Gå til innhold

Jenter! Hvordan onanere dere?


Gjest Musekosa

Anbefalte innlegg

Gjest Musekosa

Ja! Hvilke teknikker må til for å sende dere selv opp i himmelriket? Ville vært artig om jeg fikk noen noen nye tips til hva som funker :)

Selv ligger jeg som oftest på magen, bruker en finger(negl) som jeg smyger inn mellom klitoris og indre kjønnslepper og "runker" klitten opp og ned (nesten mannlig metode tilpasset musa).

Ellers er jeg veldig glad i dusjhodet!

Tannkrem er også gøy!

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Siden tannkrem svir, er det noen som liker å bruke det når de onanerer for å øke lystfølelsen. På samme måten som noen liker å ha på mentolholdige savler på penis, ved sex, for å øke lystfølelsen for begge. Hvis noen bryr seg er dette noe jeg har hørt om. Syns det høres litt voldsomt ut å prøve selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan også prøve tigerbalsam.

Synes den nye KY glidemiddel var godt jeg,da det er lettere når du er våt og varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på siden, og presser lårene sammen rundt flat hånd, mens jeg jokker med hoftene og gnir klitoris med "ryggen" av tommelen. har gjort slik siden jeg begynte å onanere i 11-12 års alderen.

Kan også en gang i blant bruke vibrator å ligge på ryggen, men det funker litt dårligere. Hender også at jeg tar en kjapp en i dusjen.

Men førstnevnte metode er den beste. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å putte ting inni meg mens jeg gjør det. Små epler og gulrot i baken mens jeg bruker pekefinger på klitoris, dypper gjerne pekefingeren i litt olje, og trer kondom på gulroten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryuker vibratoren min på klitten og en naturtro dildo inni meg. MÅ ha noe inni meg for å klare å komme  :sjenert:

Helt enig, jeg gjør det samme og kan får orgasme på under 1 minutt, omigjen og omigjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjen Dusjen Dusjen Dusjen Dusjen!!! Helt definitivt best! :)

Dusjen blir litt for "mekanisk" onani. Det blir ikke den kosen som man kan ha med andre metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om noe veldig spessielt noen har gjort for og få orgasme. Rett og slett stappet et STEARINLYS inn i vaginaen. Veldig ekkelt spørr du meg. Mulig det funker. Ikke vet jeg. Er mann - så det får jeg ikke testet ut. Hadde ikke interresert meg heller om jeg selv hadde hatt en vagina! *Grøsser* :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rett og slett stappet et STEARINLYS inn i vaginaen.

Asossiasjon:

En av våre nye landsmenn, som jobbet hos strømleverandøren, ringte på hos ei dame for å lese av måleren. Hun bare gløttet på døra, men forsto ikke hva han ville, så hun ville ikke slippe han inn. da ble han sint og sa: "Hvis do ikke meg inn, du må broke stearinlis!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asossiasjon:

En av våre nye landsmenn, som jobbet hos strømleverandøren, ringte på hos ei dame for å lese av måleren. Hun bare gløttet på døra, men forsto ikke hva han ville, så hun ville ikke slippe han inn. da ble han sint og sa: "Hvis do ikke meg inn, du må broke stearinlis!"

Haha. Den var genial. Har hatt en venninde som har fortalt at når hun var 12 år, så skulle hun onanere, og tenkte at ett stearinglys var tingen. Men hun var redd for at det skulle smelte inni skjeden og danne ett stearinlag, så hun tok da en plastikkpose rundt og festet dette med ett strikk :ler::ler:

Men, mitt svar er det samme som hu over her. Men jeg bruker ikke neglen. Bruker bare en finger og "runker" klitten på en måte.

Eller så er jeg veldig fan av massasje-dusjhodet vi har :engel::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulf-Erik
Bruker bare en finger og "runker" klitten på en måte.

Har lagt merke til at mange jenter nå bruker begrepet "runke" om å onanere seg sjøl.

Veldig sexy å registrere, og vi gutter/menn byr gjerne på en deling av av det å runke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Gjest

Dusjhodet er absolutt en god ressurs, MEN det er ikke bra for underlivet. Når det spyles så mye utvendig og inni skjeden, så skylles den naturlige fuktigheten bort. Dette kan framkalle sopp og andre infeksjoner. Men det er absolutt deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...