Jom Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Er det noen grense på hvor gammel første barnet er før vi kan prøve på søsken ved Ivf? Må jeg vær ferdig med amming ved fryseforsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 Ingen grense på alder, men du må ha sluttet med ammingen. Anonymkode: 05f3b...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Ingen aldersgrense på barnet, men du må være sluttet med amming først ja. Anonymkode: a512c...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 14. september 2023 #4 Del Skrevet 14. september 2023 Det blir feil å si ingen grenser på barnet. Dette handler om når DIN kropp er klar, jeg har startet med det og jeg fikk beskjed at vi kunne begynne når minsten var 6 måneder, pga kroppen skal få tid til å hente seg inn igjen etter en fødsel, men dette er noe klinikken din kan svare deg på. Det eneste som er satt i stein er at du skal være ferdig med ammingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Del Skrevet 14. september 2023 Saschi skrev (1 time siden): Det blir feil å si ingen grenser på barnet. Dette handler om når DIN kropp er klar, jeg har startet med det og jeg fikk beskjed at vi kunne begynne når minsten var 6 måneder, pga kroppen skal få tid til å hente seg inn igjen etter en fødsel, men dette er noe klinikken din kan svare deg på. Det eneste som er satt i stein er at du skal være ferdig med ammingen. Det forandrer ikke at svarene over er rett.. Hvis man leser og undersøker så er det ingen nedre grense på barnet. Man må være sluttet med amming. Det varierer hvor lang tid kroppen bruker på å hente seg inn igjen. Men i all teori kan man starte så snart man er sluttet med amming. Anonymkode: a512c...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå