Rødstrupa Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 Det blir tøft å begynne å trene igjen etter lang sommerferie. Kjenner at jeg gruegleder meg til å begynne igjen. Hva med deg har fått opprettholdt treningen i løpet av ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg trener året rundt nettopp fordi det er altfor tungt å begynne igjen etter lengre pauser. Da må man begynne på nytt igjen. Mitt motto er alltid "det koster mindre å vedlikeholde formen enn å bygge den opp igjen". Jeg er bedagelig anlagt, altså 😄 Dvs, jeg varierer treningen. Var på ferie i Sør-Europa for noen uker siden med hetebølge. Da orket jeg ikke å løpe ute, men vi gikk turer, og jeg brukte studioet på hotellet med noen økter på mølla pluss styrketrening. Ganske halvslappe økter må sies, men alt er bedre enn ingenting. Nei, jeg orker bare ikke å begynne helt på nytt. Det er så demotiverende. Så trener litt hver eneste uke. Har trent i 15 år hver uke, og klart formen har variert i perioder. Men jeg alltid holdt vedlike grunnformen. Anonymkode: 866cd...091 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 (endret) Jeg har hatt tre uker pause. Deilig å trene igjen, men fy fader den stølheten er drepen. Skulle egentlig trene igjen i dag men orket ikke en gang tanken på å bevege meg bort. 😂 Men det har vært bra med en pause for motivasjonen, så jeg angrer ikke. 😄 Begynner jo ikke helt på nytt etter noen uker ferie. I knebøy løftet jeg 7.5 kg mindre, i andre øvelser ingen endring på vekt jeg løftet men færre reps enn før ferien. Endret 25. juli 2023 av Albbas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 25. juli 2023 #4 Del Skrevet 25. juli 2023 Syntes det var så godt å endelig få trent skikkelig igjen etter to uker i syden! Trente ikke der, men er uansett jevnt over aktiv i ferier da. Bikinien satt bedre for noen år siden også, som ga ekstra motivasjon til å starte på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Del Skrevet 26. juli 2023 Til vanlig trener jeg styrke 2 ganger i uken, og løper 3 ganger i uken. I ferien var vi bortreist i to uker, og da fikk jeg ikke trent styrke. Men til gjengjeld løp jeg hver eneste dag (eneste som hindret meg fra å klikke fullstendig med mann og barn og mine foreldre attått i en hytte, oppå hverandre, i to uker 😛 ) Hadde første styrkeøkt i går, etter nesten tre ukers pause, og det var tungt.. og vondt i dag 😛 Anonymkode: 593f2...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå