Gå til innhold

Hvor langt tid bruker DU på å gå opp trappene til Ulriken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg brukte 35 min da jeg tok tiden. Fra Montana egentreningspark til toppen av trappene.

Elendig, jeg vet. Men jeg er en dass, og har kondisjon deretter 😅

Anonymkode: 7b133...dfb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare gått den en gang. Da gjekk jeg og mannen vidden (med overnatting) og hadde således masse i sekken som hammock, liggeunderlag, primus, mat osv. Tror vi brukte litt over en time, med en go del stopp. Personlig hater jeg slike steder som Stoltzen og de trappene fordi de blir 'eid' av mennesker med dårlig tid og nåde den som står i veien. Som at de Personlig har betalt for traséen av egen lomme. Jeg respekterer det og holder meg stort sett langt vekke, og tar andre veier opp istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 13.14):

Jeg brukte 35 min da jeg tok tiden. Fra Montana egentreningspark til toppen av trappene.

Elendig, jeg vet. Men jeg er en dass, og har kondisjon deretter 😅

Anonymkode: 7b133...dfb

Det er vel ikke så dårlig tid, og jeg er rimelig sikker på at du slår 98§ av de som er her på KG og skriver. 😊

Tenker det viktigste er at du faktisk er ute og trimmer så du blir litt svett på ryggen, om det tilsvarer en tid opp Ulriken på 20 eller 40 min spiller mindre rolle! 
Konkurrer med deg selv, og om du holder på jevnt og trutt er det ikke lenge før du er oppe på under 30 min om det er målet.

Anonymkode: 53ea8...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...