AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #21 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det stod vel kanskje et skilt med innkjøring forbudt? Klarer du ikke å forstå skiltene burde du kanskje ikke ha lappen? Han var sikkert drit lei folk som kjører inn på stedet det ikke er lov, og mulig sperrer bussene. Så bør bussjåføren ta et sinnemestringskurs. Anonymkode: 068ef...253 TS bør ikke ha lappen og bussjåfør bør gå sinnemestringskurs. Liker hvor løsningsorienter du er! Anonymkode: 1c6a6...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #22 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 4.21): Du kjører forbi en buss, en sjafør står i veien og fysisk hindrer deg fra og kjøre videre, ved og og ta ut armene i kryss foran bilen. Han er ufin når du stopper for og rulle ned vinduet. DU SIER TAKK!!!! For informasjonen og presterer og kjøre videre?? Enten så er det mange logiske brister her, eller så er dette tidenes trolletråd. Jeg som har førerkort selv kan ikke tenke meg ett større fuck you til folk selv. Anonymkode: 903d9...3ec Skulle ts teleportert ut mener du? Anonymkode: 245bf...a5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #23 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 15.02): Ugh... Tankene mine går til hypotetisk kone/kjæreste og barn, og foreldre, og alle andre han har nær seg. Anmeldelse er tingen, og snakk med advokat. Om du ikke får noe igjen for dette så får du i det minste varslet rettsystemet og politiet om en fyr som de bør holde øynene oppe for. Håper han mister jobben... Anonymkode: 9a7d6...cd7 Anmeldelse og advokat? Ro ned. TS bør sende melding til busselskapet om at vedkommende opptrådte skremmende (og samtidig legge seg flat for at hun selv gjorde en feil. Det gir likevel ikke bussjåføren rett til å oppføre seg som en tulling) Anonymkode: e0517...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #24 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 4.21): Du kjører forbi en buss, en sjafør står i veien og fysisk hindrer deg fra og kjøre videre, ved og og ta ut armene i kryss foran bilen. Han er ufin når du stopper for og rulle ned vinduet. DU SIER TAKK!!!! For informasjonen og presterer og kjøre videre?? Enten så er det mange logiske brister her, eller så er dette tidenes trolletråd. Jeg som har førerkort selv kan ikke tenke meg ett større fuck you til folk selv. Anonymkode: 903d9...3ec leste du i det hele tatt førsteinnlegget? Anonymkode: 1c6a6...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #25 Del Skrevet 8. august 2023 Er dette i Arendal? Anonymkode: 1369d...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 8. august 2023 #26 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 14.14): Har noen innspill til hvordan å evt ta dette videre? Hva ville du selv gjort? Han er sikkert skikkelig lei av folk som deg IKKE tar hensyn til regler og han har sikkert sagt ifra til FLERE som deg. Han er veldig irritert at folk som har lappen er voksne men IKKE viser respekt for regler. At det IKKE lov å kjøre bil i den busstasjonsfelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. august 2023 #27 Del Skrevet 8. august 2023 Først og fremst ville jeg tatt dette på egen kappe og tenkt "heldigvis kjørte jeg ikke på noen eller skadet noen når jeg kjørte ulovlig". Deretter ville jeg ha sjekket synet mitt for å være sikker på at jeg ser godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #28 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 4.21): Du kjører forbi en buss, en sjafør står i veien og fysisk hindrer deg fra og kjøre videre, ved og og ta ut armene i kryss foran bilen. Han er ufin når du stopper for og rulle ned vinduet. DU SIER TAKK!!!! For informasjonen og presterer og kjøre videre?? Enten så er det mange logiske brister her, eller så er dette tidenes trolletråd. Jeg som har førerkort selv kan ikke tenke meg ett større fuck you til folk selv. Anonymkode: 903d9...3ec ... Går det bra med deg? Anonymkode: 1c6a6...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå