AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Hadde et IVF-forsøk i februar som resulterte i MA i mars. Har etter det ikke hatt eggløsning, selv engang ikke med Letrozol.. prøvd både dobbel og trippel dose. Syklusene mine er i tillegg bare 17 dager lange og jeg blør i 7 av de dagene. Før ivf og ma hadde jeg syklus på 28 dager og blødde i 5… blir så frustrert, for kommer aldri i gang igjen med ordentlig prøving… noen som har erfaringer? Anonymkode: 114b5...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Har du flere embryo på frys som du ønsker å sette inn eller skal dere i gang med nytt forsøk? Synes det er rart ikke klinikken følger dere opp videre Anonymkode: 4dee9...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du flere embryo på frys som du ønsker å sette inn eller skal dere i gang med nytt forsøk? Synes det er rart ikke klinikken følger dere opp videre Anonymkode: 4dee9...d57 Har på frys ja, skulle egentlig ha innsett i mai, ble startet opp med medisiner og alt, men så hadde klinikken glemt å booke oss inn til innsett, så ble ikke noe av.. er generelt elendig oppfølging fra klinikken med masse feil og surr Anonymkode: 114b5...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 Min syklus ble også rar etter IVF. Måtte nedstimulere og ha lang protokoll, men ble gravid da. Anonymkode: 8dc82...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Del Skrevet 6. august 2023 Hvilken klinikk er det du går til?❤️ Anonymkode: f31cb...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvilken klinikk er det du går til?❤️ Anonymkode: f31cb...58e Riksen ❤️ Anonymkode: 114b5...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå