AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Del Skrevet 23. juli 2023 Har sett noen steder at man kan spå/se når man kommer til å bli gravid. Har prøvd i 5 år nå uten hell. Holder på å gi opp. skjønner at man ikke skal ta dette for god fisk, men hvis noen her er seriøse og dyktige så gjerne legg igjen en kommentar. trenger ikke kommentere hvis du ikke har noe seriøst å si. Jeg skriver her kun ut av nysgjerrighet og fordi jeg har lyst til å se om det kanskje kan stemme. Anonymkode: c6726...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg et klarsynt. Men tar som regel betalt for å lese "deg" . Hvis du skriver initialene dine. Alder. Samt etnisitet så kan jeg lese deg om du ønsker Anonymkode: afc34...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg et klarsynt. Men tar som regel betalt for å lese "deg" . Hvis du skriver initialene dine. Alder. Samt etnisitet så kan jeg lese deg om du ønsker Anonymkode: afc34...5d1 M, 26 og norsk Anonymkode: c6726...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg et klarsynt. Men tar som regel betalt for å lese "deg" . Hvis du skriver initialene dine. Alder. Samt etnisitet så kan jeg lese deg om du ønsker Anonymkode: afc34...5d1 Hvis du tar betalt, trenger du ikke altså. Anonymkode: c6726...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har sett noen steder at man kan spå/se når man kommer til å bli gravid. Har prøvd i 5 år nå uten hell. Holder på å gi opp. skjønner at man ikke skal ta dette for god fisk, men hvis noen her er seriøse og dyktige så gjerne legg igjen en kommentar. trenger ikke kommentere hvis du ikke har noe seriøst å si. Jeg skriver her kun ut av nysgjerrighet og fordi jeg har lyst til å se om det kanskje kan stemme. Anonymkode: c6726...ecb Min nå forlengst avdøde bestemor var høyst sansynleg klarsynt. Like etter at min kone hadde fått barn nr 2 besøkte vi min bestemor, og hun blei sjølvsagt begeistra over å kunne få sjå barnet. Vi som ga utrykk for at det kom til å bli de siste, men min bestemor kunne umiddelbart avkrefte det. Hun spådde at om 7 år ville kona på nytt føde 2 eneggede tvillinger, og "jaggu " fekk dama rett. Anonymkode: a2ac4...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min nå forlengst avdøde bestemor var høyst sansynleg klarsynt. Like etter at min kone hadde fått barn nr 2 besøkte vi min bestemor, og hun blei sjølvsagt begeistra over å kunne få sjå barnet. Vi som ga utrykk for at det kom til å bli de siste, men min bestemor kunne umiddelbart avkrefte det. Hun spådde at om 7 år ville kona på nytt føde 2 eneggede tvillinger, og "jaggu " fekk dama rett. Anonymkode: a2ac4...2aa Det er jo ganske utrolig, men for en gave! Kjenner dessverre ikke noen synske selv. Og er redd for svindel ved å betale penger for å bli ‘lest’. Anonymkode: c6726...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå