Gå til innhold

Hva synes du om stilen til Ola på 19?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40, feit og ganske kjedelig så jeg inspireres ikke i særlig grad, men jeg er heller ikke i målgruppa. Min stil går også mer i retning whimsigoth og dark academia så den mer preppy og klassiske stilen hans blir for meg litt for stram og nøytral. 
Flott nok for han selvsagt og det er jo det som er så kult med klær, man kan gjøre og være hvordan man vil. 

Anonymkode: ae152...7d2

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig kult, begge de to som er lenket til. Inspirerende i forhold til mot og å tørre å gjøre som man selv vil. 

Anonymkode: 8e58a...d8d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin og trendy :) Jeg er 25 og kunne godt kledd meg likt

Anonymkode: 034df...510

AnonymBruker
Skrevet

Han kler seg som en 19 år gammel jente. Og det er helt fint for min del. Ser egentlig ut som en jente også med sminke og hår. 

Anonymkode: 11778...70b

• Liker 2
Skrevet

Nei, ser ut som han akkurat har ramlet ut av en Bik Bok-butikk. Litt kjedelig, litt billige materialer. Men veldig pent sminket syns jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om, hvordan folk går kledd.

Anonymkode: 63ccf...7c4

Skrevet

Jeg ville umiddelbart tenkt han var trans, men det er han jo ikke. Sånn sett synes jeg det er kult å utfordre kjønnsroller slik han gjør

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det var veldig kjedelige klær og typisk tenåring som tror han er kul og unikk, men som ikke er det. Ikke noe å bli inspirert av her. 

Anonymkode: cd325...215

AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (19 timer siden):

Inspirerer meg til hva? Som kvinne på 40+ er det svært lite jeg finner personlig inspirasjon til hos tenåringsgutter...

Hvorfor det? Fremstår noe trist å velge å utdatere seg selv fordi en er «for gammel». Og om vi kun fikk lov å la oss inspirere av samme kjønn så ville nok kvinner flest fremdeles født barn og laget brød. Jeg lar meg jevnlig inspirere av ungdommen. De er ikke så utdaterte som gamle folk. 

Jeg er født på 80-tallet med foreldre oppdro barn kjønnsnøytralt. Vi kledde oss i blå overfall, snekret hytte og lekte med dukker. Bygde bilbane og pleide stilen hestehale, godt slitte klær i brunt og skrubbsår på knærne fra vi var 2 til vi rundet 12.

Og så reverserte samfunnet. Vi fikk «jente» og «gutte» på alt fra leker til bøker, eventyr, tegneserier, filmer, lego og klær. Bare vås, selvsagt. At ungdommen nå ser sine foreldres vås og vraker det er oppmuntrende. Jeg håper vi vraker «jente» og «gutte» også. Og innfører klær, sko, leker og bøker for mennesker. 

Anonymkode: 84a99...9c7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Inspirert? Nei, kan ikke si det. Det som ser bra ut på Ola ser nok ikke nødvendigvis bra ut på 40 år gamle, lett overvektige meg 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor det? Fremstår noe trist å velge å utdatere seg selv fordi en er «for gammel». Og om vi kun fikk lov å la oss inspirere av samme kjønn så ville nok kvinner flest fremdeles født barn og laget brød. Jeg lar meg jevnlig inspirere av ungdommen. De er ikke så utdaterte som gamle folk. 

Anonymkode: 84a99...9c7

Jeg har da ikke sagt at jeg føler meg hverken gammel eller utdatert - men jeg har levd såpass mye lenger enn en 19-åring at det er sjelden de har så mye å komme med som jeg ikke har sett før (og jeg har jobbet tett på dem og sett mange). Selv om det er mer vanlig nå, så jeg tenåringsgutter med feminin stil lenge før Ola ble født. At han tør å velge sin egen stil er fint og flott for ham, men så veldig nytt og inspirerende er det ikke for meg.

Endret av Daria
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er han en sånn shemale?

Anonymkode: 3e8d1...fdb

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo "modell-vakker". Og med den stilen, jeg tror han kan være populær som high fashion modell. 

At han ønsker å kle seg i det som av de fleste oppleves som feminine klær, har jeg ingenting imot, jeg synes et er helt fair at han har egen stil, og det er slik han ønsker å kle seg, og hvorfor skal jeg ha en mening om det egentlig. 

Anonymkode: 2cac2...d82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grusomt.

Anonymkode: 481d2...660

AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger det. Det er gjennomført stil og vedkommende tør å faktisk skille seg ut og gå sine egne veier. Jeg heier på slikt hele veien, og er litt småmisunnelig da jeg ikke har noen av de egenskapene.

Stå på Ola!

Anonymkode: 9fc9e...dd2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...