AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Opplever ofte dette når jeg ikke har sett noen på en stund. Begynner jeg å tenke på dem så går det noen dager så ser jeg dem igjen, om det er på jobb eller andre steder. Hvorfor er det sånn? Flere som opplever dette? Anonymkode: 10cbe...1a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Del Skrevet 8. august 2023 nei, aldri Anonymkode: 23121...c27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 Det er fordi når du ser dem, kommer du på at du har tenkt på dem. Alle de andre som tilfeldigvis er innom tankene dine i løpet av en dag glemmer du at du har tenkt på, og alle de andre du tilfeldigvis treffer på uten å ha tenkt på dem i forkant reflekterer du ikke over, ergo tror at du treffer på det ene mennesket du har tenkt på og at det er en sammenheng. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Opplever ofte dette når jeg ikke har sett noen på en stund. Begynner jeg å tenke på dem så går det noen dager så ser jeg dem igjen, om det er på jobb eller andre steder. Hvorfor er det sånn? Flere som opplever dette? Anonymkode: 10cbe...1a1 Jeg opplever også dette innimellom. Folk jeg sjelden ser. Ett eller annet gjør at jeg tenker på dem, noen ganger kan det være drømmer også. Så plutselig dukker de opp ikke lenge etter. Anonymkode: 58c54...29f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Del Skrevet 9. august 2023 Jeg har opplevd dette flere ganger. Veldig rart og jeg blir like overrasket hver gang. Anonymkode: b9591...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Del Skrevet 9. august 2023 Har opplevd det noen ganger jeg også. Noe annet jeg også har opplevd, var en mann jeg holdt på med for mange år siden. Vi hadde kun sporadisk kontakt innimellom, og hver gang han tok kontakt så drømte jeg om han natten før. Etterhvert så visste jeg at når jeg drømte om han så kom han til å ta kontakt den dagen. Det slo aldri feil. Ikke var det på faste dager eller noen fast tid i mellom kontakten heller, så det var litt rart. Anonymkode: 7bca1...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Del Skrevet 9. august 2023 They dont. Anonymkode: 27b90...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #8 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 18.39): Opplever ofte dette når jeg ikke har sett noen på en stund. Begynner jeg å tenke på dem så går det noen dager så ser jeg dem igjen, om det er på jobb eller andre steder. Hvorfor er det sånn? Flere som opplever dette? Anonymkode: 10cbe...1a1 Egentlig ikke. Og heldigvis for det. Anonymkode: d7a0a...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalmusrot Skrevet 13. august 2023 #9 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 18.39): Opplever ofte dette når jeg ikke har sett noen på en stund. Begynner jeg å tenke på dem så går det noen dager så ser jeg dem igjen, om det er på jobb eller andre steder. Hvorfor er det sånn? Flere som opplever dette? Anonymkode: 10cbe...1a1 Prekognisjon, muligens. Eller confirmation bias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Del Skrevet 20. august 2023 Telepati Anonymkode: 08ade...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #11 Del Skrevet 23. august 2023 Mannen min reiser en del i jobben. Hvis jeg tenker på å ringe ham uten å gjøre noe med det, så pleier han å ringe eller sende melding i løpet av en halvtime. Da bestemor døde kjente jeg det på meg dagen før, og følte meg forberedt da jeg fikk telefonen. Jeg har også drømt om søsteren min natten før det har skjedd spesielle ting i livet hennes. Satser på at det er tilfeldig… Anonymkode: 0e65a...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #12 Del Skrevet 23. august 2023 Har merket dette mange ganger. Tror faktisk det er en slags telepati. Har hørt flere nevne (bla Jung skriver en del om dette) at vi har en slags felles underbevissthet. Det er for eksempel slik synske kan få tak i informasjon, slik "heste-hviskere" og den type folk kan kommunisere med dyr og slik man kan "vite" at noe har skjedd med noen man er glad i eller liknede. Så hvis du plutselig tenker på noen - særlig dersom det er noen som du vanligvis ikke tenker på eller omgås så mye med, så tenker de gjerne litt intenst på deg og du er sensitiv nok til å plukke det opp. Anonymkode: 66b9b...344 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #13 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har merket dette mange ganger. Tror faktisk det er en slags telepati. Har hørt flere nevne (bla Jung skriver en del om dette) at vi har en slags felles underbevissthet. Det er for eksempel slik synske kan få tak i informasjon, slik "heste-hviskere" og den type folk kan kommunisere med dyr og slik man kan "vite" at noe har skjedd med noen man er glad i eller liknede. Så hvis du plutselig tenker på noen - særlig dersom det er noen som du vanligvis ikke tenker på eller omgås så mye med, så tenker de gjerne litt intenst på deg og du er sensitiv nok til å plukke det opp. Anonymkode: 66b9b...344 Jeg kan til en viss grad kjøpe teorien her, med en felles underbevissthet. Men dette forklarer ikke opplevelser jeg har hatt, med livaktige og rare drømmer om en familiegren. I fall drømmen var et forvarsel om det som skjedde en uke senere, en alvorlig ulykke der et fra denne delen av familien døde brått. Anonymkode: 8f58e...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå