Gå til innhold

Barnet sover med en 25 år gammel bamse ifra loppemarked

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var en liten tur innom loppemarked og fant en ny bamse med etiketten på den såg helt ny ut. Datoen på den stå det 1998. Altso 25 år gammel bamse!

Min datter forelsket seg i den like fort som meg. Man såg hun hadde stjerner i øynene selv om hun har 100 andre nye bamser ifra butikken så har hun blitt veldig tilknyttet til akkurat denne bamsen og tar den med seg overalt. Hun er 3 år 😊hvis noen lurer. 

Hun pleier å legge seg med sin bamse hund i sengs men idag ville hun kun ha loppemarked bamsen. 

Jeg har jo sett annabell filmene 🤣 kan det hende denne bamsen er hjemsøkt? 

Første gang jeg kjøper leker/bamser ifra loppemarked 😅 kan dere med erfaring dele :)

Anonymkode: 285b1...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har vasket den 😬

Anonymkode: d95dd...b57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt den  i fryseren eller steamdampet den så hu ikke får lus.

Anonymkode: 220d9...675

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra..men ville nok vasket den først. .. men...det kommer jo an på om denne bamsen hat ligget på loftet i 20 år...eller ligget i arm kroken til et barn i 4-12 år....tenker da svette .. oppkast etc.

Men du ser og luktet vel fort hva slags bamse det er..

Hadde den etikk sp er den nok ny...barn i dag får så mye bamser at de bruker ikke alle

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper du har hatt den  i fryseren eller steamdampet den så hu ikke får lus.

Anonymkode: 220d9...675

Det er ikke slik lus smitter 🤦

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Det går nok bra..men ville nok vasket den først. .. men...det kommer jo an på om denne bamsen hat ligget på loftet i 20 år...eller ligget i arm kroken til et barn i 4-12 år....tenker da svette .. oppkast etc.

Men du ser og luktet vel fort hva slags bamse det er..

Hadde den etikk sp er den nok ny...barn i dag får så mye bamser at de bruker ikke alle

Den ser helt ny ut med prislappen og etiketten forsatte på. Tok det av idag 🤗 ingen lukt. Dette var nok en samleobjekt bamse som en voksen eide.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde uten tvil vasket den først uansett :)

Anonymkode: fe9b5...93f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde uten tvil vasket den først uansett :)

Anonymkode: fe9b5...93f

Jeg har ikke satt den i vaskemaskinen 😅 da det ikke er nødvendig. Tørket den med en fuktig klutt. Men det var ikke, de jeg spurte om. 

Det var mer en antikk butikk jeg kjøpte den ifra som er ren og ryddig. Men jeg sier loppemarked da det er masse gammelt 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke satt den i vaskemaskinen 😅 da det ikke er nødvendig. Tørket den med en fuktig klutt. Men det var ikke, de jeg spurte om. 

Det var mer en antikk butikk jeg kjøpte den ifra som er ren og ryddig. Men jeg sier loppemarked da det er masse gammelt 😆

Du lar ungen din ligge med en 25 år gammel bamse kjøpt brukt? Uten å vaske den 😳 Blir fysisk uvel.

Anonymkode: 85b72...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 22.50):

Var en liten tur innom loppemarked og fant en ny bamse med etiketten på den såg helt ny ut. Datoen på den stå det 1998. Altso 25 år gammel bamse!

Min datter forelsket seg i den like fort som meg. Man såg hun hadde stjerner i øynene selv om hun har 100 andre nye bamser ifra butikken så har hun blitt veldig tilknyttet til akkurat denne bamsen og tar den med seg overalt. Hun er 3 år 😊hvis noen lurer. 

Hun pleier å legge seg med sin bamse hund i sengs men idag ville hun kun ha loppemarked bamsen. 

Jeg har jo sett annabell filmene 🤣 kan det hende denne bamsen er hjemsøkt? 

Første gang jeg kjøper leker/bamser ifra loppemarked 😅 kan dere med erfaring dele :)

Hvem bryr seg? Går vel fint det.

Anonymkode: e24e5...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...