AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Pappa døde for en liten stund siden. Jeg føler meg helt tom eller super engstelig og hysterisk. Men merker at blir mer på plass av joggeturer, samtaler med andre mennesker om hyggelige ting, og hundekosing. Pappa var den viktigste personen i livet mitt. Han har hjulpet meg med alt. Og han kommer til å fortsette å hjelpe meg selvom han er død. Anonymkode: 7cfe9...2a8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg kjenner ordentlig godt etter hva jeg føler. Setter ord på følelsene mine, akspetere dem og deler dem med noen av mine nærmeste. Anonymkode: 48e79...aeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg isbader om morgenen. Bor rett ved sjøen og er glad for den muligheten. Dessverre er det så varmt i vannet nå. Gleder meg til høst og vinter så det blir kaldt i vannet🙂 Anonymkode: 1c477...122 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg isbader om morgenen. Bor rett ved sjøen og er glad for den muligheten. Dessverre er det så varmt i vannet nå. Gleder meg til høst og vinter så det blir kaldt i vannet🙂 Anonymkode: 1c477...122 Ja jeg gjør det samme. Anonymkode: 7cfe9...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 Du har all min sympati. Jeg er selv svært knyttet til faren min og blir urolig bare av å tenke på at han en dag vil bli borte ❤️ F For å holde holde over vannet skriver jeg av meg tanker og følelser i en bok. Det rydder tankene og jeg får "gitt" tankekjøret bort til en annen (boka). Jeg leser i boka jevnlig og vurderer hva jeg slet med for typ 1-2 år siden og ofte kan jeg glede meg over fremgang. Det hjelper veldig å snakke med en fortrolig venn, men jeg opplever at det er enklere å være ærlig og konstruktiv i skriftlig form. Jeg tilbringer tid i naturen. For meg er skog den beste psykologen. En over her nevner kalde bad i sjø. Det kan jeg godt forstå. Jeg har begynt å ta litt kalde dusjer og det er en veldig enkel måte å "tåle" litt ubehag. Jeg opplever at det kalde vanner "vasker av" tanker og følelser på en litt annen måte enn varmt vann. Jeg er også nøye på hvile og søvn. Hvile for meg betyr en del alenetid, tydelige grenser og en evne og vilje til å si nei. Særlig opptatt av grensesetting har jeg blitt ovenfor jobb og arbeidsliv. Hundekos tror jeg hjelper veldig. jeg passer katter av og til og det hjelper veldig. Dyr er i det heletatt veldig terapeutisk. Ønsker deg lykke til. Husk at de aller fleste ønsker deg godt ❤️ Anonymkode: 01366...b89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 Tar meg en sykkeltur eller gåtur innom sentrum. Anonymkode: b8f1a...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg mediterer og gjør enkel yoga. Meditasjon behøver ikke bare være å sitte i lotus og nynne, det kan også oppnås feks på enn tur i skogen - poenget er å stilne maurtua i hodet, og føle seg frigjort fra tankekjøret. Kondolerer med far din ❤️ Anonymkode: c9675...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #8 Del Skrevet 8. august 2023 Mora mi døde forrige sommer. Jeg gjør ting vi snakket om at vi bør gjøre men fikk ikke tid. Jeg gir penger for prosjekter som jeg vet hun ville elsket. Anonymkode: 9a172...9f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #9 Del Skrevet 8. august 2023 Faren min er også død, jeg snakker høyt med ham som jeg ellers ville gjort, forteller om tanker og følelser og hverdagen. Anonymkode: 4ce5d...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #10 Del Skrevet 8. august 2023 Mistet moren min rett før jul i fjor. De første ukene blokkerte jeg alt, ville ikke snakke om det og fortengte alle tankene og minnene. Det funket ikke så jeg bestemte meg for å gjøre det motsatte. Sakte men sikkert ble det lettere, nå tenker jeg på henne hver dag, men det føles bare fint selv om det noen ganger fortsatt gjør veldig vondt. Man må bare ri med bølgene og ikke mot i sorgen, til slutt flyter alt litt bedre. Anonymkode: fdc8b...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå