Gå til innhold

Hvorfor er uoppklarte mysterier creepy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om det egentlig ikke er noe skummelt i seg selv. Har lest noe på nettet om en låt fra 80 tallet som ingen har klart å finne ut noe om. Ingenting om hvem som synger den eller hvem som har skrevet den osv... Den ble spilt på en tysk radiostasjon mellom 1982 og 1984, men har senere gått viralt på internett. Syns det ble mer og mer creepy jo mer jeg leste om det. Og det høres ut som språket de synger på er en blanding av engelsk, tysk og russisk eller noe. Den heter like the wind.

Flere som syns denne eller andre sånne uoppklarte ting er creepy? Eller er det bare jeg som er rar?

Anonymkode: 9697e...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

charlotte0 skrev (6 minutter siden):

De som har lagd sangen synes sikkert det er hysterisk morsomt da! 😂

Ja, hvis de fortsatt lever da. Den ble jo lagd på 80 tallet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charlotte0 skrev (9 minutter siden):

Det er litt creepy ja. Nå må jeg høre den sangen! 😅

Ja er igrunn det 😂

Du finner den på youtube. Bare å søke opp like the wind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, hvis de fortsatt lever da. Den ble jo lagd på 80 tallet.

Eller, de er vel kanskje ikke så gamle siden det var på 80 tallet. Så kan vel hende de lever enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen flere som har lest om og hørt denne sangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på tyskere som snakker engelsk ofte og det høres ut som en tysker med grov stemme synger.Mange russere og slovakere bor i Tyskland, det er vel et av  landene med mest utlendinger i, så om det er en tyskrusser.  ?  Sangen er en typisk 80-talls låt og fordi om vi ikke vet hvem som skrev eller sang den, så mange som bare sendte inn en tape til radiostudier på den tiden uten platekontrakt og ba dem spille det av.... Hva er creepy med det annet enn at noen finner det creepy? 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (48 minutter siden):

Jeg hører på tyskere som snakker engelsk ofte og det høres ut som en tysker med grov stemme synger.Mange russere og slovakere bor i Tyskland, det er vel et av  landene med mest utlendinger i, så om det er en tyskrusser.  ?  Sangen er en typisk 80-talls låt og fordi om vi ikke vet hvem som skrev eller sang den, så mange som bare sendte inn en tape til radiostudier på den tiden uten platekontrakt og ba dem spille det av.... Hva er creepy med det annet enn at noen finner det creepy? 

Vet ikke hva som er creepy med det. Er jeg som synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hva som er creepy med det. Er jeg som synes det.

Fordi noen ikke finner ut hvem som sang en sang på 80-tallet og har fått spørsmålet på hjernen? Jeg kan se det er et mysterium siden saken ikke er oppklart, men ikke at det er mystisk ellee creepy. Tyskere pleier og pleide hvertfall like best å ikke synge på engelsk, de er jo mesterne på dubbing (hater det) - så den har sikkert blitt oversatt fra tysk også før og heter vel 'wie der wind' kjenner jeg dem rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de aldri finner det ut...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var meg som hadde laget den sangen kunne jeg vært troende å more meg i å se hvor langt det gikk og ALDRI sagt fra. Tatt frem popcornet og ristet på hodet. Kanskje det er flere som meg...

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (48 minutter siden):

Fordi noen ikke finner ut hvem som sang en sang på 80-tallet og har fått spørsmålet på hjernen? Jeg kan se det er et mysterium siden saken ikke er oppklart, men ikke at det er mystisk ellee creepy. Tyskere pleier og pleide hvertfall like best å ikke synge på engelsk, de er jo mesterne på dubbing (hater det) - så den har sikkert blitt oversatt fra tysk også før og heter vel 'wie der wind' kjenner jeg dem rett.

Ja, jeg syns det bare var litt rart. Men innser at jeg er litt rar 😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg syns det bare var litt rart. Men innser at jeg er litt rar 😃

Er vi ikke alle litt smårare da? Det er helst et litt sjarmerende trekk.  :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (31 minutter siden):

Er vi ikke alle litt smårare da? Det er helst et litt sjarmerende trekk.  :)

Ja, er vel riktig det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 17.45):

Selv om det egentlig ikke er noe skummelt i seg selv. Har lest noe på nettet om en låt fra 80 tallet som ingen har klart å finne ut noe om. Ingenting om hvem som synger den eller hvem som har skrevet den osv... Den ble spilt på en tysk radiostasjon mellom 1982 og 1984, men har senere gått viralt på internett. Syns det ble mer og mer creepy jo mer jeg leste om det. Og det høres ut som språket de synger på er en blanding av engelsk, tysk og russisk eller noe. Den heter like the wind.

Flere som syns denne eller andre sånne uoppklarte ting er creepy? Eller er det bare jeg som er rar?

Du er vel litt smårar. 

Anonymkode: 162fa...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...