Gå til innhold

Er fortsatt noen av dere klarsynte her inne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår det ikke føles så godt, men det er vel i grunnen ikke han som har det problemet - det er du! Han har ikke noen forpliktelse til å få deg til å føle deg bra. Det ER jo kontakt! Det kan ikke tvinges frem, det skal komme naturlig. Ja, du viser han du bryr deg og gir han komplimenter, men har han bedt deg om å gjøre det, pleier du å smiske med folk for å få dem til å si du er fin? Jeg forstår deg, men fra et nøytralt ståsted så er det ikke bare ditt tempo og behov eller kommunikssjonsform som er riktig. For deg er det, ja! Men for han er det han gjør riktig nå. Ingen må noenting, men om noen ikke liker det andte gjør; fremfor å 'kreve' de skal forandre seg; er valget å gå - eller gjøre et lite forsøk på å se ting fra hans side også! 

Nei, jeg smisker ikke for at andre skal si jeg er fin.. jeg liker å gjøre det jeg kan for at de jeg er glad i skal ha det bra, og for at de skal bli glad. Men jeg har også behov for å bli sett og satt pris på, jeg har også behov for å være sammen med noen som gjør at jeg kjenner jeg har det bra i hele meg. Kanskje er ikke han den mannen jeg trenger, nettopp fordi jeg føler det som jeg gjør. Og for å understreke; jeg snakker ikke om å si til hverandre at man er fine, jeg snakker om å gi det lille ekstra som gjør at kontakten gradvis blir dypere. Emosjonelt dypere. Denne distansen gjør meg ikke godt. Jeg skylder ikke på han, jeg vet han gjør det han mener er riktig for seg, og sånn må det være. Men jeg spurte bare personen som leste situasjonen sist, om denne distansen skyldes mindre interesse fra hans side nå, eller «bare» kræsj i kommunikasjonen.

Anonymkode: e1d1e...506

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, kjære anonymbruker ..100😊 Det er en stund siden du skrev dette svaret, så jeg vet ikke om du ser dette, men jeg prøver. Ser du noe utvikling fra sist i denne relasjonen vi snakket om? Vi tar det veldig rolig, altfor rolig, det har stoppet helt opp. Noe av årsaken er at han ikke har så mye tid til å sees, men det kan kanskje endre seg (litt iallefall) på sikt. Mitt største problem her er at han ofte gir meg en dårlig følelse, fordi jeg forventer en mer hyggelig kommunikasjon, et varmere svar på noe jeg skriver, noe som kan få meg til å føle meg glad, fordi jeg føler sett og godt likt. Jeg prøver stadig å få han til å føle seg sett, få han til å bli glad. Men det er minimalt med sånt fra hans side, og alle mine forsøk dør i forsøket. Det er helt platonisk kontakt, helst skriftlig siden vi nesten ikke sees. Og jeg kjenner jeg blir skuffet over de kjedelige, kalde setningene han sender, som ikke viser noe varme. Det gir meg en vond følelse hver kveld. Jeg skjønner at jeg må i det tid, men skal det virkelig føles sånn som dette i begynnelsen av en potensiell ny relasjon? Skal man ikke kjenne på glede og spenning, kjenne at man smiler fra øre til øre av et litt forsiktig, flørtende kompliment? Kjenner at den andre ønsker å sees? Jeg føler ikke denne mannen har følelser for meg i det hele tatt, eller så har han ikke peiling på hvordan han skal kommunisere med en jente han liker. Kan jeg spørre deg om du hadde kunnet se på oss to en gang til? Får du opp noe nytt? 💛

Hei, jeg er her! Og ja, det spratt opp et syn på at han tekster med flere. Han er nysgjerrig og utforsker spesielt en annen relasjon. Han er avmålt, men ikke med vilje - det er deg han liker. Han er nervøs. Gi det tid, som nevnt så jeg dere langt fremme. Mulig dere må ha en del tid fra hverandre, muligens nesten uten kontakt.

Det ordner seg, men han trenger tid og masse space! Ikke sitt med hendene i fanget på vent. Skjebnetrådene spinner inn i hverandre, mulig du skal over i en annen bane.

Anonymkode: 5a845...100

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg smisker ikke for at andre skal si jeg er fin.. jeg liker å gjøre det jeg kan for at de jeg er glad i skal ha det bra, og for at de skal bli glad. Men jeg har også behov for å bli sett og satt pris på, jeg har også behov for å være sammen med noen som gjør at jeg kjenner jeg har det bra i hele meg. Kanskje er ikke han den mannen jeg trenger, nettopp fordi jeg føler det som jeg gjør. Og for å understreke; jeg snakker ikke om å si til hverandre at man er fine, jeg snakker om å gi det lille ekstra som gjør at kontakten gradvis blir dypere. Emosjonelt dypere. Denne distansen gjør meg ikke godt. Jeg skylder ikke på han, jeg vet han gjør det han mener er riktig for seg, og sånn må det være. Men jeg spurte bare personen som leste situasjonen sist, om denne distansen skyldes mindre interesse fra hans side nå, eller «bare» kræsj i kommunikasjonen.

Jeg sier jeg forstår det, men det er vel ikke kræsj før det kræsjer. Dere har bare ganske enkelt lyst å snakke om forskjellige ting.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei, jeg er her! Og ja, det spratt opp et syn på at han tekster med flere. Han er nysgjerrig og utforsker spesielt en annen relasjon. Han er avmålt, men ikke med vilje - det er deg han liker. Han er nervøs. Gi det tid, som nevnt så jeg dere langt fremme. Mulig dere må ha en del tid fra hverandre, muligens nesten uten kontakt.

Det ordner seg, men han trenger tid og masse space! Ikke sitt med hendene i fanget på vent. Skjebnetrådene spinner inn i hverandre, mulig du skal over i en annen bane.

Åj!! Han tekster med flere, og spesielt en annen?? Det syns jeg er respektløst når vi kjenner hverandre så godt fra før! Hvorfor tekster han med en annen hvis det er meg han liker? Når han vet jeg er interessert? Han vet jo at han holder meg på gress her, i ukesvis.. Æsj, nei nå mistet jeg lysten på han. Hvorfor tar han kontakt på sms hver kveld, bare for å småchatte om vær og vind? Når han holder på å chatte med en annen også? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åj!! Han tekster med flere, og spesielt en annen?? Det syns jeg er respektløst når vi kjenner hverandre så godt fra før! Hvorfor tekster han med en annen hvis det er meg han liker? Når han vet jeg er interessert? Han vet jo at han holder meg på gress her, i ukesvis.. Æsj, nei nå mistet jeg lysten på han. Hvorfor tar han kontakt på sms hver kveld, bare for å småchatte om vær og vind? Når han holder på å chatte med en annen også? 

Nei, det gjør han ikke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (9 minutter siden):

Nei, det gjør han ikke!!!!!

Hva mener du? At han ikke tekster med andre og utforsker spesielt en annen relasjon? Får dere to klarsynte fram ulike bilder her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommer2464 skrev (På 10.8.2023 den 10.23):

Klarsynte finnes nok ikke, og om de gjør det så tjener de Satan.

Dummeste svaret her inne noen gang. Man tjener ikke automatisk Satan basert på at man har evnen til å forutse ting. Før ble vi brent på bålet, nå blir vi brent på internett av slike som deg.😂💯🤗

Anonymkode: 8ca54...4e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du? At han ikke tekster med andre og utforsker spesielt en annen relasjon? Får dere to klarsynte fram ulike bilder her? 

Ja, virkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (9 timer siden):

Ja, virkelig! 

Kanskje dere får inn ulike bilder, selv om begge bildene kan stemme, på hver sin måte? Jeg ble helt kvalm og uvel av å tenke på at han tekster og utforsker en annen relasjon i tillegg😔 Om jeg var frustrert og hadde laget meg litt distanse i utgangspunktet her, så ble det hele mye verre nå😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje dere får inn ulike bilder, selv om begge bildene kan stemme, på hver sin måte? Jeg ble helt kvalm og uvel av å tenke på at han tekster og utforsker en annen relasjon i tillegg😔 Om jeg var frustrert og hadde laget meg  litt distanse i utgangspunktet her, så ble det hele mye verre nå😔

Hvordan kan begge stemme bortsett fra hvis jeg er dum nok til å å kun lese deg og se hvilke bilder av situasjonen DU har i hodet? 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kanskje dere får inn ulike bilder, selv om begge bildene kan stemme, på hver sin måte? Jeg ble helt kvalm og uvel av å tenke på at han tekster og utforsker en annen relasjon i tillegg😔 Om jeg var frustrert og hadde laget meg litt distanse i utgangspunktet her, så ble det hele mye verre nå😔

Det kan de nok. Husk at de fleste klarsynte får inn mange frekvenser og det kan ofte være vanskelig å finne akkurat riktig frekvens - tenk på det som å finne en bestemt kanal på en gammel fm radio. Kan godt være bildet jeg fikk opp var en parallell kanal. 

Ingen grunn til å føle seg sveket før du vet hva som er fakta ❤️ 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det kan de nok. Husk at de fleste klarsynte får inn mange frekvenser og det kan ofte være vanskelig å finne akkurat riktig frekvens - tenk på det som å finne en bestemt kanal på en gammel fm radio. Kan godt være bildet jeg fikk opp var en parallell kanal. 

Ingen grunn til å føle seg sveket før du vet hva som er fakta ❤️ 

Hvor tankeløs går det an å være? Du fyller en potensiell selvutløsende og selvdestruktiv bombe med mer dynamitt - og så prøver du å sikre deg ved å fortelle at du eller jeg kan ha gått inn på en 'paralell' kanal.

Nei, hvis noen er på forskjellige frekvenser så er de enten på feil, på en som skurrer så de ikke hører riktig, eller så er det den riktige. Enten så utforsker han noe annet eller så gjør han det ikke! Han sitter ikke på hver klarsynts eget frekvensområde og både utforsker og ikke utforsker andre damer. 

Men fyll henne bare med mer frykt nå så kommer han selvfølgelig til å utforske andre etterhvert og så kan du jo få fortalt neste vri på det; at du så fremtiden...

Han utforsker IKKE noen andre!!!!!!

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (15 minutter siden):

Hvor tankeløs går det an å være? Du fyller en potensiell selvutløsende og selvdestruktiv bombe med mer dynamitt - og så prøver du å sikre deg ved å fortelle at du eller jeg kan ha gått inn på en 'paralell' kanal.

Nei, hvis noen er på forskjellige frekvenser så er de enten på feil, på en som skurrer så de ikke hører riktig, eller så er det den riktige. Enten så utforsker han noe annet eller så gjør han det ikke! Han sitter ikke på hver klarsynts eget frekvensområde og både utforsker og ikke utforsker andre damer. 

Men fyll henne bare med mer frykt nå så kommer han selvfølgelig til å utforske andre etterhvert og så kan du jo få fortalt neste vri på det; at du så fremtiden...

Her tror jeg vi misforstår hverandre, det var nettopp det jeg mente, at jeg (eller du) er på feil kanal - var litt klønete ordlegging med parallell. 

Kan godt tenkes jeg er off og fikk opp feil bilde. Derfor jeg også skrev at hun ikke måtte føle seg sveket før hun vet hva som faktisk er sannheten.

På den annen side, dersom jeg har rett, synes du ikke hun bør få den informasjonen slik at hun vet hva hun ble være obs på? Dersom du hadde fått samme bilde, ville du løyet og sagt alt var helt topp for å «ikke fylle en bombe med dynamitt»?

Sannheten er den samme uansett, og hverken jeg eller du kan med 100% sikkerhet forutsi den. Det kan kun ts finne ut gjennom å utforske relasjonen videre. At det kan finnes skjær i sjøen betyr ikke det samme som at det ikke vil bli en lykkelig slutt - hvilket jeg fremdeles ser som et meget sannsynlig utfall.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Her tror jeg vi misforstår hverandre, det var nettopp det jeg mente, at jeg (eller du) er på feil kanal - var litt klønete ordlegging med parallell. 

Kan godt tenkes jeg er off og fikk opp feil bilde. Derfor jeg også skrev at hun ikke måtte føle seg sveket før hun vet hva som faktisk er sannheten.

På den annen side, dersom jeg har rett, synes du ikke hun bør få den informasjonen slik at hun vet hva hun ble være obs på? Dersom du hadde fått samme bilde, ville du løyet og sagt alt var helt topp for å «ikke fylle en bombe med dynamitt»?

Sannheten er den samme uansett, og hverken jeg eller du kan med 100% sikkerhet forutsi den. Det kan kun ts finne ut gjennom å utforske relasjonen videre. At det kan finnes skjær i sjøen betyr ikke det samme som at det ikke vil bli en lykkelig slutt - hvilket jeg fremdeles ser som et meget sannsynlig utfall.

Nei, hun behøver ikke informasjon hvis du er usikker. Hvis noen er usikker holder de munn til de er sikre. I mellomtiden holder man munnen lukket. Det er ikke til å unngå å se at hun er istand til å ta feil valg og overtenker nå, og når noen har sluppet noe på bordet ligger det der og spøker og vokser. Klarsynthet handler ikke å se fremtiden, det er vi enig i, men det er ikke klarsynthet å ikke kunne se hvilke konsekvenser handling og ord og tanker kan medføre for fremtiden. For skal du veilede andre i mørket må den klarsynte se litt klare enn den som går i mørket og famler og du kan ikke stå der og fortelle at du kanskje skimter et troll for da løper hun kanskje rett utenfor et stup. Nå må vi bare vente og se hvilke konsekvenser det fikk at du advarte om noe som du mener 'kanskje' har skjedd, foreløpig har det nok medført en våkennatt og kvalme.... i sin ytterste konsekvens kan han bli stilt til veggen med beskyldninger og spørsmål om det også så kan vi se hvordan han takler det før forholdet har startet...

Men lær å ikke legg skjær i sjøen! Hun er kjempeflink å legge de ut selv helt uten hjelp fra både meg og deg og han! 

Endret av Lawyam
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (19 minutter siden):

Nei, hun behøver ikke informasjon hvis du er usikker. Hvis noen er usikker holder de munn til de er sikre. I mellomtiden holder man munnen lukket. Det er ikke til å unngå å se at hun er istand til å ta feil valg og overtenker nå, og når noen har sluppet noe på bordet ligger det der og spøker og vokser. Klarsynthet handler ikke å se fremtiden, det er vi enig i, men det er ikke klarsynthet å ikke kunne se hvilke konsekvenser handling og ord og tanker kan medføre. Nå må vi bare vente og se hvilke konsekvenser det fikk at du advarte om noe som du mener 'kanskje' har skjedd, foreløpig har det nok medført en våkennatt og kvalme.... i sin ytterste konsekvens kan han bli stilt til veggen med beskyldninger og spørsmål om det også så kan vi se hvordan han takler det før forholdet har startet...

Men lær å ikke legg skjær i sjøen! Hun er kjempeflink å legge de ut selv helt uten hjelp fra både meg og deg og han! 

Godt sagt, selvfølgelig helt enig med deg her. Jeg går ut ifra (og håper) at ts tar med i beregningen sin at tilfeldige svar på kg langt ifra skal få legge føringer for hennes handlinger i det virkelige liv. Dette blir mer som pekepinner.

Hvordan går det med deg ts?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt sagt, selvfølgelig helt enig med deg her. Jeg går ut ifra (og håper) at ts tar med i beregningen sin at tilfeldige svar på kg langt ifra skal få legge føringer for hennes handlinger i det virkelige liv. Dette blir mer som pekepinner.

Det var da inderlig godt fordi de som spør her inne blir foret med uendelig mye rør som bare forer opp under årsaken til at de er enslige i utgangspunktet. Aldri legg føringer, men fortell dem heller hvor de tråkker feil slik at de selv kan komme seg inn på riktig sti. Flesteparten går jo og surrer langt inn i tåkeheimen uten forståelse av at da er det naturlig at forholdene ikke er optimale for god kommunikasjon... ;)

Men du forsto - og takk for at du lyttet uten å føle deg krenket! :)

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk som spør, jo det går litt bedre nå😊 Jeg ble selvsagt opprørt og lei meg av tanken på at han kanskje tekster med en annen og utforsker en annen relasjon i tillegg, i tillegg til at jeg allerede var frustrert og usikker på han. Jeg hadde selvsagt aldri sagt noe av dette til han, hva skulle jeg liksom ha sagt? At en klarsynt sa..? Så nei, jeg tar det selvsagt ikke opp, men det gjør jo likevel noe med meg. Men akkurat nå går det litt bedre, for vi hadde en fin samtale igår, som gjør at jeg føler vi er på samme sted i denne forsiktige utviklingen av en potensiell relasjon😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk som spør, jo det går litt bedre nå😊 Jeg ble selvsagt opprørt og lei meg av tanken på at han kanskje tekster med en annen og utforsker en annen relasjon i tillegg, i tillegg til at jeg allerede var frustrert og usikker på han. Jeg hadde selvsagt aldri sagt noe av dette til han, hva skulle jeg liksom ha sagt? At en klarsynt sa..? Så nei, jeg tar det selvsagt ikke opp, men det gjør jo likevel noe med meg. Men akkurat nå går det litt bedre, for vi hadde en fin samtale igår, som gjør at jeg føler vi er på samme sted i denne forsiktige utviklingen av en potensiell relasjon😊

Herlig å høre! Heier på dere! 😄❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (23 timer siden):

Jeg må bare velge å tro på at han ikke utforsker noen andre, tusen takk for at du delte dette. Men jeg deler uansett ikke min frykt ang dette med han, så denne opplysningen vil ikke føre til at jeg lager drama og han deretter utforsker andre. Det er bare inni meg det evt dukker opp mye frykt og usikkerhet, og litt av det vises jo på utsiden, men jeg kommer ikke til å lage noe drama. Om jeg har behov for å si noe til han, så er det i små drypp, når vi likevel sitter og snakker om hverandres usikre tanker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (23 timer siden):

Håper ikke dette var nedlatende ment, for det var litt sånn det føltes.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...