AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg brukte 35 min da jeg tok tiden. Fra Montana egentreningspark til toppen av trappene. Elendig, jeg vet. Men jeg er en dass, og har kondisjon deretter 😅 Anonymkode: 7b133...dfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 29. juli 2023 #2 Del Skrevet 29. juli 2023 Holder meg unna vestlandet. Er for kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 29. juli 2023 #3 Del Skrevet 29. juli 2023 Har bare gått den en gang. Da gjekk jeg og mannen vidden (med overnatting) og hadde således masse i sekken som hammock, liggeunderlag, primus, mat osv. Tror vi brukte litt over en time, med en go del stopp. Personlig hater jeg slike steder som Stoltzen og de trappene fordi de blir 'eid' av mennesker med dårlig tid og nåde den som står i veien. Som at de Personlig har betalt for traséen av egen lomme. Jeg respekterer det og holder meg stort sett langt vekke, og tar andre veier opp istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 13.14): Jeg brukte 35 min da jeg tok tiden. Fra Montana egentreningspark til toppen av trappene. Elendig, jeg vet. Men jeg er en dass, og har kondisjon deretter 😅 Anonymkode: 7b133...dfb Det er vel ikke så dårlig tid, og jeg er rimelig sikker på at du slår 98§ av de som er her på KG og skriver. 😊 Tenker det viktigste er at du faktisk er ute og trimmer så du blir litt svett på ryggen, om det tilsvarer en tid opp Ulriken på 20 eller 40 min spiller mindre rolle! Konkurrer med deg selv, og om du holder på jevnt og trutt er det ikke lenge før du er oppe på under 30 min om det er målet. Anonymkode: 53ea8...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå