Gå til innhold

Mulig å få symptomer så tidlig som 4-5 DPO?

Leni*

Anbefalte innlegg

Prøver på barn nr 2. Har følt meg så dårlig de siste dagene. Er det mulig med så tidlige symptomer eller er det kun innbilning/evt noe annet? 

Andre som har opplevd dette? 

Endret av Leni*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, men det kan skje at eggløsningen har skjedd tidligere enn du tror😊 ta en test! Hvis du har symptomer grunnet graviditet så synes det også på testen, om ikke er det nok noe annet.

Anonymkode: 3b921...967

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 100 prosent sikker på eggløsning er det ikke pga graviditet..dager det pga progreston etter eggløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) får krysse fingrene for at det blir ekte symptomer på graviditet etterhvert 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Leni* skrev (5 timer siden):

Prøver på barn nr 2. Har følt meg så dårlig de siste dagene. Er det mulig med så tidlige symptomer eller er det kun innbilning/evt noe annet? 

Andre som har opplevd dette? 

Som regel er det innbilte symptomer nettopp fordi du er prøver. Økning i progesteron gir også typiske svangerskapssymptomer som ømme bryster, kvalme, oppblåsthet, trøtthet og hodepine.

Ta en test om 7-10 dager.

Anonymkode: 0a4f3...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt det samme de siste 2-3 dagene. Dundrende hodepine, økt temperatur og tidvis småkvalm. Jeg får ikke pms og sluttet med spiralen for 2.5 mnd siden. 6 dpo i dag så kan jo bli interessant. Hormonene kan alltids spille en et puss. Vet når eggløsning og mens er (for en gangs skyld). Lykke til HI!

Anonymkode: 08661...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...