AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #101 Del Skrevet 9. august 2023 Mener du en optiker? Anonymkode: 0470d...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #102 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 11.30): La litt kort på deg nå (meg over - jeg bare skriver fra PC i dag, så anonymkodene vil være forskjellige). Det første kortet som nesten hopper ut av kortstokken, er The star. Det er et veldig håpefullt kort. Sammen med kortet Five of cups, kan det virke som at du er i en fase der du begynner å bli klar for å bevege deg videre etter ditt forrige forhold. Du har sørga (nesten) ferdig, men det tyngste er kanskje å bearbeide tapet av alt du tenkte det forholdet skulle lede til. Framtida du så for deg, på en måte. En stund var det vanskelig for deg å se alt det fine som du tross alt fremdeles har i livet ditt etter det bruddet. Slik er vel kjærlighetssorgen ofte for mange, at man må ta seg god tid til å venne seg til livet uten den personen og sørge over alt som ikke ble. Jeg tror du så på han forrige som en veldig stødig kar. Du var fornøyd med det du hadde der, selv om han kanskje var litt "hard". Men likevel var du litt vinglete. Ikke så tydelig på hva du ville alltid, og ikke så god på å kommunisere. (Dette ser jeg med kortene King of swords, Nine of cups og Queen of swords reversed). Jeg får følelsen av at du har noen mønstre med å være litt engstelig tilknytta. Dette kom opp i ditt forrige forhold og er noe du kan jobbe videre med å forstå deg på når du går inn i noe nytt. Du gjorde deg kanskje litt avhengig av ham (Devil reversed), var ikke så selvstendig - slik man ofte ikke klarer å være når man er engstelig tilknytta. Det var kanskje vanskelig å si ifra ordentlig til han om ting, at han satte standarden på en måte og du føyde deg. Kortene råder deg til bli tydeligere på hva du vil og hva du ikke finner deg i. Holde litt på selvstendigheten din om du går inn i et nytt forhold. Du legger mye vekt på å være i et forhold og ser for deg det perfekte familielivet, men så er det så viktig å holde på noe eget også - også for den andre, at du ikke visker ut deg selv, slik at du har mer å by på i et forhold. Når det gjelder den her nye, så tror jeg det er mer enn røykinga som gjør deg urolig. Det er noen såkalt røde flagg her - om de er reelle eller om jeg bare plukker opp på dine følelser her, vet jeg ikke. Men uroen har å gjøre med fysiske og materielle ting (King of pentacles reversed + Four of swords reversed). Du skriver jo forsåvidt om både overvekt (?) og røyking, noe som du kanskje ikke vil ha i livet ditt. Bruk litt tid på å finne ut hva som er hva her - er det noe å være bekymra for eller er det i hodet ditt? Rådet kommer i form av kortet Queen of wands. Hun er i kontakt med seg selv, vet hva hun vil, er komfortabel i seg selv og kjenner etter hva som er rett for seg selv - det som ikke er rett, tar hun bare avstand fra, fordi hun vet hva hun er verdt. Hent fram den indre kraften i deg som vet hva som er hva og hva du vil ha. Du har lov til å velge noen bort. Du velger. Var det noe her som traff? Anonymkode: ec3ed...590 Hvorfor bruker du engelske betegnelser på kortene? Og du vet at i tradisjonell tarot så er det veldig viktig at det er den som skal «spås» som holder kortstokken og stokker kortene. Telefon og nett har gjort at folk ikke gjør det, uten at det er noen annen grunn til det… For øvrig kunne vel svaret ditt like gjerne vært gitt av en ikke-klarsynt på singelforumet. Anonymkode: dfdb6...78c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. august 2023 #103 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvorfor bruker du engelske betegnelser på kortene? Og du vet at i tradisjonell tarot så er det veldig viktig at det er den som skal «spås» som holder kortstokken og stokker kortene. Telefon og nett har gjort at folk ikke gjør det, uten at det er noen annen grunn til det… For øvrig kunne vel svaret ditt like gjerne vært gitt av en ikke-klarsynt på singelforumet. Anonymkode: dfdb6...78c DET har jeg oppdaget og tenkt på også og det er veldig avslørende. Hvem kaller Spar 3 for 3 of Spades som nordmann, eller bruker ordet pentacles istedenfor ruter? Selv om de kjøper kort med engelsk tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #104 Del Skrevet 9. august 2023 Har ikke folk her inne kritisk sans? Anonymkode: c574d...2eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. august 2023 #105 Del Skrevet 9. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke folk her inne kritisk sans? Anonymkode: c574d...2eb De må nesten vite litt om det først både de som sier de kan spå og de som vil bli spådd. Endret 9. august 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #106 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor bruker du engelske betegnelser på kortene? Og du vet at i tradisjonell tarot så er det veldig viktig at det er den som skal «spås» som holder kortstokken og stokker kortene. Telefon og nett har gjort at folk ikke gjør det, uten at det er noen annen grunn til det… For øvrig kunne vel svaret ditt like gjerne vært gitt av en ikke-klarsynt på singelforumet. Anonymkode: dfdb6...78c Det har vel bare blitt en slags vane, ettersom alle mine kilder når jeg har lært om kortene opp gjennom årene har vært på engelsk, pluss at jeg er aktiv på engelskspråklige tarotforum. Å bruke de engelske navnene gjør det også lettere for folk å søke selv på Internett om de får lyst. Sikkert teit for noen, men sånn er det altså 😊 At du opplevde lesningen som generell, er ikke så rart. Tarot speiler menneskelige erfaringer som vi alle har. Jeg leser ikke kortene for å overbevise skeptikere. Det viktige er at den som trenger klarhet i noe de står midt oppi, får det. Anonymkode: ec3ed...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #107 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så flink du var å håndtere den situasjonen som oppstod i går! Det er forferdelig vondt å ha det sånn du hadde det de timene du var ute og kjørte bil og gråt, men jeg tror du håndterte det på helt riktig måte, for det jeg har lært så langt ang traumer og lignende som skal bearbeides, er at man virkelig skal kjenne på følelsene som dukker opp, la de få slippe til skikkelig, for deretter blir de forløst. Også skjer det samme igjen og igjen fordi man ikke har forløst det aktuelle traumet godt nok de tidligere gangene. Jeg syns du skal klappe deg selv på skuldra for hvordan du valgte å stå i dette mens det pågikk❤️ Anbefaler å følge bl.a Håkon Sletnes- new earth lightworker, på Facebook. Han skriver mye om dette, og nå for under en time siden, la han ut et innlegg hvor han faktisk bruker begrepet «egodød», fascinerende at jeg leste at du skrev der begrepet først😊 Anonymkode: ef565...482 Takk ❤️🙏 og takk for tips! Anonymkode: ec3ed...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #108 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor bruker du engelske betegnelser på kortene? Og du vet at i tradisjonell tarot så er det veldig viktig at det er den som skal «spås» som holder kortstokken og stokker kortene. Telefon og nett har gjort at folk ikke gjør det, uten at det er noen annen grunn til det… For øvrig kunne vel svaret ditt like gjerne vært gitt av en ikke-klarsynt på singelforumet. Anonymkode: dfdb6...78c Og det med at de må ta på kortene… jeg vet at det finnes ekstremt mye meninger om hvordan dette skal gjøres «riktig». For meg er det slik at alle bygger opp sin egen praksis. Det er fritt fram. Personlig tror jeg at det er intensjonen som er viktigst, ikke ritualer og regler som har oppstått. Anonymkode: ec3ed...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #109 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 7.29): Og du vet at i tradisjonell tarot så er det veldig viktig at det er den som skal «spås» som holder kortstokken og stokker kortene. Jeg kan ikke så mye om tarot, men har prøvd meg litt forsiktig. Jeg hørte fra flere steder at man ikke skal la andre ta på kortene sine? Anonymkode: ef565...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 10. august 2023 #110 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.23): Jeg gir det gjerne et forsøk hvis noen har fått noe ut av dette og den klarsynte har veiledet ærlig. Men jeg tar ikke sjansen på å ringe hvis ingen vil anbefale noen. Anonymkode: 908bb...a22 Spar pengene dine ts. Mange av de som sitter på teletorglinjer har gått et helgekurs eller to. Er neppe mer klarsynt enn deg eller meg. Men de tjener gode penger på det og det er derfor de sitter der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. august 2023 #111 Del Skrevet 10. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg kan ikke så mye om tarot, men har prøvd meg litt forsiktig. Jeg hørte fra flere steder at man ikke skal la andre ta på kortene sine? Anonymkode: ef565...482 Det stemmer, fordi du vil ikke blande energier.Det kan forstyrre lesingen og det kan også påviirke deg. Du bør også rense kortene dine en gang i blant fordi dine energier skifter jo også. Nå er selve det energetiske noe av det viktigste mtp å spå. Ta på noe. Når noen påstår at det er det samme å trekke kort via en nettside så glemmer de det viktigste, men så har de nok heller ikke fått opplæring. Dessuten; hvis du får et klesplagg som du skal kjenne på; ville det ikke da for deg være best å kjenne på energiene til en person, tenk om det hadde vært brukt av en hel familie; hvordan skulle du skille de? Man tar heller ikke et bilde av klesplagget og påstår det vil fungere likegodt. Det energetiske er viktig. Endret 10. august 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #112 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.29): Har god erfaring. Ringte synsk og fikk 6 av 7 lottotall til uken etter. Er kjempefornøyd. Det siste ruktige nummerer ville hun ikke si, da hun ville ha toppremien for seg selv. Anonymkode: 9ba95...d37 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå