Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica: ja vi får håpe på at været bedrer seg :klem:

Murmelmy: jordmor mener at noe kan være galt. Derfor hun har henvist meg til denne gyn som er spesialist i celleforandringer ++. Hun fikk mistanke fordi jeg har klaget over menssmurringer i ryggen, og sammen med lavtliggende morkake ga det henne noen mistanker. Og mensmurringer i ryggen kan visst tyde på at noe skjer med kroppen. Men som hun også sa, dette er for å være på den sikre siden, noen går med menssmerter hele svangerskapet uten at det betyr noe, men disse er i mindretall.

:klem:

Nå har jeg prøvd å sove i en times tid for å få tiden til å gå litt fortere, jeg har spist en brødskive til, men er fremdeles sulten :sjenert: Har hatt kjempe matlyst de siste dagene. Lurer på hva mer jeg kan stappe i meg før jeg drar av gårde? Har egentlig lyst på nugatti, tror faktisk at jeg har drømt om det og :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER MED 22 UKER SNUPPA!!!

Huff..ikke godt å bekymre seg nei..nå krysser vi alt vi har hele gjengen!

Håper på bare gode nyheter når du er tilbake! Men uansett skal du vite at vi er her sammen med deg både på gode og vonde dager :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen, og har bare gode nyheter å komme med :hoppe: Fikk litt merkelig inntrykk av han legen med en gang. Han var hyggelig og alt, men det var et eller annet...

Han tok innvendig UL på meg for å se livmorhalsen (gud som jeg hater innvendig UL). Og der så alt bare bra ut heldigvis. den var lukket og ingen tegn på for tidlig fødsel. Må si jeg ble et tonn lettere da ja :Nikke:

Så skulle jeg kle på meg for å få tatt vanlig UL, for å få noen bilder. Jeg ba ham kikke etter kjønn dersom det lot seg gjøre. H*n var i seteleie, så det kunne bli litt vanskelig å se sa han. Han fikk tatt noen bilder, men siden h*n ikke lå noe fint, ble det ikke like mange fine som de som mannen har mistet.

Så frøs han bilde og viste meg noe, og jeg skjønte ikke helt hva han mente først, men så viste det seg at han ville frem til at det var

ei lita :babyjente::hoppe::hoppe:

Da kjente jeg tårene presse på, mammas og pappas lille skjønne jente :hjerter_rundt: Magefølelsen min fra starten av var riktig, jeg var jo sikker på at det er ei jente, men så sa hun jordmora at det kunne være gutt, og da begynte jeg å tvile.

Nå er jeg bare helt overrykkelig, måtte til butikken og kjøpe rosa sparkebukse :)

Ringte til mannen og resten av familien og alle var selvfølgelig glade. Søs var ekstra fornøyd for hun og jeg har fra dag 1 sagt at det er jente, mens alle andre trodde det var gutt.

Nå er jeg sulten og må ha mat, men skriver mer og besøker dere senere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ GØY, SÅ GØY, SÅ GØY!!!

Nå ble jeg kjempe glad på deres vegne :klem:

Alt er bra med lillejenta og deg og tenk at dere fikke vite kjønnet!!! Så herlig... :hjerter:

Håper dagen din blir superduper - og nå har du og mannen virkelig noe å feire :hoppe:

STOR glad :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss: tusen takk for gratulasjoner, og og syns det var på tide med noen jenter :):klem:

Murmelmy: Den tunge regnfulle dagen ble med et mye lysere ja. det eneste som manglet var å ha mannen ved min side. Og er det ikke typisk at akkurat i dag har han masse å gjøre og må bli 2-3 timer overtid. Men vi skal nok rekke å få feiret litt, hvis ikke annet så i morgen :) Tusen takk for gratulasjoner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

:hoppe:

Åååå, så glad jeg er på dine vegne vennen!!!!!!!

Gratulerer!!! Tenk at du skal få ei lita jente! :hoppe:

:grine2:

Så gøy å få høre kjønnet endelig! :-D

Kose dere kjempemasse ikveld!! :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: takk for det vennen :klem: Ja endelig fikk vi vite det. Utrolig godt å vite det for nå kan jeg endelig begynne å shoppe masse, og det er jo så utrolig mye fint til jenter og :sjarmor:

MissS: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu vennen!

Jeg tror jeg starter med å :hoppe: :hoppe: :hoppe: for ei lita tulle!

:babyjente: Åhhhh... SÅ MORO! :grine2:

Fint å høre at alt var bra... Det er så godt med gode nyheter!

Grattis med :babyjente: igjen... !!!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: tusen takk vennen, ja det er kjempe gøy! Og jeg syns det er minst like gøy at magefølelsen min var rett fra dag en. Ganske utrolig og egentlig :):klem:

Nå har vi bare slappet av og spist pizza. Jeg skal på landveiskjøring i morgen og må møte opp 7.30 :overrasket: Det er hele dagen, så jeg er nok ikke hjemme før 15 tiden tenker jeg. Men det blir godt å bli ferdig med det. Det er det siste jeg har igjen før oppkjøringen. Nå skal jeg kose litt til med mannen før vi køyer :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...