AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg fikk mens onsdag kveld 26. juli. Den var kort, var ferdig med å blø lørdag. Pleier å blø nesten en uke. Nå på lørdag kjente jeg at brystene var veldig ømme. Det hender jeg får litt ømme bryst ca en uke før mens. Men nå kom det altså 2,5 uke før, og er mer ømme enn de pleier. Jeg vet jeg bare kan ta en test. Men ville bare høre om noen har hatt mens lignende blødning og likevel vært gravid? Anonymkode: 68ce3...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 7. august 2023 #2 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk mens onsdag kveld 26. juli. Den var kort, var ferdig med å blø lørdag. Pleier å blø nesten en uke. Nå på lørdag kjente jeg at brystene var veldig ømme. Det hender jeg får litt ømme bryst ca en uke før mens. Men nå kom det altså 2,5 uke før, og er mer ømme enn de pleier. Jeg vet jeg bare kan ta en test. Men ville bare høre om noen har hatt mens lignende blødning og likevel vært gravid? Anonymkode: 68ce3...a89 Om du fikk ømme puppert 2,5 uke før mens så er det nok dette pms og før og etter eggløsning. Ikke gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Del Skrevet 7. august 2023 Ja, jeg hadde en minimens ca en uke for tidlig ( jeg har alltid variert 3-4 dager +\- og reagerte ikke kjempemye). Min var egentlig bare spotting et par dager, men jeg har kort mens til vanlig og tenkte ikke så mye over dette heller… Jordmor hadde ikke noe fasitsvar, kunne ha vært en festeblødning… Gravid var jeg hverfall og har en nesten voksen gutt nå. Anonymkode: 01fbe...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg hadde en minimens ca en uke for tidlig ( jeg har alltid variert 3-4 dager +\- og reagerte ikke kjempemye). Min var egentlig bare spotting et par dager, men jeg har kort mens til vanlig og tenkte ikke så mye over dette heller… Jordmor hadde ikke noe fasitsvar, kunne ha vært en festeblødning… Gravid var jeg hverfall og har en nesten voksen gutt nå. Anonymkode: 01fbe...c13 Blødde jo ikke så mye / lenge som du beskriver. Ta en test dersom du er usikker Anonymkode: 01fbe...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå