Litle Lady Skrevet 18. januar 2006 #1 Del Skrevet 18. januar 2006 HEISANN OG VELKOMMEN TIL MITT LILLE VIRVAR! Litle Lady ei lita madam fra vestlandet, opptatt av mystiske ting som ånder og healing Elsker shopping og shampagne.... Og jobber med mennseker Så får Jeg teste ut dette her og se hva d blir til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 18. januar 2006 #2 Del Skrevet 18. januar 2006 , Litle Lady Skal følge med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2006 Var på Cubus idag og handla meg rosa champo på tilbud... Hadde sånn El-vital champoer til bare 19 kr..de pleier vel forsåvidt å væra noe dyre...? Vel d ble vel noe spart da :blunke: Å så kjeøpte jeg meg ansiktsmasker og hårkur... Bare ELSKER å dille med sånt å føle meg litt "ny" etterpå... :rosasmil: Angrer bare på at jeg ikke kjøpte en bringebær farga neglelack som de hadde der... tor jeg må nedå kjøpe den imorra.... er bare litthåpløs sånn jeg... Fikk gjort noe vetigt idag da.... Fikk handla inn en hel MASSE med fine blomster på torget.. Trengte å få skifta ut litt nå altså... Og ikke minnst få inn litt nye flotte fargar etter at jeg "kasta ut jula"... Blir liksom alltid så trist i huset rett etterpå synes nå jeg.... Lipstick: Heisann! Koselig at du stakk innom! Får ta meg en aldrig så liten oppdatering i nermeste dagbøkene rundt tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2006 #4 Del Skrevet 19. januar 2006 Heisann Så koselig med hilsen fra deg i dagboka mi! Alltid så kjekt med nye fjes der inne. Håper du vil trives som dagbokskriver! skal du iallefall være. Hørtes kos ut med shopping! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 20. januar 2006 #5 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei på deg!Takk for helsing i dagboka mi Eg tenke på deg og! Håper du har d bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. januar 2006 #6 Del Skrevet 20. januar 2006 Takk for besøk i dagboka! Er det i Bergen du bor? Har bodd der i ti år selv nemlig,og savner byen litt for tiden. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 20. januar 2006 Då var helga her! Må si den begynte litt dårlig med kraftig tante-rød som kom imorges og har vært en smule plagsomt idag... Men formen er stigande... og d hjalp litt at ei god venninda ringte litt tidligare og tattla litt... Ellers så har eg nettopp nytt et herlig måltid med biff og god drikke til... Yammi....! Så no blir d bare kos og avslapping på sofaen for meg og min kjære... litt godt å drikka på og gode programmer på kassen.. som Idol f.eks... Kan kvelden bli bedre...?? Charmina:Takk for at du stakk innom meg og då.... Kan jo si d sånn at.... veeel... nytt og nytt fjes.... er jeg vel ikke akkurat da... :blunke: #Spidergirl#: Kjekt at du kom på "besøk" til meg og då... MISS U... Lillelou: Hei på deg! Kjekt du kikka innom meg da... Nei jeg bor ik i Bergen nå lenger.. men har gjort d.. Veldig koselig by då... Savner byen VELDIG siste tida... har noen venninder der som jeg gjerne sku sett oftere... Men hvem vet... flytter kanskje tilbake med tider og stunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. januar 2006 God helg til alle på KG-forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 20. januar 2006 #9 Del Skrevet 20. januar 2006 Tante Rød, ja. Er hun ikke favoritt-tanten din heller? Biff er godt! Jeg har spist deilig kinamat i dag. Er alene hjemme og benytter sjansen til å lage mat søsteren min ikke tør å spise Håper du koser deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. januar 2006 #10 Del Skrevet 21. januar 2006 Æsj, det er ei kjip tante! Nå ble jeg supersulten av alt snakket om biff og kinamat.Namnam! Vi skal ha biff i dag,og jeg gleder meg villt. Etterpå blir det film/kosekveld,og det passer jo glimrende siden Trondheim er en speilglatt isverden for tida.Ikke en gang hunden min trives utendørs,og det sier en god del. Håper du har en koselig lørdag,og at du får en fortsatt fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2006 #11 Del Skrevet 21. januar 2006 God lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 22. januar 2006 Var ute på byn en tur igår... knas... Var litt folk og faktisk... ikkje alltids det her faktisk.. No skal eg og typen på kino en tur.. å se på Narnia... Elsker sånne eventyr-filmer ass... Får komme innom og oppdatere litt mer senere ikveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 22. januar 2006 #13 Del Skrevet 22. januar 2006 Håper Narnia e bra. Eg ska sjå den snart. Spider ska kosa seg framover med paperboys,ravi, surferosa, og minor majority + Kristoffer Schau og bare egil. Veka blir bra milde måne ER fullesjuk i dag eg Men men. Å det va kjekt å snakka med deg her om dagen, savner deg og masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. januar 2006 #14 Del Skrevet 22. januar 2006 God natt og sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #15 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. januar 2006 #16 Del Skrevet 23. januar 2006 Er innom med ein natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 23. januar 2006 Heisann...... sitter her og kjenner at jeg bare er SÅÅÅÅÅ trøtt i kroppen etter kveldskift idag.... Beina er vonde og blytunge... ammen bra jeg kan sove leeeenge imorra da... Lipstick: Alltid greit å benytte sjansen til annen god mat når den andre "vanskelige" personen er borte... Lillelou: Ble du sulten her ja... Meja:Kjekt du stikker innom.. #Spidergirl#:Ja Narnia var kjempe knas! Hvis du ik har sett den så er d absolutt en film du bare MÅ se! Soul: Du liker å være lenge oppe du og ja Har litt søvnproblemer til tider så d blir litt sånn for meg og av og til... meja: Heisann! Får gå å skifte litt kjedelig sengetøy på senga...... før jeg blir trøt og vil sove... for da blir d aldrig no av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Ønske-tenkning om meg selv...: ¤Tenke mere positive tanker om d meste. ¤Se lyst på livet ¤Bli mere utadvendt.. ¤Ivitere mer på besøk ¤Gå mer på besøk ¤Ta solarium en gang i uken.. ¤Mosjonere mer ¤Annsiktsmaske minst en gang i uken ¤Ta bedre vare på venner ¤Ringe oftere ¤Mer takknemmlig ¤Hårkur minnst en gang i uka.. ¤Bli flinkere på kjøkkenet og lage mere god mat +++++ Endret 24. januar 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 24. januar 2006 Jah... då satt jeg her med teen min og venter på at jeg skal på ettermiddag-skift.. Blir så forferdelig lite produktivt her på sånne formiddager.... får jo ik ut fingen i d hele tatt.... Veeel nesten da... har jo fått vaska et par maskiner med klær då... og hvis jeg snart går ned for å henge opp så får jeg sikkert vaska et par til.. Så noe har jeg jo fått gjort da.. Har besillt meg frisørtime til neste uke... litt klipp og litt ny farge... HERLIG... Skal bli SÅ digg! Har vært ei stund sida nå.... og håret ser ganske så pjusk ut og etter-veksten er ik noe å nevne en gang! Nei d skal jammen bli godt da.. Å så har jeg tenkt på å kjøpe meg krøll-tang der..... men har ik erfaring med krøll-tenger i d hele tatt jeg... Har nemmlig lyst på litt sånne store krøller.... å så har jeg ik peiling på om d går an å få med sånn krøll-tang en gang... Kanskje de bare lager små krøller...? Noen som har peiling?? Finnes d kasnkje forskjellige krøll-tenger som lager forskjellige krøller el? :klø: Så dum er jeg da... :grine2: Nei... nå får eg hoppe tilbake til klesvask som roper på meg her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 24. januar 2006 #20 Del Skrevet 24. januar 2006 Heihei Takk for hilsen i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå