Gå til innhold

Sex i naturen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en type, hadde ikke gidda en sånn. Man må jo pule ute når sjansen bryr seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 17.40):

Var på en tur ut til sjøen med kjæresten i går kveld. Hadde ikke tenkt på det som annet enn noe romantisk og koselig, en gåtur.

Men da vi kom ut til en fin holme og det nærmet seg solnedgang, hintet jeg om at det kunne vært deilig å ha sex der. Det var han negativ til, han mente det ikke var noe rått eller seksuelt over stemningen, sånt må bygges opp sa han.

Ble jo skuffet, og har tenkt etterpå på hvordan skal sånt bygges opp? Er det ikke mulig å være spontan der og da? Var ingen andre der, ville vært en super opplevelse for livet.

Anonymkode: be156...9f5

er enig med deg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 17.34):

Se på stejernehimmelen, når tarpet er hengt opp ja, hadde ikke jeg fått til😂

Anonymkode: 4460f...b78

Hehe.. det er jo smart å stramme opp tarpen etter sexen da.. det tar ca 20 sekunder. Kort tid ifht å pisse.. det tar minst 2-3 minutter😂

Endret av Bamseklemmer
Litt justering bare...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 8.38):

Synes dette var litt leit å høre. En kjæreste som takker nei til en slik invitasjon plages med ett eller annet. Dette er jo et drømmescenario for de aller fleste menn (vil jeg tro). 

Jeg ville ha tatt dette opp med han. Prøve finne ut av hva som ligger bak en slik avvisning. For meg er det vanskelig å forstå hva som kan være mer rått eller seksuelt enn ditt initiativ. 

Hvordan er sexlivet deres ellers?

Anonymkode: 3b346...b03

Ein mann som takker nei til sex= kjip og må feile noe.

Damer som takker nei til sex= Heilt rett og takke si nei til sex, det er din kropp osv. Mye bra dobbeltmoral blant rødstrømpene her inne ja😂😂

Anonymkode: 162a8...226

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...