Tough cookie Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 (endret) Jeg har en som står meg nær som har kreft med spredning. Han har fått et nært forhold til Gud, etter at hverken cellegiftbehandling og alt det andre han har prøvd av helsekost preparater ikke kan hjelpe han mer. Han får ofte forbønn og blir bedt for, og han har nå fått klokketro på at han skal bli helbredet. Hvor ofte skjer det at noen med en dødelig sykdom blir frisk, eller lever i mange år? Endret 4. august 2023 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Tough cookie skrev (3 minutter siden): Jeg har en som står meg nær som har kreft med spredning. Han har fått et nært forhold til Gud, etter at hverken cellegiftbehandling og alt det andre han har prøvd av helsekost preparater ikke kan hjelpe han mer. Han får ofte forbønn og blir bedt for, og han har nå fått klokketro på at han skal bli helbredet. Hvor ofte skjer det at noen med en dødelig sykdom blir frisk, eller lever i mange år? Aldri 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Automagisk Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Jeg har en som står meg nær som har kreft med spredning. Han har fått et nært forhold til Gud, etter at hverken cellegiftbehandling og alt det andre han har prøvd av helsekost preparater ikke kan hjelpe han mer. Han får ofte forbønn og blir bedt for, og han har nå fått klokketro på at han skal bli helbredet. Hvor ofte skjer det at noen med en dødelig sykdom blir frisk, eller lever i mange år? Av forbønn?...Like ofte som at jesus lander i en ufo foran det hvite hus og synger "imagine".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 (endret) Det tror jeg bare helsevesenet har oversikt over; altså hvor mange som blir friske etter alvorlig sykdom. Endret 4. august 2023 av Lawyam 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Del Skrevet 4. august 2023 Om Gud skapte mennesket, så skapte han også kreften. Ikke mye å takke han for akkurat... Anonymkode: b1706...452 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. august 2023 #6 Del Skrevet 4. august 2023 Nei, forbønn kurerer ikke kreft. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. august 2023 #7 Del Skrevet 4. august 2023 Fungerer omtrent like godt som med strømregningene. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Del Skrevet 4. august 2023 Nei. Onkelen min døde av kreft for to år siden. Han var kristen og hadde mange kristne venner, blant annet en pastor. Alle var innom ham til stadighet for å be for ham. Selv jeg som ikke er religiøs håpte innerst inne at der var en gud som lyttet, men det var det selvsagt ikke. Onkelen min måtte dessverre gi tapt bare måneder etter at diagnosen ble stilt. Anonymkode: 0718a...cf9 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Del Skrevet 4. august 2023 Vet om en ungdom som overlevde dødelig hjernekreft. I følge legene den gangen var det et mirakel. Moren til denne ungdommen er sykepleier og (naboen min) satt ved sengen hans og ventet på at han skulle dø i løpet av natten, i følge legene. En gang rett etter kl 0300 reiser gutten seg brått opp sittende i sengen og spør moren hvor de er. Neste dag, finner ikke legene spor av kreften hos gutten. Det er jo umulig i følge legene, han hadde vært syk nesten 9 mnd. Dette er nå 30-35 år siden og han lever i beste velgående. Hadde jeg ikke hatt de som naboer og kjent de i mange år, så hadde jeg IKKE trodd på dette. Må være et mirakel som legene sa. Ble aldri funnet svar på det, tross alt legene leste og spurte kollegaer verden over. Anonymkode: c1025...c26 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #10 Del Skrevet 4. august 2023 Usannsynlig at man blir frisk ved å snakke ut i løse lufta, til noen som aldri har eksistert. Anonymkode: ee1ad...f54 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #11 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Om Gud skapte mennesket, så skapte han også kreften. Ikke mye å takke han for akkurat... Anonymkode: b1706...452 Nei, Gud skapte ikke kreft, det ble til pga. menneskers handlinger, forurensing etc. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Usannsynlig at man blir frisk ved å snakke ut i løse lufta, til noen som aldri har eksistert. Anonymkode: ee1ad...f54 Gud eksisterer, noe vitenskapen også har bevist. Anonymkode: 85c41...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #12 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, Gud skapte ikke kreft, det ble til pga. menneskers handlinger, forurensing etc. Gud eksisterer, noe vitenskapen også har bevist. Anonymkode: 85c41...c6b Som om kreft ikke eksisterte i steinalderen. Anonymkode: 0718a...cf9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #13 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, Gud skapte ikke kreft, det ble til pga. menneskers handlinger, forurensing etc. Gud eksisterer, noe vitenskapen også har bevist. Anonymkode: 85c41...c6b Og forresten, hvis gud eksisterer, hvorfor er han så jævlig rævhøl at han lot min kristne og utrolig snille og gode onkel dø til tross for bønn og allverdens kristne ritualer? Anonymkode: 0718a...cf9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #14 Del Skrevet 4. august 2023 Noen ganger får man faktisk kreft diagnose uten at man har kreft fordi også leger gjør feil. Men bortsett fra i de tilfellene der så blir man aldri kvitt kreft av forbønn. Anonymkode: 1cb77...75b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #15 Del Skrevet 4. august 2023 Lorieen skrev (52 minutter siden): Nei, forbønn kurerer ikke kreft. Nei, bakbønn må også til. Anonymkode: 53f2f...6a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. august 2023 #16 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, bakbønn må også til. Anonymkode: 53f2f...6a5 Jeg tror ikke det hjelper med hverken forbønn, bakbønn, over- og underbønn, sidebønn eller noe som helst jeg da, men… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #17 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg har selv vært veldig syk og døden nær. Jeg er overbevist om at moderne medisin reddet livet mitt. Men da jeg hadde det som aller aller verst ba jeg en bønn til Gud. Det kurerte meg nok ikke, men hjalp meg gjennom det. Anonymkode: 4c248...326 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #18 Del Skrevet 4. august 2023 Å ja! Både blodet og kreftcellene hører din bønn. De blir rett og slett så redde at de forlater kroppen. Anonymkode: 6052b...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #19 Del Skrevet 4. august 2023 Får si som jeg sier om alkohol; det er det eneste vi vet at ikke hjelper! Anonymkode: 6415b...030 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #20 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har selv vært veldig syk og døden nær. Jeg er overbevist om at moderne medisin reddet livet mitt. Men da jeg hadde det som aller aller verst ba jeg en bønn til Gud. Det kurerte meg nok ikke, men hjalp meg gjennom det. Anonymkode: 4c248...326 Jeg tenker kamplysten har litt å si. De som gir opp holder ikke lenge. Noen kan nok hente litt av denne fra sin tro. Ellers er det nok fint lite å hente. Anonymkode: 4c248...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå