totto4499 Skrevet 13. august 2023 #1 Del Skrevet 13. august 2023 Jeg har surret vekk gifteringen min og er så fortvilet... jeg tok den av pga hevelser i fingrene.. satt den på lillefingeren "bare frem til jeg går og legger den i smykkeskrinet" men etter det husker jeg ingenting.. aner faktisk ikke om jeg tok den av og la den en annen midlertidig plass mens jeg gjorde husarbeid (fordi den åpenbart var for stor for lillefingeren), eller om den har falt av... noen som "ser" som kan hjelpe meg? Den er i gult gull med tre små diamanter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 13. august 2023 #2 Del Skrevet 13. august 2023 (endret) Jeg ser et par trebein fra et møblement, kanskje en skuffe/kommode. Den ligger inneklemt mellom trebeinet og noe annet. Endret 13. august 2023 av Kala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Del Skrevet 13. august 2023 En sofa Anonymkode: a5521...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Del Skrevet 13. august 2023 Fant du an? Anonymkode: df3d4...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mierin Skrevet 16. august 2023 #5 Del Skrevet 16. august 2023 Du tok den av og la den oppi en skål med masse småtteri i eller så la du den i et falskt-stearinlys der du la ringen rundt veken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Del Skrevet 17. august 2023 Bak vasken! Baderomsvask, bak en såpe. Anonymkode: f6b64...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Del Skrevet 20. august 2023 Jeg ser også badet, inneklemt bak noe bein på møbel, muligens i retning dusjen. Har du funnet den? Anonymkode: f4c55...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå