Gå til innhold

Jenter! Hvordan onanere dere?


Gjest Musekosa

Anbefalte innlegg

Mange måter å gjøre det på.

Når jeg har god tid legger jeg meg på rygg og stapper inni meg en halvliters brusflaske fylt med varmt med bunnen først. Fasongen på flasken gjør at den holder seg inne. Kjempedeilig å klemme rundt den og skyve på den slik at jeg virkelig kjenner den. Så bruker jeg langfingeren direkte på klitoris og stryker opp og ned, side til side og i sirkler. Samtidig bruker jeg den andre hånden til å klipe, vri, dra og stryke på en av brystknoppene. HIMMEL.

Jeg bruker glidemiddel. Har ikke dildo, men ønsker meg det. Har vibrator, men liker den ikke. Bruker også dusjstrålen.

Skal det være en kuken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_himmel_*
Skal det være en kuken?

Nei takk. Jeg er lykkelig gift på tiende året med en deilig mann som fyller meg helt og så litt til. Vet hva han skal gjøre med den vet han også. Føler meg mer en heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_meg_*

kan noen være så snill å hjelpe meg?

Jeg er en jente på 14 år. Jeg har onanert en god stund . Men jeg får det ikke helt til :(

Kan noen svare meg ?

Hilsen beskjeden jente .. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du ikke får til? Orgasme?

Isåfall er ikke det noe du skal stresse med. Det blir bare vanskeligere hvis du skal anstrenge deg for å komme. Slapp av, kos deg og gjør det du synes er godt, så kommer det av seg selv etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jenta_*

Dere må prøve elektrisk tannbørste, jenter! Tre en kondom eller litt plastfolie rundt selve børsten, så legger dere børsten direkte på klitoris (eller litt utenfor dersom dere er veldig følsomme). Skal love dere kommer som aldri før!!!

Det er de beste orgamsene jeg har hatt i hele mitt liv!!! :jepp:

Men jeg har ikke prøvd tannkrem før da... :tenke:

Kanskje jeg skal prøve det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbørste? Jeg har da dildo . :tanpuss:

Tannbørsten skal jo ikke inn i vaginaen da. Den vibrerende børsten skal brukes mot klitten. Vibrerende dildoer er alt for harde til å brukes mot klitten sånn, men med det myke børstehodet som vibrerer kjempefort, så er det fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på ryggen som oftest og beveger hoftene akkurat som om jeg skulle hatt sex og maserer kiltoris med langefingern. Får ikke like like "sterk" orgasme med vibrator som med fingern. Dusjen har jeg ikke prøvd ennå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker flere metoder, men som regel ligger jeg på ryggen. Av og til holder jeg på nesten til jeg får orgasme, så slutter jeg, fortsetter til nesten orgamse, slutter, fortsetter osv. osv. Blir en veldig god orgamse til slutt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvordan dere orker å bruke dusjstråle, tannbørste osv rett på klitten. Det gjør jo bare vondt. :S

Noen er mer følsomme enn andre. De som er veldig følsomme kan bruke disse hjelpemidlene litt utenfor klitten, altså ikke direkte på den. En dusjstråle er også litt sterkere (og derfor også litt mer ubehagelig) enn det en elektriske tannbørste er (da den ikke er like sterk, og man føler seg tilfredsstilt helt til man får disse multiorgasmene) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madre Mia
Jeg liker å putte ting inni meg mens jeg gjør det. Små epler og gulrot i baken mens jeg bruker pekefinger på klitoris, dypper gjerne pekefingeren i litt olje, og trer kondom på gulroten.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_meg_*
Har lest om teknikker i mange forum, men har ikke en eneste gang funnet noen som gjør det på samme måte som meg...Akk så enkelt og åh så godt :cool:

Men hvordan gjør onanerer du :D ?

Kan du forklare meg ? ^^

E-postadresse fjernet.

Reglene

Trampe -mod-

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...stapper inn en HALVLITERSFLASKE MED BUNNEN FØRST??

Vikelig?!?

Dette lurer jeg på også. Det hørtes ikke noe godt ut, spør du meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*
Hva er det du ikke får til? Orgasme?

Isåfall er ikke det noe du skal stresse med. Det blir bare vanskeligere hvis du skal anstrenge deg for å komme. Slapp av, kos deg og gjør det du synes er godt, så kommer det av seg selv etter hvert ;)

Ja, det er ikke bare orgasmen jeg sliter med.

Men jeg finner ikke G-punktet mitt når jeg har 2 fingre inni kjeden ..

Jeg får ikke det helt til, youknow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://jentersomkommer.no

Jeg har bestilt bok og skal bli flink! Gjenstår å se om den er så bra som jeg har inntrykk av da. Men har vært borti flere partnere som ikke har visst hva de har gjort.

Interessant! Var inne på sida og fant denne Dagbladet artikkelen:

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/11/07/553126.html

Fikk litt bakoversveis når jeg leste dette:

"Sexleketøy blir laget av kjemisk restavfall og av materialer som er forbudt i barneleker".

Er dette virkelig sant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...