Gå til innhold

Emma eller Alma?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å bestemme meg! Hva forbinder du med navnene og hvilket synes du er finest? :) 

Anonymkode: 54b2d...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes Emma er det fineste navnet. Har ingen direkte forbindelse med noen av de navnene, men synes Emma etter min mening er det fineste navnet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt Emma, selv om det er mye brukt. Alma syns jeg er litt gammeldags. 

Anonymkode: 45625...823

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes nok egentlig Emma er finest, men det er veldig vanlig. Hadde derfor gått for Alma, veldig fint det også.

Anonymkode: ae7fe...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre Emma i klassen til barnet mitt, veldig oppbrukt!! Alma er et vakkert gammelt navn, kan uttales i nesten hele verden uten problemer. Betyr Sjel på spansk. 

Jeg synes Alma har en kjærlighet over navnet sitt. Klinger bra i mine ører. Ville gått for Alma jeg.. 

Anonymkode: 22344...705

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg er den eneste på hele KG som gir blanke i at flere barn har samme navn  :ler: jaja

Anonymkode: 1e878...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en gammel dame som heter Alma, så det navnet forbinder jeg med akkurat det: Gammel dame.

Anonymkode: b9820...931

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Føler jeg er den eneste på hele KG som gir blanke i at flere barn har samme navn  :ler: jaja

Anonymkode: 1e878...54d

Jeg syntes ikke det var så kult da vi var tre stykker med samme navn i min klasse, derfor tenker jeg på sånt.

Anonymkode: ae7fe...909

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...