AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Del Skrevet 16. august 2023 ? Anonymkode: 7f2f0...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Del Skrevet 16. august 2023 IVF behandling Anonymkode: a0eae...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Del Skrevet 16. august 2023 Han kom inni meg. Anonymkode: 7df6a...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Del Skrevet 16. august 2023 Livsstilsomlegging med trening og tidsbegrenset spising. Tok også høy dose D-vitamin. Anonymkode: 5f3fc...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Del Skrevet 16. august 2023 Anderledes? Slutta på p-piller 🤷🏼♀️ Anonymkode: 66250...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Del Skrevet 16. august 2023 Spørsmålet er mer siktet til dem som har prøvd lenge og plutselig ble gravid. Jeg har selv 7 ivf forsøk bak men, har prøvd i nesten 8 år og er uforklarlig barnløs. Takk til dere som prøvde å bære gøyale men her er vi mange som har lang historikk bak seg med å prøve å bli gravid og det er ganske sårt. Hi. Anonymkode: 7f2f0...99f 4 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg prøvde ikke forferdelig lenge, men noen måneder uten hell. Men feilberegnet nok litt eggløsningstidspunktet mitt. Trodde jeg hadde eggløsning tidligere, men viser seg at den har vært noen dager senere. Så denne gangen hadde vi sex på dagen for eggløsning eller dagen før, senere enn vi pleide. Og jeg fikk mannen til å kutte snusen - snus kan ha innvirkning på sædkvaliteten. Anonymkode: 6adb6...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #8 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørsmålet er mer siktet til dem som har prøvd lenge og plutselig ble gravid. Jeg har selv 7 ivf forsøk bak men, har prøvd i nesten 8 år og er uforklarlig barnløs. Takk til dere som prøvde å bære gøyale men her er vi mange som har lang historikk bak seg med å prøve å bli gravid og det er ganske sårt. Hi. Anonymkode: 7f2f0...99f Er i samme båt som deg og skal begynne med eggdonasjon nå ❤️ Håper det er det som skal til for å få til graviditet. Det er hvertfall annerledes enn annet vi har forsøkt 😊🤞 Anonymkode: ad3da...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #9 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Spørsmålet er mer siktet til dem som har prøvd lenge og plutselig ble gravid. Jeg har selv 7 ivf forsøk bak men, har prøvd i nesten 8 år og er uforklarlig barnløs. Takk til dere som prøvde å bære gøyale men her er vi mange som har lang historikk bak seg med å prøve å bli gravid og det er ganske sårt. Hi. Anonymkode: 7f2f0...99f Tenker det kanskje burde tydeliggjøres mer i hi. For det kunne like gjøre vært «spiste du anderledes? Tok du vitaminer?» etc. Anonymkode: 66250...dfb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 16. august 2023 #10 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg hadde AMH på 0,3 og et mislykka IVF forsøk bak meg. Hadde prøvd i 1,5 år. Jeg kuttet ut koffein, spiste sunt og mye økologisk, tok Q-10 (ubiqinol) og L-Arginin i noen måneder. Spiren satt etter en sydentur, så tror D-vitamin fra sola også hjalp. I tillegg brukte vi Conceive plus 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. august 2023 #11 Del Skrevet 16. august 2023 Brukte mengder med vitaminer for både meg og han, brukte consieve plus glidemiddel, brukte vitex agnus castus dråper selv. Begge brukte q10. Han brukte fertilaid for men plus mobilityboost for men, jeg også conseive plus Ovulation support. Vi hadde egentlig fått beskjed om At vi neppe ville bli gravide selv pga alder og han nedsatt spermmengde. Er nå i 9ende måned gravid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #12 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ? Anonymkode: 7f2f0...99f Jeg hadde gitt opp og drakk alkohol selv om jeg i teorien kunne bli gravid Anonymkode: 07498...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #13 Del Skrevet 16. august 2023 Mener du med tanke på å bli gravid? I så fall hadde vi sex som vanlig flere ganger om dagen og da tok det 9 måneder. Ellers så sluttet jeg med røyken, minimerte kaffen og holdt meg unna diverse oster og salami når jeg fant ut jeg var gravid. Salami har aldri vært så godt som rett etter fødsel, tror jeg spiste et kilo. Anonymkode: f0d38...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #14 Del Skrevet 16. august 2023 Høydose d-vitamin Anonymkode: 6a9c9...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #15 Del Skrevet 16. august 2023 Det er som en klisjé, men det skjedde i en periode hvor jeg drakk masse alkohol. Og tenkte det aldri i livet ville skje. Anonymkode: 8f169...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #16 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 13.37): Livsstilsomlegging med trening og tidsbegrenset spising. Tok også høy dose D-vitamin. Anonymkode: 5f3fc...d53 Tok du resept fritt eller d vitamin på resept? Anonymkode: 62e3c...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #17 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 20.41): Høydose d-vitamin Anonymkode: 6a9c9...fd0 Hvor høy? På resept eller reseptfritt? Anonymkode: 62e3c...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå