Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica: flink og flink, det må jo gjøres :sjenert::klem:

Nå er alle skap på kjøkkenet vasket utvendig og det skapet under vasket med masse rot er ryddet og vasket. Støvet er tørket av hyllene, og vinduene med karmer er vasket innvendig, til og med søppelbøtta fikk seg en omgang :ler: Nå skal jeg gå løs på komfyr, kjøleskap, oppvaskmaskin og fryser. Akkurat den delen hater jeg, for de er av stål og er så vanskelige å få gjort rene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Åja.. Komfyren... Urk! Jeg kommer til å bruke en haug med kluter & ting for å få gjort ren den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kjøkkenet ferdig, bare taket som gjenstår, og den tar mannen. Huset er støvsugd, halv parten av klærene er ferdigstrøket, det som gjenstår er å tørke støv, vaske badet og vaske gulvene. Tror jeg må vente litt med det, tok litt av så jeg fikk masse vonde kynnere. Slapper av nå og spiser kjeks :sjenert::rodme: Med andre ord, veldig sunn lunch :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uffda vennen, må være forsiktig vet du! :fy_fy:

Slapp av :klem:

Jeg bør vaske & rydde i huset etter jobb, men tror heller jeg skal dra med mannen på senteret å bruke gavekort vi fikk til bryllupet! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: Du er jammen meg supereffektiv!!

Men er det ikke deilig å ha alt det der unnagjort?!

Jeg har kjøleskap,konfyr og vedovnen igjen så er det ikke mer sånn storvasking igjen på lange tider! Og det er bare deilig å tenke på!

Men ta deg gode pauser ja...Selv om jeg vet det er vanskelig når man er så i siget!

Håper du får en avslappende og fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du har vært nå! Jeg burde føle meg litt inspirert til å begynne nå.,.. Men det er jeg desverre ikke ennå.. :ler:

Ha en kjempefin 17mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj... så effektiv du er i dag da! :mrgreen:

Men hver forsiktig med kroppen! :kose:

Kos deg masse masse masse i morgen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj... så effektiv du er i dag da! :mrgreen:

Men hver forsiktig med kroppen! :kose:

Kos deg masse masse masse i morgen! :kyss:

:Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Ja, jeg skal bli flinkere til å lytte til kroppen. Lover :klem:

Skytte: Ja det er helt utrolig deilig å ha gjort storrent. Mamma ringte i dag og lurte på om hun skulle komme og ta storvask på badet vårt i dag, vehher og tak og hele pakka. Hun vil ikke at jeg skal slite meg ut. Snille mammaen min. Men jeg tror nok at mannen og jeg skal klare det fint sammen til helga. :klem:

MissB: :klem:

Cr@sh: takk det samme :klem:

Murmelmy: :klem:

I dag var jo den store vakedagen her i huset. Jeg må innrømme at jeg ble ganske så sliten at jeg sovnet halvtimes tid på sofan før mannen kom hjem. Snille mannen visste at jeg ikke har vært ute, så han kjøpte to kurver med jordbær. Så ble det middag, og enda en sovestund :rodme:

Kom oss etterhvert til butikken, handlet til i morgen, og jeg fikk lyst på nøtter. Så nå har jeg kost meg med nøtter, den siste Gravid og CSI. Begynner faktisk å bli trøtt igjen :ler: hvor blir det av den energien i 2.trimester?

Håper dere får en super dag i morgen alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte og Cr@sh :klem:

Dagen i dag har vært bra, men kunne godt tenkt meg mye bedre vær. Pappa og den eldste nevøen kom innom i dag tidlig, etter at de hadde vært en tur innom byen. Kjempekos å ha de på besøk :)

Vi kom oss ut etterhvert, selv om det ikke fristet i det hele tatt i dette været. Det har regnet i absolutt hele dag her.Møtte en del venner i byen, og siden ingen av oss orket å stå ute i regnet, satte vi oss på cafe. Etterpå bar det hjem til mamma og pappa hvor hele familien var samlet til middag. Etter mamma og pappa kjørte mannen meg hjem før han dro til en kompis for å se fotballkamp. (vi rakk :humpe: før han dro da :sjarmor: ) Så nå har jeg stt litt på tv, og venter på at han skal komme hjem så vi kan legge oss. Pleier aldri å legge oss uten hverandre. Tror det bare har skjedd par ganger :)

Har tenkt litt dumme tanker i dag. Har hatt masse vonde kynnere med mensmurringer og vondt i ryggen i går og i dag. Jeg er så livredd for at den lille ikke skal holde seg inne i magen min lenge nok. Er så livredd for at livmormunnen har begynt å åpne seg. Det har sikkert litt med at jeg skal til legen å få skjekket det i morgen å gjøre. Har tenkt hva hvis? Blir jeg liggende resten av svangerskapet da? Blir jeg innlagt? Håper de menssmertene hos meg ikke har noe sammenheng med for tidlig fødsel å gjøre, det er jo så altfor tidlig.

Gleder meg uansett til timen i morgen, for da får jeg vite det uansett utfallet, da vet jeg, så slipper jeg å spekulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff, regnet her også... :tunge1:

Godt du koste deg vertfall! :klem:

Stakkar vennen, må ikke bekymre deg!

Selfølgelig er alt bra.

Godt du har fått time idag så du kan slappe av etterpå! :kyss:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen.

:hoppe: for 22 uker først... ;)

Så... det går nok fint hos legen i dag... (jeg er spent på å høre rapport - når skal du avgårde?) Tunge tanker har vi alle en gang i blant... men jeg er sikkert på at dette går bra... Hvis det skulle være tilfellet at noe er i gjeret - så gjør leger alt for at det skal gå bra... :Nikke:

Ikke bekymre deg unødig, vennen... :kose: Og lykke til i dag... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg og :hoppe: for 22 uker! Nå går jeg inn i 6.mnd jo :overrasket:

Epica: Ja, jeg er veldig glad for at jeg har time i dag. Det blir godt å få sjekket det. :klem:

Cr@sh: Jeg har time 14.20, angrer på at jeg sa at jeg ville ha den senest mulig nå ja. Hadde håpet at mannen kunne være med, men det kan han desverre ikke. Jeg er veldig spent selv, så har jeg et lite håp om å få vite kjønnet også.

Ja, de vet jo hva som skal gjøres dersom noe er på gang. Jeg er glad jeg er i gode hender i hvertfall.

Tusen takk for lykkeønskninger :klem:

Nå har jeg dusjet ferdig, og skal få meg litt frokost snart, sulten nå. Jeg blir så :tristbla: av dette været også. Vondt i hodet får jeg og. Hater regn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:klappe: for 22 uker! :sjarmor:

Håper været bedrer seg og at du blir betrygget hos legen :klem:

Gøy om du får vite kjønn! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Godt med litt :humpe:, men ikke like godt med slike bekymringer :riste:. Er det noe hold i bekymringene, eller er det bare du som er nervøs for legetimen? For det er vel ikke noe som virkelig er galt, er det vel? Håper i hvertfall ikke det, altså.

Lykke til etterpå, vennen...håper det går akkurat slik du ønsker :Nikke:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...