Leni* Skrevet 26. juli 2023 #1 Del Skrevet 26. juli 2023 (endret) Prøver på barn nr 2. Har følt meg så dårlig de siste dagene. Er det mulig med så tidlige symptomer eller er det kun innbilning/evt noe annet? Andre som har opplevd dette? Endret 26. juli 2023 av Leni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Del Skrevet 26. juli 2023 Nei, men det kan skje at eggløsningen har skjedd tidligere enn du tror😊 ta en test! Hvis du har symptomer grunnet graviditet så synes det også på testen, om ikke er det nok noe annet. Anonymkode: 3b921...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. juli 2023 #3 Del Skrevet 26. juli 2023 Om du er 100 prosent sikker på eggløsning er det ikke pga graviditet..dager det pga progreston etter eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni* Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juli 2023 Okei får krysse fingrene for at det blir ekte symptomer på graviditet etterhvert 🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Del Skrevet 26. juli 2023 Leni* skrev (5 timer siden): Prøver på barn nr 2. Har følt meg så dårlig de siste dagene. Er det mulig med så tidlige symptomer eller er det kun innbilning/evt noe annet? Andre som har opplevd dette? Som regel er det innbilte symptomer nettopp fordi du er prøver. Økning i progesteron gir også typiske svangerskapssymptomer som ømme bryster, kvalme, oppblåsthet, trøtthet og hodepine. Ta en test om 7-10 dager. Anonymkode: 0a4f3...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Del Skrevet 26. juli 2023 Har hatt det samme de siste 2-3 dagene. Dundrende hodepine, økt temperatur og tidvis småkvalm. Jeg får ikke pms og sluttet med spiralen for 2.5 mnd siden. 6 dpo i dag så kan jo bli interessant. Hormonene kan alltids spille en et puss. Vet når eggløsning og mens er (for en gangs skyld). Lykke til HI! Anonymkode: 08661...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå