISS U... :kose:

Lillelou: Hei på deg! :) Kjekt du kikka innom meg da... :sjenert: Nei jeg bor ik i Bergen nå lenger.. men har gjort d.. Veldig koselig by då... :) Savner byen VELDIG siste tida... har noen venninder der som jeg gjerne sku sett oftere... Men hvem vet... flytter kanskje tilbake med tider og stunder... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante Rød, ja. Er hun ikke favoritt-tanten din heller? ;)

Biff er godt! Jeg har spist deilig kinamat i dag. Er alene hjemme og benytter sjansen til å lage mat søsteren min ikke tør å spise :)

Håper du koser deg i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Æsj, det er ei kjip tante! ;)

Nå ble jeg supersulten av alt snakket om biff og kinamat.Namnam! Vi skal ha biff i dag,og jeg gleder meg villt. Etterpå blir det film/kosekveld,og det passer jo glimrende siden Trondheim er en speilglatt isverden for tida.Ikke en gang hunden min trives utendørs,og det sier en god del. :)

Håper du har en koselig lørdag,og at du får en fortsatt fin helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på byn en tur igår... knas... :sjarmor: Var litt folk og faktisk... ikkje alltids det her faktisk.. ;)

No skal eg og typen på kino en tur.. å se på Narnia... Elsker sånne eventyr-filmer ass... :sjarmor: Får komme innom og oppdatere litt mer senere ikveld... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Håper Narnia e bra. Eg ska sjå den snart. Spider ska kosa seg framover med paperboys,ravi, surferosa, og minor majority + Kristoffer Schau og bare egil. Veka blir bra milde måne :klappe::klappe:

ER fullesjuk i dag eg :tristbla: Men men. Å det va kjekt å snakka med deg her om dagen, savner deg og masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heisann...... sitter her og kjenner at jeg bare er SÅÅÅÅÅ trøtt i kroppen etter kveldskift idag.... :sjokkert: Beina er vonde og blytunge... :flau: ammen bra jeg kan sove leeeenge imorra da... :erter:

Lipstick: Alltid greit å benytte sjansen til annen god mat når den andre "vanskelige" personen er borte... ;)

Lillelou: Ble du sulten her ja... :ler:

Meja:Kjekt du stikker innom..:smilbla:

#Spidergirl#:Ja Narnia var kjempe knas! Hvis du ik har sett den så er d absolutt en film du bare MÅ se!:hoppe:

Soul: Du liker å være lenge oppe du og ja :sjarmor: Har litt søvnproblemer til tider så d blir litt sånn for meg og av og til... ;)

meja: Heisann! :vinke:

Får gå å skifte litt kjedelig sengetøy på senga...... før jeg blir trøt og vil sove... for da blir d aldrig no av... :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske-tenkning om meg selv...:

¤Tenke mere positive tanker om d meste.

¤Se lyst på livet

¤Bli mere utadvendt.. :sjenert:

¤Ivitere mer på besøk

¤Gå mer på besøk :rodme:

¤Ta solarium en gang i uken.. :erter:

¤Mosjonere mer

¤Annsiktsmaske minst en gang i uken

¤Ta bedre vare på venner

¤Ringe oftere

¤Mer takknemmlig

¤Hårkur minnst en gang i uka.. ;)

¤Bli flinkere på kjøkkenet og lage mere god mat

+++++

Endret av Litle Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah... då satt jeg her med teen min og venter på at jeg skal på ettermiddag-skift.. :forvirret: Blir så forferdelig lite produktivt her på sånne formiddager.... får jo ik ut fingen i d hele tatt.... :tristbla: Veeel nesten da... har jo fått vaska et par maskiner med klær då... og hvis jeg snart går ned for å henge opp så får jeg sikkert vaska et par til.. ;) Så noe har jeg jo fått gjort da.. :ironi:

Har besillt meg frisørtime til neste uke... litt klipp og litt ny farge... HERLIG... :) Skal bli SÅ digg! :sjarmor: Har vært ei stund sida nå.... og håret ser ganske så pjusk ut og etter-veksten er ik noe å nevne en gang! :overrasket: Nei d skal jammen bli godt da.. :erter: Å så har jeg tenkt på å kjøpe meg krøll-tang der..... men har ik erfaring med krøll-tenger i d hele tatt jeg... Har nemmlig lyst på litt sånne store krøller.... å så har jeg ik peiling på om d går an å få med sånn krøll-tang en gang... Kanskje de bare lager små krøller...? :ler: Noen som har peiling?? Finnes d kasnkje forskjellige krøll-tenger som lager forskjellige krøller el? :klø: Så dum er jeg da... :rodme::ler: :grine2:

Nei... nå får eg hoppe tilbake til klesvask som roper på meg her... :sprettoy::husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...