AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 siste forbredelsene rett før bryllup. hva er det man bør huske som man lett kan glemme? hva vare dere som har giftet dere tenker i etter tid det burde man ha husket Anonymkode: 9a695...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Del Skrevet 18. august 2023 Å slappe av og nyte det ❤️ Gratulerer med bryllup Anonymkode: c58dd...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg skulle ønske vi hadde tatt en gjennomgang av kjøreplanen sammen med de involverte (toastmaster og de som hjalp til) 3-4 dager før. Vi hadde sendt ut planen og ting gikk jo greit, men det hadde hjulpet for å roe mine nerver. Vil råde deg til å slippe absolutt alt minst to dager før og bare godta at det som evt ikke går akkurat etter planen😊 Og sist men ikke minst, nyt dagen ❤️ Det går virkelig altfor fort. Anonymkode: c7da7...fc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Del Skrevet 19. august 2023 tenger alle gode tipsene jeg kan få ☺️ Anonymkode: 9a695...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Del Skrevet 24. august 2023 Sørg for å legge inn tid til ro, avslapping og ikke minst nok søvn i ukene opp mot bryllupet. Vi hadde endel tilreisende gjester til vårt bryllup som la ferien innom byen vi skulle gifte oss i og "presset" seg veldig på for å komme på besøk til oss i dagene opp mot bryllupet. Dette stjal mye verdifull tid og energi, og jeg (som i tillegg var høygravid). Kunne ønske vi i større grad hadde satt foten ned. Anonymkode: 3d82d...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå