Gå til innhold

Prøver en siste gang: Noen som har god erfaring med å ringe en klarsynt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hei igjen, til deg som la kort😊 Kan jeg få spørre om en ting til? I tilfelle du får inn noe ang dette? Er han generelt veldig forsiktig med hvordan han uttaler seg og hvilke ord han bruker? Etter at jeg tok initiativet til en samtale ang relasjonen vår for noen dager siden, og fortalte hva jeg følte, hadde jeg regnet med at han tok kontakt på sms for å ta opp igjen tråden, eller i det minste takke for praten, og kanskje ønske å kommunisere videre. Men jeg har ikke hørt noen ting. Ikveld tok jeg derimot kontakt og takket for praten, og ønsket han en god helg. Han skrev helt platonisk tilbake, noe om at det var fint å snakke ut. Og ellers helt platonisk. Jeg føler på så mye usikkerhet nå, det er rett og slett vondt. Og sånn skal det ikke føles i en startfase? Jeg vet du skrev at vi må tåle litt skjørhet i starten, men kommer han til å fortsette sånn som dette? Med platoniske svar på mine initiativ? Er han såpass usikker på oss og veien videre? Eller er han bare veldig forsiktig med ord, sånn generelt? 

Anonymkode: ef565...482

Det var ikke meg du spurte, men hva er det du gjør? Vil du skremme han bort? Du må ikke være så på! Ta deg tid til å puste. Ikke stress han opp også.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 15.09):

TS her. Jeg regnet ikke med flere svar i tråden, så det var hyggelig. Jeg er ikke TS fra kjærlighetstråden du refererer til. Men jeg er ei dame i slutten av 30-åra som også savner veldig kjærlighet og det å leve med en mann. Vært singel offisielt i 2 år, men forholdet tok slutt før vi flyttet fra hverandre. Har store barn på deltid. Føler jeg sitter litt fast i dating nå. Har hatt kontakt med en høy og kraftig mann fra Tinder som røyker i ca. 4 uker. Hatt to dater og det er litt kjemi der. Men han har ikke invitert meg ut igjen. Kun sendt «hatt en fin dag» meldinger. Så hvis du vil prøve å legge kort, gjør gjerne det. Takker for hyggelig svar! 

Anonymkode: 908bb...a22

Kan fortelle deg at " fin dag " meldinger uten videre initiativ er hans lunkne måte å holde varm på...han er ikke forelsket. 

Å ja ,jeg har tarotkort i skuffen.Men de er unødvendige å legge på ham ..

Anonymkode: 9c58c...9ba

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan fortelle deg at " fin dag " meldinger uten videre initiativ er hans lunkne måte å holde varm på...han er ikke forelsket. 

Å ja ,jeg har tarotkort i skuffen.Men de er unødvendige å legge på ham ..

Anonymkode: 9c58c...9ba

Føler jeg også. Ser red flags fra både han og henne. Sette seg ned og se 'how to loose a guy in 10 days' (ikke tenk at filmen ender godt for i 99,99% av tilfeller ender det med flukt) - og vent og se til HAN kontakter og glem relasjonsprat i en startsfase. Snakk om vær/vind og ikke vis at panikknappen er slått på så kan det kanskje gå veien. Glem det ellers.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (35 minutter siden):

Det var ikke meg du spurte, men hva er det du gjør? Vil du skremme han bort? Du må ikke være så på! Ta deg tid til å puste. Ikke stress han opp også.

Lawyam skrev (16 minutter siden):

Føler jeg også. Ser red flags fra både han og henne. Sette seg ned og se 'how to loose a guy in 10 days' (ikke tenk at filmen ender godt for i 99,99% av tilfeller ender det med flukt) - og vent og se til HAN kontakter og glem relasjonsprat i en startsfase. Snakk om vær/vind og ikke vis at panikknappen er slått på så kan det kanskje gå veien. Glem det ellers.

Du snakker om to ulike personer og situasjoner her. Jeg er ikke ts. Jeg velger uansett å forholde meg til henne som er klarsynt og la kort for både meg og ts i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du snakker om to ulike personer og situasjoner her. Jeg er ikke ts. Jeg velger uansett å forholde meg til henne som er klarsynt og la kort for både meg og ts i denne tråden.

Jeg siterte du som hadde panikknappen på og ikke ts. Du må gjerne forholde deg til hvem du vil, men hvis du ønsker å forholde deg til en mann må du lære deg å tolke signal og lære å skru av lyden på panikknappen for lyden er så høy at den skremmer. Når slike lyder kommer vil menn helst lete etter en måte å få skrudd lyden av fordi det varsler fare.

Hun andre har jeg inntrykk av siterte feil. TS har ikke panikknappen påslått. Sjekket og hun snakket om ts, ja -  så der var jeg litt rask.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (3 minutter siden):

Jeg siterte du som hadde panikknappen på og ikke ts. Du må gjerne forholde deg til hvem du vil, men hvis du ønsker å forholde deg til en mann må du lære deg å tolke signal og lære å skru av lyden på panikknappen for lyden er så høy at den skremmer. Når slike lyder kommer vil menn helst lete etter en måte å få skrudd lyden av fordi det varsler fare.

Det «fin dag»- sitatet var fra en anonymbruker som kommenterte et innlegg av ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det «fin dag»- sitatet var fra en anonymbruker som kommenterte et innlegg av ts. 

Ser det nå. Men jeg reagerte altså på den du skrev og jeg siterte. Jeg mener godt!  Jeg har ikke reagert på hennes svar.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.23):

Jeg gir det gjerne et forsøk hvis noen har fått noe ut av dette og den klarsynte har veiledet ærlig. Men jeg tar ikke sjansen på å ringe hvis ingen vil anbefale noen. 

Kan du ikke fortelle hva problemet er, så vi kan sende deg til riktig instans. Spåtelefon er selvfølgelig bare tull. Synske folk finnes ikke, det finnes ingen empiri som støtter og det er noe som absolutt har vært testet til døde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (11 minutter siden):

Du må gjerne forholde deg til hvem du vil, men hvis du ønsker å forholde deg til en mann må du lære deg å tolke signal og lære å skru av lyden på panikknappen for lyden er så høy at den skremmer.

Jeg kan ikke forstå at en melding med «takk for en fin prat her om dagen. Ønsker deg en god helg» - skal kunne skremme. Den kom fire dager etter praten. Såpass må vel være ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg kan ikke forstå at en melding med «takk for en fin prat her om dagen. Ønsker deg en god helg» - skal kunne skremme. Den kom fire dager etter praten. Såpass må vel være ok. 

Ikke når han har lent seg tilbake. Det er no go. Og at du får panikk og snakker om platonisk og kanskje han er sånn osv tegner et bilde at du overanalyserer og det er skremmende å se mtp at dere er i en nettopp; startfase. Det behøver ikke bety noe,men når du tegner skisser så tidlig skisserer du av og til frem bilder som blir til virkelighet uten å ville det, så pust! Gi han tid til å prosessere.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Ikke når han har lent seg tilbake. Det er no go. Og at du får panikk og snakker om platonisk og kanskje han er sånn osv tegner et bilde at du overanalyserer og det er skremmende å se mtp at dere er i en nettopp; startfase. Det behøver ikke bety noe,men når du tegner skisser så tidlig skisserer du av og til frem bilder som blir til virkelighet uten å ville det, så pust! 

Jeg sier jo ingenting til han ang mine grublerier og overanalyser selvsagt. Men ja, jeg er generelt en person som lett grubler og overanalyserer. Det er bare sånn jeg er. Jeg holder det for meg selv, men ønsket å spørre denne klarsynte personen som hjalp meg tidligere idag, om hun så noe ang situasjonen. Jeg syns dette er vanskelig, og ber om hjelp her i tråden. Jeg skal ta til meg ordene dine, men du kan virke hard i kommunikasjonsformen, litt vel hard til tider, uten å kjenne hele historien. Derfor kan det også bli vanskelig å åpne opp for rådene dine. Men du skriver at du mener det godt, så da velger jeg å tro at dette bare er din måte å kommunisere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sier jo ingenting til han ang mine grublerier og overanalyser selvsagt. Men ja, jeg er generelt en person som lett grubler og overanalyserer. Det er bare sånn jeg er. Jeg holder det for meg selv, men ønsket å spørre denne klarsynte personen som hjalp meg tidligere idag, om hun så noe ang situasjonen. Jeg syns dette er vanskelig, og ber om hjelp her i tråden. Jeg skal ta til meg ordene dine, men du kan virke hard i kommunikasjonsformen, litt vel hard til tider, uten å kjenne hele historien. Derfor kan det også bli vanskelig å åpne opp for rådene dine. Men du skriver at du mener det godt, så da velger jeg å tro at dette bare er din måte å kommunisere på.

Ja, jeg er hard med vilje når jeg føler det er viktig. Du har hatt en relasjonsprat med han tidlig. Og den gikk sikkert fint, men han må prosessere det. Dette er nytt og kan bli litt overveldende. Når noen ikke kontakter etter 4 dager etter det trenger de tid, og da er det best å ikke gjøre noe. Ikke katastrofalt å gjøre det, men det er reaksjonen din på hans svar og du som blir så redd som kan føre til at det ikke går så bra fremover. Du har et bekreftelsesbehov her og av og til er det litt tidlig å vise det... og jeg ønsket å stoppe deg før du fikk skissert opp flere grunner for å få ting bekreftet. Siden det har en lei tendens å slå tilbake på feil måte; du får det du er redd for. Vær heller trygg på at han kan tenke selv og tar kontakt med deg om han vil og klarer å formidle intetesse etterhvert som det eventuelt bygges opp.Menn kan tenke de også. Hjelpe dem å tenke fungerer sjeldent. Og det ER godt ment! Jeg vil ikke du skal ødelegge noe du kan få pga din frykt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg er hard med vilje når jeg føler det er viktig. Du har hatt en relasjonsprat med han tidlig. Og den gikk sikkert fint, men han må prosessere det. Dette er nytt og kan bli litt overveldende. Når noen ikke kontakter etter 4 dager etter det trenger de tid, og da er det best å ikke gjøre noe. Ikke katastrofalt å gjøre det, men det er reaksjonen din på hans svar og du som blir så redd som kan føre til at det ikke går så bra fremover. Du har et bekreftelsesbehov her og av og til er det litt tidlig å vise det... og jeg ønsket å stoppe deg før du fikk skissert opp flere grunner for å få ting bekreftet. Siden det har en lei tendens å slå tilbake på feil måte; du får det du er redd for. Vær heller trygg på at han kan tenke selv og tar kontakt med deg om han vil og klarer å formidle intetesse etterhvert som det eventuelt bygges opp.Menn kan tenke de også. Hjelpe dem å tenke fungerer sjeldent. Og det ER godt ment! Jeg vil ikke du skal ødelegge noe du kan få pga din frykt! 

Du har sikkert rett i mye her, jeg skal ta det til meg. Men bare for å ha det sagt, denne relasjonspraten kom egentlig ikke så tidlig, og var heller ikke en direkte «relasjonsprat». Jeg får ikke fortalt alt av historikk i disse innleggene her inne. Han har vist interesse for meg tidligere, da var det jeg som kjente på frykt og trengte tid. Men så turte jeg å åpne opp for idéen, og interessen min vokste. Dette var det vi snakket om, at jeg også kjente på følelser. Det er vel derfor jeg syns reaksjonen hans er litt rar, fordi jeg trodde han allerede var interessert og ønsket å ta det videre. Men jeg skal selvfølgelig gi han tiden han trenger uten å mase. Også får jeg bare jobbe hardt for at ikke veggene kommer opp igjen i denne fasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du har sikkert rett i mye her, jeg skal ta det til meg. Men bare for å ha det sagt, denne relasjonspraten kom egentlig ikke så tidlig, og var heller ikke en direkte «relasjonsprat». Jeg får ikke fortalt alt av historikk i disse innleggene her inne. Han har vist interesse for meg tidligere, da var det jeg som kjente på frykt og trengte tid. Men så turte jeg å åpne opp for idéen, og interessen min vokste. Dette var det vi snakket om, at jeg også kjente på følelser. Det er vel derfor jeg syns reaksjonen hans er litt rar, fordi jeg trodde han allerede var interessert og ønsket å ta det videre. Men jeg skal selvfølgelig gi han tiden han trenger uten å mase. Også får jeg bare jobbe hardt for at ikke veggene kommer opp igjen i denne fasen.

Godt; da lyktes jeg med å få oppmerksomheten din! Ja, han kan være interessert, men det er av og til en prosess som å se ting an møte for møte, samtale etter samtale og derfor når det kommer beskjeder som 'ta det videre, har følelser' så føles det som om noen drar deg et par steg lengre enn du er kommet og da har man ikke lyst å hoppe med; da setter de seg av og til på bakbeina og blir redd  'Hva skjer, eg må gå i mitt tempo; steg for steg, het går det litt fort - slow down'. Og DU er klar å hoppe. Ikke han - ennå! Det hjelper ikke om du forteller han at du skal være tålmodig; for bare i en eventuell slik uttalelse har du gitt han inntrykk av; 'jeg er noen steg foran og 'drar''.... Det kan være nok til å skremme i en stsrtsfase.  Jeg mener ikke å skremme deg og sier på ingen måte at han ikke er interessert for jeg har ikke sett på dette på annen måte enn hva som lyser mot meg som varselslamper. Du stopper ved rødt lys og venter på grønt; ikke sant? Nå venter du på grønt... :) og holder fartsgrensene! ;) og forholder deg til tempoet til trafikken rundt deg så det ikke blir krasj ;) og puster rolig! Inn,:ut, inn, ut! :)

ikke tenk så mye på vegger. Du har lukket opp døren for han og du kan vel bare lukke den hvis det blir for kaldt? Ikke ta sorgene på forskudd.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (10 timer siden):

Kan du ikke fortelle hva problemet er, så vi kan sende deg til riktig instans. Spåtelefon er selvfølgelig bare tull. Synske folk finnes ikke, det finnes ingen empiri som støtter og det er noe som absolutt har vært testet til døde

TS her. Så mener du også at hun som la tarotkort i denne tråden bare kødder? Du tror ikke på slikt. Selv vet jeg ikke hva som er sant eller ikke. Har valgt å avslutte med han jeg møtte på Tinder. Han var ikke interessert, fant jeg ut. Det viktigste er at jeg ikke gir opp det å finne en ny kjæreste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lawyam skrev (22 timer siden):

Godt; da lyktes jeg med å få oppmerksomheten din! Ja, han kan være interessert, men det er av og til en prosess som å se ting an møte for møte, samtale etter samtale og derfor når det kommer beskjeder som 'ta det videre, har følelser' så føles det som om noen drar deg et par steg lengre enn du er kommet og da har man ikke lyst å hoppe med; da setter de seg av og til på bakbeina og blir redd  'Hva skjer, eg må gå i mitt tempo; steg for steg, het går det litt fort - slow down'. Og DU er klar å hoppe. Ikke han - ennå! Det hjelper ikke om du forteller han at du skal være tålmodig; for bare i en eventuell slik uttalelse har du gitt han inntrykk av; 'jeg er noen steg foran og 'drar''.... Det kan være nok til å skremme i en stsrtsfase.  Jeg mener ikke å skremme deg og sier på ingen måte at han ikke er interessert for jeg har ikke sett på dette på annen måte enn hva som lyser mot meg som varselslamper. Du stopper ved rødt lys og venter på grønt; ikke sant? Nå venter du på grønt... :) og holder fartsgrensene! ;) og forholder deg til tempoet til trafikken rundt deg så det ikke blir krasj ;) og puster rolig! Inn,:ut, inn, ut! :)

ikke tenk så mye på vegger. Du har lukket opp døren for han og du kan vel bare lukke den hvis det blir for kaldt? Ikke ta sorgene på forskudd.

Takk for at du engasjerer deg. Du skriver bl.a at jeg er klar til å hoppe, men det er bare fordi jeg har brukt tid til å åpen opp for dette noen uker nå, etter at han viste det første initiativet. Han derimot, som tross alt var den som viste interesse først, og som jeg avviste i første omgang, har nå tydeligvis fått litt hetta etter jeg tok initiativ til en samtale rundt dette, hvor jeg fortalte at jeg hadde følelser for han som jeg syns hadde vært fint å utforske. Jeg gidder ikke dette jeg, kjenner jeg. Når noen jeg kjenner godt fra før viser romantisk interesse, og jeg bruker tid på å kjenne på dette og åpne opp for dette, for forventer jeg en helt annen reaksjon hos den andre når jeg forteller om følelsene jeg har. Han er helt stille, han her... jeg gidder bare ikke dette, jeg fortjener så mye bedre, jeg fortjener en som viser at han vil ha meg! Jeg stenger igjen døren, jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (23 timer siden):

Jeg må legge til at jeg skjønner hva du mener med det du skriver, på generell basis. Jeg syns bare denne situasjonen er annerledes, siden vi kjenner hverandre ganske godt fra før. Det er også veldig spesielt at han tar det første initiativet, med en dame han kjenne godt og har mange felles venner med, for deretter å backe helt ut når jeg etter en tid åpner opp for muligheten. Jeg har et totalt endret bilde av han nå, og jeg føler meg usikker og lite spesiell i hans øyne. Jeg er så lei meg for at han tok det første initiativet, for hadde han ikke gjort det, hadde ikke jeg gått inn i den muligheten og åpnet opp for det, og vi hadde fortsatt hatt den samme gode dynamikken. Nå har jeg mistet respekten for han, da jeg syns han behandler meg veldig dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Takk for at du engasjerer deg. Du skriver bl.a at jeg er klar til å hoppe, men det er bare fordi jeg har brukt tid til å åpen opp for dette noen uker nå, etter at han viste det første initiativet. Han derimot, som tross alt var den som viste interesse først, og som jeg avviste i første omgang, har nå tydeligvis fått litt hetta etter jeg tok initiativ til en samtale rundt dette, hvor jeg fortalte at jeg hadde følelser for han som jeg syns hadde vært fint å utforske. Jeg gidder ikke dette jeg, kjenner jeg. Når noen jeg kjenner godt fra før viser romantisk interesse, og jeg bruker tid på å kjenne på dette og åpne opp for dette, for forventer jeg en helt annen reaksjon hos den andre når jeg forteller om følelsene jeg har. Han er helt stille, han her... jeg gidder bare ikke dette, jeg fortjener så mye bedre, jeg fortjener en som viser at han vil ha meg! Jeg stenger igjen døren, jeg nå.

Ja, jeg skjønner deg. Årsaken til at jeg sa ifra er at det er så vanlig og det kan av og til unngås med å tenke seg om før erklæringer og 'samtaler' begynner. Jeg sa det ikke pga statestikk da, men fordi det kom tydelig frem.

Mennene spør hvis de undrer seg og da er det bare å svare. Det er en balansegang, linedans. Du, som har hatt med han å gjøre tidligere føler selvfølgelig ekstra usikkerhet når du har erfart han tidligere, og også tryggere på at det må være lov å spørre, men bedre å være på vakt og holde pusten. Det fremkommer hva de vil og hva de vil etterhvert. De venter ikke i månedsvis før de kontakter noen de heller når de er forelsket, men i en startfase har de kanskje ikke rukket å tenke mer enn at de savner, ønsker å prate mer, treffe mer, men ikke vet så mye om fortsettelsen ennå, så i møte med en som tenker et par hakk lengre frem får de panikk. Kan du ikke bare vente og se nå da hva han gjør. Han trenger kanskje bare å føle at han får kontroll over situasjonen igjen og kontakter deg når engstelsen har lagt seg. I mellomtiden vet du at hvis han fortsetter slik er det ikke der du finner lykken, men det ER tidlig og dere har akkurar startet igjen så du kan vel ha døren ulåst hvertfall?

Jeg kunne ha lagt kort på deg, jeg også, men jeg gjør det aldri her fordi dere skriver så mye at det ikke kan tas seriøst fordi det blir litt som jeg gjør det nå; jeg ser feilene lyse mot meg og det blir så enkelt for alle å svare deg etter munnen og når noen kan spå er det ikke medhold du trenger hvis det er noe som du ikke ser selv, men noen å peke på hva som kan rettes opp i. Hvis noen får medhold av spådamer er det fordi det går som smurt og da trenger di dem ikke. Her gjør det ikke det og du kan gjøre noe med det, hvertfall til neste mann. Ditt problem er at du er din egen fiende, sikkert pga erfaringer, men det er like skadelig. Ikke la frykten stanse deg eller få deg fra å forsøke noe, men ikke vis den heller fordi den vil bli brukt mot deg om noen merker den og det merktes av han nå. Han ble redd. Bygg deg heller opp til å gi dem en sjanse, men gå hvis de ikke gleder deg. Det er en prosess og det skal ikke bevege seg i revers, men fremover. Alt fremover er positivt, men det må også gå i den andres tempo så farten må senkes til den farten andre går i hvis de ikke klarer å holde tritt. Jeg tror ikke han hadde noen planer om å leke med følelsene dine. Det virker mer som han ikke helt var forberedt på at du lå noen meter foran i løypa. Se hva han gjør når han får pusten igjen du! Det er feil å ta en avgjørelse om hva fremtiden blir i deres tilfelle så tidlig. Basert på hvis du stenger døren og ikke åpner igjen vil svaret alltid være,  nei, men basert på at det er pust i dere begge og det er en start, så ville jeg aldri sagt at løpet er kjørt ennå fordi det handler om å følge kjøreregler og det går ofte an å justere underveis. Må det når det er flere og i forhold til relasjoner. Begge her, både du og han har jo rett på hva dere føler, så han må ikke være en dårlig person for å ikke helt ha nådd samme nivå. Føler vel helst ham er feig og løser det dårlig. Han kunne sagt fra, men det er ikke alltid enkelt å vite hva man skal si når ikke har svarene ennå heller. Virker mer som det er der han er; i 'vet ikke hva jeg skal gjøre'-land.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg skjønner deg. Årsaken til at jeg sa ifra er at det er så vanlig og det kan av og til unngås med å tenke seg om før erklæringer og 'samtaler' begynner. Jeg sa det ikke pga statestikk da, men fordi det kom tydelig frem. Mennene spør hvis de undrer seg og da er det bare å svare. Det er en balansegang, linedans. Du, som har hatt med han å gjøre tidligere føler selvfølgelig ekstra usikkerhet når du har erfart han tidligere, men bedre å være på vakt og holde pusten.. Det fremkommer hva de vil og hva de vil etterhvert. De venter ikke i månedsvis før de kontakter noen de heller når de er forelsket, men i en startfase har de kanskje ikke rukket å tenke at de savner, ønsker å prate mer, treffe mer, men ikke vet så mye om fortsettelsen ennå, så i møte med en som tenker et par hakk lengre frem får de panikk. Kan du ikke bare vente og se nå da hva han gjør. Han trenger kake bare å føle at han får kontroll over situasjonen igjen og kontakter deg når engstelsen har lagt seg. I mellomtiden vet du at hvis han fortsetter slik er det ikke der du finner lykken, men det ER tidlig og dere har akkurar startet igjen så du kan vel ha døren ulåst hvertfall? Jeg kunne ha lagt kort på deg, jeg også, men jeg gjør det aldri her fordi dere skriver så mye at det ikke kan tas seriøst fordi det blir litt som jeg gjør det nå; jeg ser feilene lyse mot meg og det blir så enkelt for alle å svare deg etter munnen og når noen kan spå er det ikke medhold du trenger hvis det er noe som du ikke ser selv, men noen å peke på hva som kan rettes opp i. Hvis noen får medhold av spådamer er det fordi det går som smurt. Her gjør det ikke det og du kan gjøre noe med det, hvertfall til neste mann. Ditt problem er at du er din egen fiende, sikkert pga erfaringer, men det er like skadelig. Ikke la frykten stanse deg eller få deg fra å forsøke noe, men ikke vis den heller fordi den vil bli brukt mot deg om noen merker den og det merktes av han nå. Han ble redd. Bygg deg heller opp til å gi dem en sjanse, men gå hvis de ikke gleder deg. Det er en prosess og det skal ikke bevege seg i revers, men fremover. Alt fremover er positivt, men det må også gå i den andres tempo så farten må senkes til den farten andre går i hvis de ikke klarer å holde tritt. Jeg tror ikke han hadde noen planer om å leke med følelsene dine. Det virker mer som han ikke helt var forberedt på at du lå noen meter foran i løypa. Se hva han gjør når han får pusten igjen du! Det er feil å ta en avgjørelse om hva fremtiden blir i deres tilfelle så tidlig. Basert på hvis du stenger døren og ikke åpner igjen vil svaret alltid være,  nei, men basert på at det er pust i dere begge og det er en start, så ville jeg aldri sagt at løpet er kjørt ennå fordi det handler om å følge kjøreregler og det går ofte an å justere underveis. Må det når det er flere og i forhold til relasjoner. Begge her, både du og han har jo rett på hva dere føler, så han må ikke være en dårlig person for å ikke helt ha nådd samme nivå.

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg kjenner bare at jeg tydeligvis ikke er bygd for sånt som dette. Jeg orker det ikke, orker ikke usikkerheten og alle de vonde følelsene som følger med. Jeg har hatt problemer med kjærligheten store deler av livet, har sjelden følt meg bra nok for den andre, og har blitt avvist så mange ganger. Jeg er veldig sensitiv. Jeg klarer ikke mer, jeg tror ikke jeg har styrke til å stå i dette, styrke til å stå her og vente på hans neste trekk, som kanskje blir en avvisning. Så lenge som jeg har vært avstengt for mulige forhold, fordi jeg ikke orker all usikkerheten og avvisningen som følger med, for så å gradvis tørre å åpne opp for dette, fordi han viste interessen først sånn at jeg følte meg trygg på hvor jeg hadde han, til nå, hvor han plutselig stenger helt av. The story of my life. Jeg orker bare ikke mer, jeg tror jeg bare må leve alene, og akseptere at sånn er det bare. Jeg skjønner hva du mener med å holde døren på gløtt, for stenger jeg den vil svaret alltid være nei, men jeg har ikke mer å gi, jeg føler jeg må beskytte meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...