Gå til innhold

Det å drømme om sex.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hender at jeg drømmer om sex med venninna mi. Hva kan det bety? Jeg er hetero og har aldri tenkt på henne på den måten i våken tilstand. 

Anonymkode: 3df4a...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr mest sannsynlig ingenting. Det er bare hjernen din som går litt bananas  i nattens ryddeprosess. Forhold deg til hvordan hjernen funker når du er våken, og la hjernen styre med sine ting i fred når du sover.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting å bekymre seg om.  Jeg har alltid drømt mye rart, og det er normalt umulig å finne noen mening, eller tolkning av hva det jeg har drømt betyr.

I "verste" fall finner du ut en gang at du er bifil, som meg, men det er ikke noe problem. Jeg er lykkelig gift med tre barn. Har hatt et initimt forhold til bestevenninnen min siden vi gikk på videregående, som er rundt 20 år siden. Livet er godt:) 

Anonymkode: f2d3c...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bety et ubevisst begjær, men det kan også bare være en helt tilfeldig sammenblanding av situasjon og person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er kåt og seksuelt frustrert og samtidig har et nært forhold til den her venninna og at hun derfor dukker opp i drømmen som den du har sex med? 

Anonymkode: 9646d...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 11.52):

Det hender at jeg drømmer om sex med venninna mi. Hva kan det bety? Jeg er hetero og har aldri tenkt på henne på den måten i våken tilstand. 

Anonymkode: 3df4a...be6

Google drømmetydning. 

Anonymkode: 82697...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...