Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2023 #1 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg har aldri eid en sånn dukke, men det har sikkert mange andre. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Del Skrevet 30. juli 2023 Nei, ikke så gammel dessverre. Mine Barbie-dukker er nok bare noen veldig godt brukte 80-talls Barbier. Flere av dem har ikke sin originale kropp heller (byttet kropp på dem når favorittdukkene mistet hodet). Anonymkode: 23e05...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg hadde skikkelig dilla på Barbie når jeg var liten. Hadde sikkert nærmere 10 stk, og har sikkert de fleste liggende et sted enda. Men det er Barbier fra slutten av 90-tallet, så de er uansett ikke like mye verdt som de eldre. De er også brukt ihjel, og hoder, armer og bein har blitt knekt av og tapet på igjen, de har blitt tegnet på, og stukket hull på med nål for å lage hull til piercing og øredobber. Håret deres stikker mer ut og opp enn nedover. Så selv om det skulle være verdifulle utgaver har jeg nok ødelagt selve verdien for lenge siden. 😂 Anonymkode: 2ab07...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2023 #4 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg har et par stykker faktisk. Min mor, nå 65 år, hadde dem som barn. Tilstanden tilsier at det ikke er verdens største fortjeneste på dem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå