AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Del Skrevet 1. august 2023 Bilen skal ha sin første EU-kontroll etter at jeg kjøpte den. Jeg vet at de sjekker faste ting. Hva bør jeg sjekke på forhånd? Anonymkode: 4979f...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Del Skrevet 1. august 2023 Lys. Anonymkode: 29013...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Lys. Anonymkode: 29013...f2d Takk. Skal ta en runde sånn at jeg vet at alt funker. Anonymkode: 4979f...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Del Skrevet 1. august 2023 Sjekk også at bilen har refleksvest og varseltrekant Anonymkode: 49317...acf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Del Skrevet 1. august 2023 Lys og dekk er lett å sjekke selv på forhånd, resten er vanskelig å vurdere for en som ikke har peiling på bil😂 Anonymkode: 84cd3...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lys og dekk er lett å sjekke selv på forhånd, resten er vanskelig å vurdere for en som ikke har peiling på bil😂 Anonymkode: 84cd3...91a Jeg har null peiling! Jeg bare kjører 😉 Anonymkode: 4979f...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 Dekk bør du også sjekke. Se også på bremsene om de ser slitte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Del Skrevet 2. august 2023 Det er da ingen med "ny" bil som skal på første EU som har disse problemene. Du trenger ikke gjøre noe, du bare leverer bilen og så får du beskjed om hva som må skiftes. Det eneste du kan gjøre er å be om at de skifter det nødvendige samtidig, og be de ringe deg ved større kostnad om det er nødvendig. Da slipper du å komme tilbake en annen dag for å skifte bremser. Anonymkode: fb808...e27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. august 2023 #9 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 6.59): Det er da ingen med "ny" bil som skal på første EU som har disse problemene. Du trenger ikke gjøre noe, du bare leverer bilen og så får du beskjed om hva som må skiftes. Det eneste du kan gjøre er å be om at de skifter det nødvendige samtidig, og be de ringe deg ved større kostnad om det er nødvendig. Da slipper du å komme tilbake en annen dag for å skifte bremser. Anonymkode: fb808...e27 Dette er en sjekkliste husk at mange punkter er endret feks er du tom for spylervæske er dette toer feil minkende servoolje er også toer feil feks kokepunkt på bremsevæske er ett nytt punkt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #10 Del Skrevet 2. august 2023 So what, da fyller de den opp og så betaler du 20 kroner mer enn om du kjøper Europris. Hvis du ikke har peiling i utgangspunktet er det bare å levere bilen og være fornøyd. Anonymkode: fb808...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå