AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Hei. Hadde nettopp en veldig ekkel opplevelse med en busssjåfør og lurer litt på hva jeg skal gjøre videre. Hendelsesforløpet gikk som følger: Jeg kom kjørende forbi en busstasjon på vei til det lokale kjøpesenteret da jeg ble fysisk hindre av en bussjåfør som stilte seg opp midtveis med armene i kryss foran bilen min. Ved forsøk på å svinge forbi han løp han etter, slik at jeg var nødt til å rulle ned vinduet og prate med han. Han roper og skriker da til meg at det ikke er lov å kjøre der jeg kjørte inn. Han er svært ufin og jeg opplever dette som ubehagelig nok i seg selv. Jeg svarer ikke tilbake, bare sier takk for informasjonen da jeg ikke viste dette og forsøker og kjøre videre for å snu. Her skjer det tydeligvis noe med han, for han tenner så på alle plugger knytter neven og slår av full kraft inn i siden på bilen min. Etter at jeg fikk ristet sjokket av meg gikk jeg til busstasjonen og fikk navnet på denne sjåføren. Har noen innspill til hvordan å evt ta dette videre? Hva ville du selv gjort? Anonymkode: 1c6a6...bf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Kontakt busselskapet. Anonymkode: f15bc...88d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 Du sender en mail til buss-selskapet og klager. Anonymkode: fc538...e21 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han roper og skriker da til meg at det ikke er lov å kjøre der jeg kjørte inn. Kjørte du ulovlig forbi bussholdeplassen? Var det kun tillatt for buss? Anonymkode: d5a31...8af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjørte du ulovlig forbi bussholdeplassen? Var det kun tillatt for buss? Anonymkode: d5a31...8af Busstasjon. Det er ofte terminaler/busstasjoner ifbm kjøpesentre, og ja, det er ulovlig for privatbiler å kjøre gjennom dem. Anonymkode: fc538...e21 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Del Skrevet 4. august 2023 Han der bør jo hvertfall ikke jobbe med mennesker… Hadde snakket med busselskapet og levert en anmeldelse, ble det skade på bilen? Anonymkode: 5596d...e1f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Del Skrevet 4. august 2023 Uffa, hissigpropper bør ikke bli bussjåfører. Jeg ville ha kontaktet busselskapet. Kanskje har de fått flere klager på samme sjåfør og kan ta en prat med ham. Håper han kjenner det i hånda. Anonymkode: 2d1f9...a58 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Del Skrevet 4. august 2023 Ugh... Tankene mine går til hypotetisk kone/kjæreste og barn, og foreldre, og alle andre han har nær seg. Anmeldelse er tingen, og snakk med advokat. Om du ikke får noe igjen for dette så får du i det minste varslet rettsystemet og politiet om en fyr som de bør holde øynene oppe for. Håper han mister jobben... Anonymkode: 9a7d6...cd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 4. august 2023 #9 Del Skrevet 4. august 2023 viktig å rapportere slik , han virker som at han er totalt ute av kontroll med sitt raseri 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #10 Del Skrevet 4. august 2023 Hvis du tar dette videre, kan ikke du selv ende opp med bot fordi du kjørte inn et sted der det var innkjøring forbudt? Greit at sjåføren var ufin og ubehagelig, men å risikere en bot selv bare for å få rapportert han? Anonymkode: e1cf3...805 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #11 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Hadde nettopp en veldig ekkel opplevelse med en busssjåfør og lurer litt på hva jeg skal gjøre videre. Hendelsesforløpet gikk som følger: Jeg kom kjørende forbi en busstasjon på vei til det lokale kjøpesenteret da jeg ble fysisk hindre av en bussjåfør som stilte seg opp midtveis med armene i kryss foran bilen min. Ved forsøk på å svinge forbi han løp han etter, slik at jeg var nødt til å rulle ned vinduet og prate med han. Han roper og skriker da til meg at det ikke er lov å kjøre der jeg kjørte inn. Han er svært ufin og jeg opplever dette som ubehagelig nok i seg selv. Jeg svarer ikke tilbake, bare sier takk for informasjonen da jeg ikke viste dette og forsøker og kjøre videre for å snu. Her skjer det tydeligvis noe med han, for han tenner så på alle plugger knytter neven og slår av full kraft inn i siden på bilen min. Etter at jeg fikk ristet sjokket av meg gikk jeg til busstasjonen og fikk navnet på denne sjåføren. Har noen innspill til hvordan å evt ta dette videre? Hva ville du selv gjort? Anonymkode: 1c6a6...bf6 Hvordan fikk du navnet på sjåføren? Du må rapportere ham og klage til busselskapet, ja. Anonymkode: 8a052...013 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #12 Del Skrevet 4. august 2023 Du skal bruke dette til lærdom for å følge trafikkreglene neste gang du er ute å kjører. Bussjåføren trenger du ikke å bry deg om, at han er en hissigpropp straffer seg selv før eller senere. Anonymkode: 3ecb5...37f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #13 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis du tar dette videre, kan ikke du selv ende opp med bot fordi du kjørte inn et sted der det var innkjøring forbudt? Greit at sjåføren var ufin og ubehagelig, men å risikere en bot selv bare for å få rapportert han? Anonymkode: e1cf3...805 Hvordan skulle den boten oppstå? Anonymkode: 1c6a6...bf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #14 Del Skrevet 5. august 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Hadde nettopp en veldig ekkel opplevelse med en busssjåfør og lurer litt på hva jeg skal gjøre videre. Hendelsesforløpet gikk som følger: Jeg kom kjørende forbi en busstasjon på vei til det lokale kjøpesenteret da jeg ble fysisk hindre av en bussjåfør som stilte seg opp midtveis med armene i kryss foran bilen min. Ved forsøk på å svinge forbi han løp han etter, slik at jeg var nødt til å rulle ned vinduet og prate med han. Han roper og skriker da til meg at det ikke er lov å kjøre der jeg kjørte inn. Han er svært ufin og jeg opplever dette som ubehagelig nok i seg selv. Jeg svarer ikke tilbake, bare sier takk for informasjonen da jeg ikke viste dette og forsøker og kjøre videre for å snu. Her skjer det tydeligvis noe med han, for han tenner så på alle plugger knytter neven og slår av full kraft inn i siden på bilen min. Etter at jeg fikk ristet sjokket av meg gikk jeg til busstasjonen og fikk navnet på denne sjåføren. Har noen innspill til hvordan å evt ta dette videre? Hva ville du selv gjort? Anonymkode: 1c6a6...bf6 Du kjører forbi en buss, en sjafør står i veien og fysisk hindrer deg fra og kjøre videre, ved og og ta ut armene i kryss foran bilen. Han er ufin når du stopper for og rulle ned vinduet. DU SIER TAKK!!!! For informasjonen og presterer og kjøre videre?? Enten så er det mange logiske brister her, eller så er dette tidenes trolletråd. Jeg som har førerkort selv kan ikke tenke meg ett større fuck you til folk selv. Anonymkode: 903d9...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #15 Del Skrevet 5. august 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du kjører forbi en buss, en sjafør står i veien og fysisk hindrer deg fra og kjøre videre, ved og og ta ut armene i kryss foran bilen. Han er ufin når du stopper for og rulle ned vinduet. DU SIER TAKK!!!! For informasjonen og presterer og kjøre videre?? Enten så er det mange logiske brister her, eller så er dette tidenes trolletråd. Jeg som har førerkort selv kan ikke tenke meg ett større fuck you til folk selv. Anonymkode: 903d9...3ec Her er det bare du som har en logisk brist om du virkelig tror det er sånn at man bare kan sette bilen i revers eller svinge inn på en sidevei for å snu. Det kan hende man må fortsette rett frem først liksom 🙄 Anonymkode: a6ae6...5a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 5. august 2023 #16 Del Skrevet 5. august 2023 Han trodde åpenbart at du gav faen og skulle kjøre gjennom alikevel. Du burde sagt "åja, da må jeg finne en plass å snu". Han kan ikke lese tankene dine Mulig at folk som kjører der er til stor ulempe for bussjåførene og de er lei av at folk tar seg til rette. Og han trodde du tok deg til rette med vilje og gav faen i at han sa fra. Visste du ikke at det var ulovlig kjøre der? Du bor i nærheten, men du har aldri vist at det ikke var lov å kjøre der? Har du kjørt der hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 5. august 2023 #17 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis du tar dette videre, kan ikke du selv ende opp med bot fordi du kjørte inn et sted der det var innkjøring forbudt? Greit at sjåføren var ufin og ubehagelig, men å risikere en bot selv bare for å få rapportert han? Anonymkode: e1cf3...805 Hun får ikke bot i ettertid for å ha kjørt feil inn på en bussterminal. Og se for deg situasjonen, hvis hun kom fra en trafikkert vei, kunne hun jo ikke begynne å rygge ut der hun kom fra? Hun kunne kanskje ha forklart til bussjåføren hva hun skulle før hun fortsatte å kjøre inn, men det høres jo ikke ut som om han var mottakelig for normal snakking uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #18 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan skulle den boten oppstå? Anonymkode: 1c6a6...bf6 men virkelig, hvordan kan dette utvikle seg til en bot dersom rapport? Anonymkode: 1c6a6...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #19 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 15.44): Hvis du tar dette videre, kan ikke du selv ende opp med bot fordi du kjørte inn et sted der det var innkjøring forbudt? Greit at sjåføren var ufin og ubehagelig, men å risikere en bot selv bare for å få rapportert han? Anonymkode: e1cf3...805 ? Anonymkode: 1c6a6...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #20 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 14.14): Hei. Hadde nettopp en veldig ekkel opplevelse med en busssjåfør og lurer litt på hva jeg skal gjøre videre. Hendelsesforløpet gikk som følger: Jeg kom kjørende forbi en busstasjon på vei til det lokale kjøpesenteret da jeg ble fysisk hindre av en bussjåfør som stilte seg opp midtveis med armene i kryss foran bilen min. Ved forsøk på å svinge forbi han løp han etter, slik at jeg var nødt til å rulle ned vinduet og prate med han. Han roper og skriker da til meg at det ikke er lov å kjøre der jeg kjørte inn. Han er svært ufin og jeg opplever dette som ubehagelig nok i seg selv. Jeg svarer ikke tilbake, bare sier takk for informasjonen da jeg ikke viste dette og forsøker og kjøre videre for å snu. Her skjer det tydeligvis noe med han, for han tenner så på alle plugger knytter neven og slår av full kraft inn i siden på bilen min. Etter at jeg fikk ristet sjokket av meg gikk jeg til busstasjonen og fikk navnet på denne sjåføren. Har noen innspill til hvordan å evt ta dette videre? Hva ville du selv gjort? Anonymkode: 1c6a6...bf6 Det stod vel kanskje et skilt med innkjøring forbudt? Klarer du ikke å forstå skiltene burde du kanskje ikke ha lappen? Han var sikkert drit lei folk som kjører inn på stedet det ikke er lov, og mulig sperrer bussene. Så bør bussjåføren ta et sinnemestringskurs. Anonymkode: 068ef...253 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå